Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Å se salg / kjøp ratio, dette kan en like😀

1 Like

Hvorfor hadde du foreventet det?

Det er jo positivt at du bidrar med ny informasjon! :+1:

8 Likes

Bra funn, Lothian :+1::crossed_fingers:

3 Likes

Var bare en liten spøk.

Og selv om vi her inne graver frem ny info og prøver å være positive og optimistiske, så synes eg at det skulle være større plass for å ytre seg kritisk til PCIB og det de (ikkje) har levert det siste året.

Lothian

3 Likes

Eg får ikke dette til å stemme. De viser jo til Pcibs hjemmeside der de påstår at vacc er klar utlisensiering . Har litt vanskelig for å ta denne siden seriøst. De prøver vel bare å selge en jallla-report?

På den annen side er det vel klart at de vil prøve og utlisensiere produktet. De er vel klare allerede og når Burgeren har forklart hvorfor en bør bruke Amphinex ved vaksinasjon, blir det forhåpentligvis fiskeburger til middag.

2 Likes

Takk Lothian!

Mye informasjon om ggk indikasjon her (fimachem).

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2012-002888-10/DE

Noen som vet hva dette betyr. Germany granted market authorisation?

Test
D.2 Status of the IMP to be used in the clinical trial
D.2.1 IMP to be used in the trial has a marketing authorisation Yes
D.2.1.2 Country which granted the Marketing Authorisation Germany
D.2.5 The IMP has been designated in this indication as an orphan drug in the Community No
D.2.5.1 Orphan drug designation number

3 Likes

Forsøkte meg på en spøk jeg også om fraværet av en viss hockeyfyr men det ble visst for sterkt for moderator…

2 Likes

men Springer er no ikke akkurat en jalla organisasjon.

AdisInsight is an integrated and easy-to-use database providing scientifically-based content compiled from multiple sources to provide access to relevant, unbiased records with clear referencing and links to original source across publishers. AdisInsight brings together the most relevant data on the development of drugs, clinical trials, adverse drug reaction case reports, and the latest mergers, acquisitions, and licensing opportunities

Ref. https://springeronlineservice.freshdesk.com/support/solutions/articles/6000081255-what-is-adisinsight-

5 Likes

Det er helt ok, men man trenger ikke gå på repeat dag ut og dag inn.

Forsinkelser og utsettelser er vann under broen, alle venter spent på VACC-analysen og extension data.

2 Likes

Eg Håper vi snart gjør et sikklig byks slik de som har sittet på gjerdet ser vinduet blir lukket og kursen kommer igjen over 30.

6 Likes

Det står da vitterlig “no” bak punkt 2.1 på den linken du har lagt ved
og “ja” bak punkt 2.5…(?)

3 Likes

1 Like

Lurer fælt på hvor Springer henter sin informasjon fra. Såvidt jeg vet er det ingen siter som er åpnet?

Utover dette virker det som om de er godt informert. Sjekket litt feks på Vaccibody og det er godt oppdatert med siste informasjon selskapet har sluppet.

8 Likes

Dette gjelder doseeskaleringsstudien.

Men på samme side ser en at Release ble registrert 07.02.2019.

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/search?query=eudract_number:2018-002647-29

Her er oppsettet for Release:

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2018-002647-29/NO

4 Likes

Det gjelder Gemcitabine

2 Likes

07.02.19 er vel samme dato som REK-godkjennelsen?

En kan vel uansett håpe på at det ligger en fimaVACC -melding i kjømda?

Lothian

2 Likes

Takk, ingenting som er bedre.

2 Likes

Dagens gravearbeid fra Lothian gir slik jeg forstår det en klar indikasjon på at fimaVACC er on Track.
Å få det kliniske på plass er flere ganger av selskapet poengtert er et kjempeskritt mot kommersielle størrelser.

15 Likes

Folka i PCIB er dyktige, nå skal de også kunne levere kommersielle avtaler, håper og tror de er like dyktige der!

Ser hvordan Targovax blir belønnet kursmessig med en milestone mm utbetaling langt fram i tid. Markedet liker slikt (naturligvis). Viser potensialet i norsk biotek sektor ved Oslo Cancer Cluster!

4 Likes

Indikasjoner er vel og bra, men ikkje nok.

Nå må vi snart få noe konkret nytt fra PCIB som gjør at vi også fyker oppover (ref Trvx i dag)…

Lothian

6 Likes