En klok og helt nødvendig nyansering fra din side, @Gunnersaurus.
For når du i ditt nest siste innlegg skriver: " Cirka ett år senere er vi altså her vi er nå, hvor tilstanden er verre enn noensinne!", bærer det helt galt av sted.
Jeg har sjøl ved flere anledninger gitt uttrykk for en viss misnøye med kommunikasjonsarbeidet fra ledelsens side. Først og fremst har det dreid seg om det jeg har kalt uvøren guiding. Den kritikken fastholder jeg.
Samtidig synes jeg vi ellers får grundige oppdateringer ved hver kvartalspresentasjon. Ingen har heller noen gang kunnet påstå at ledelsen ikke har børsmeldt nyheter som etter børsreglementet er meldingspliktige.
Ut over dette har ledelsen i all hovedsak, og med de ressursene som er satt av til slikt arbeid, vært raske med å svare på spørsmål som det kan svares på. Og nettopp her ligger et vesentlig forbehold. For det er i høy grad i aksjonærenes interesse at sensitiv informasjon både knytta til FoU, drøftinger med regulatoriske myndigheter og alle kommersielle aktiviteter, forblir “undisclosed” inntil de eventuelt er modne for offentliggjøring.
…
Lagt til: Ved en inkurie er dette svaret til Gunnersaurus blitt adressert til Londonmannen. Får dessverre ikk gjort noe med det. Beklager.