Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Det stemmer ikke. PCIB slår Nucana på alle parametre.

Det er færre pasienter i PCIB sin relevante dose, så det er større usikkerhet, den usikkerheten betyr også at resultatene kan bli bedre, noe som er naturlig å anta dersom man hensyntar dobbel behandling. Vann er vått og med dobbel behandling vil resultatene bli enda bedre.

1 Like

Også om du sorterer på relevant populasjon i sekkestudien.

Edit: mht til effekt.*

Jeg prøver bare å si at det i dag er naivt å avfeie Nucana, de viser solide data og med en behandlingsmåte onkologer er godt kjent med.

1 Like

Helt enig.

Men de har ikke behandlet langt flere pasienter med relevant sykdom.

1 Like

Helt enig. Ca like mange pasienter og med tilnærmet lik effekt i relevant diagnose.

1 Like

Hvorfor hevdet du noe annet et par innnleg ovenfor da?

Kleint med gleint?:wink:

@anon21766851

Hvor mange pasienter tror du Nucana må innrullere?

Hvor lang tid tror du studien vil ta, gitt OS som endpoint?

Når tror du diskusjonene med FDA blir avsluttet og de får FPD?

1 Like

Viktig å vri litt på sannheten vettu, intet nytt under solen. Får det til å høres ut som PCIB og Nucana er 50/50

1 Like

Et sted mellom 200 og 300.

Nucana har penger, kjent prosedyre for behandlere og erfaring med å allerede ha startet et annet registreringsstudie med samme medikament i annen diagnose. Vil tro 3-4 år fra FPD, men også her kan man åpne for interimanalyser dersom resultatene taler for det.

Vanskelig å si. De har jo knota med oppstarten av dette studiet en god stund allerede. Men 1H19 bør kanskje være innafor?

1 Like

Dere vil jo ha det til at PCI er milevis bedre, men det stemmer rett og slett ikke.

1 Like

Det som er en enorm fordel for Pcib er at de benytter seg av dagens standardbehandling.

Som pasient tror jeg terskelen vil være mindre for å prøve ut Pcib sin behandling kontra Nucana.

2 Likes

Merkelig påstand all den tid Acelarin er «standardbehandling 2.0».

Hva mener du?

2 Likes

Hvordan tenker du her? 200 er omtrent det samme som PCIB, men de har PFS som endpoint, Nucana har OS. Hvorfor tror du de kan havne på samme antall?

Du tenker altså at de rekker å avslutte samtalene med FDA, kjøre gjennom etiske kommiteer, forhandle med sites, aktivere sites og få FPD i løpet av litt over tre måneder. Til tross for tidligere knoting i forhold til guiding?

1 Like

Gemcis er den gamle kombinasjonen som er SoC. Acelarin er slik jeg har forstått det neste generasjon av cellegift, som Nucana kjører sammen med Cisplatin. AceCis=GemCis 2.0.

1 Like

Er ikke Acelarin Nucana sitt produkt da?

1 Like

Stemmer.

Og du kaller det SoC 2.0?

Merkelig påstand…

2 Likes

Trodde GemCis er SOC jeg :smile:

1 Like

Det er en videreforedling eller optimalisert versjon av dagens SoC.

Nei, det er et helt nytt legemiddel under utprøving.

Som pasient må det være mer fristende å motta en ny behandling som er et tilleggsprodukt til dagens SoC, istedenfor å takke ja til noe som utelukker SoC.
Du trenger ikke legge veldig mye godvilje til for å se den Glein!:wink:

5 Likes