Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

To sykehus, Barcelona og Madrid, her blir det EL CLASICO :soccer::confetti_ball:

10 Likes

Er nok like før oppstart nå…:man_scientist:t3::crossed_fingers:

4 Likes

Trenger litt moro oppover nå

3 Likes

Ser man på NANO så er FPD bare en kortsiktig sell on news trigger. Det er mer som må til for reprising her.

1 Like

Den store triggeren i år er resultatene fra extensionstudiet. Blir resultatene bedre enn chort 4, så kommer kursen til å få seg et solid løft.

5 Likes

Ingen har fasiten på det. Markedsverdien til Nano er 250% høyere en PCIB.

Fase tre tog oppstart går ikke upåaktet hen, antakelig blant annet derfor Nano har fått to og en halv høyere markedsverdi😉

4 Likes

Ja, Tror FPD til Pcib vil gi en fin økning, men klart på sikt så har det liten betydning.

2 Likes

Altså, markedspotensialet til NANO er mye større, regardless av hva PCIB gjør. Så slutt å sammenligne mcap, det har ingen verdi. Men utviklingen fra FPD er overførbart.

Pussig hvordan enkelte engster seg for at det kan komme noe positivt…

2 Likes

geiran

Vil du dokumentere din påstand at markedspotensialet til NANO er mye større enn Pcib. Det er litt for lett bare å slenge ut påstander, jeg ser frem til en ordentlig analyse og ikke bare løse påstander.

19 Likes

Snu på det, uten FPD, ingen studie. Altså FPD er milepæl og avgjørende brikke selvsagt. Sten for sten. God trigger både kortsiktig og langsiktig mener jeg. Alt risikoreduserende i markedet (spesielt biotek) gir oppside.

3 Likes

jepp!

Venter veldig på første meldingen, men syntes godt de kunne oppdatert etterhvert som sykehus blir klar, og ikke samle det på Q fremover.

2 Likes

Jeg stiller meg undrende til at PCIB har større pasientgrunnlag for sin gallegangskreft enn NANO har. Er du uenig i det.

Godt argumentert og god analyse. Jeg ble i all fall overbevist.

2 Likes

Kanskje du skulle utvide din analyse, Det finnes også noe som heter pris, konkurrenceforhold og behandlings regime etc. I øvrigt kan du finne mange oplysninger i respektive firmaers års og Q rapporter.

11 Likes

Markedspotensialet til NANOs 3. Linje FL på Betalutin er 0.6 milliarder dollar, det har selskapet selv oppgitt.

På 3000 pasienter og 200 000 dollar er Amphinex for GGK nøyaktig det samme.

At både Betalutin og Amphinex begge trolig kan få indikasjonsutvidelser er hevet over enhver tvil.

19 Likes

geiran; Du utviser en utrolig uvitenhet om du tror at PCIB bare består av den omtalte gallegangsstudie! Henviser ellers til de meget kompetente skribentene Filo og Snøffelen sine innlegg.

5 Likes

Erna: Nei, ikke i det hele tatt. Men ingen kan regne inn de andre beina til PCIB enda, og det er nok både du og jeg enig i.

geiran; helt uenig!

2 Likes

@geiran, det er riktig at det alltid er lead candidate for et selskap som får størst innflytelse på den kortsiktige prissettingen av et biotech, dette er helt gjengs som man kan se i nesten alle mulige prekommersielle biotechs.

Men investeringscaset for PCIB bygger på at de har en bred teknologiplattform som vil kunne tilpasses drug delivery innen en mengde indikasjoner, fimacehm i gallegangskreft er bare for en kommersiell spydspiss å regne, akkurat som at Betalutin i 3. linje follikuært lymfom bare er regulatorisk spydspiss for NANO.

Så hele denne argumentasjonsrekken du legger frem nå blir ganske meningsløs.

9 Likes