Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Ikke legg for mye i den; litt sånn “varemesse” med stand, roll-ups og mingling. Men bevares, sikkert nyttig. All grunn til å være godt synlig når en har så mye i mappa som det PCIB har.

PS
… og så har man jo Apfelstrudel, Stroh 40/60 oder 80 og masse gode pølser til atspredelse, om man vil.

4 Likes

Her diskuterer vi PCIB ikke Film


2 Likes

Stroh, må herren forby at ansatte i Pcib noen sinne kommer i kontakt med det…:boom:

1 Like

Når åpner Oslo Universitetssykehus for rekruttering av pasienter?

  • Denne uke
  • April
  • Mai
  • Juni
  • Senere

0 stemmegivere

Når får vi første pasient dosert?

  • Denne uke
  • April
  • Mai
  • Juni
  • Senere

0 stemmegivere

Virkelig harde tider for biotek i Norge. Forsinkelser, emisjoner og lite nye penger inn i markedet. Og her sitter vi fullastet uke etter uke, måned etter måned og håper på den neste gode nyheten…

Lothian

3 Likes

«Denne uke» er jo det samme som «Mars», men det morsommere med «denne uke» enn «Mars»:smiley:

7 Likes

for your information the program for the 17th International Photodynamic Association World Congress is now out in which pci biotech will participate, session 14 is about pci

https://spie.org/PDT/conferencedetails/17th-international-photodynamic-association-world-congress?SSO=1#session-14

18 Likes

Jeg tror det er en rimelig god mulighet for at første pasient får første behandling før denne måneden er omme. Men om det skjer i Norge, Spania eller et av de andre landene, tror jeg er mer uvisst.

6 Likes

Jeg tror vi ikke får det denne uken uansett.

Men dersom det kommer er det usannsynlig at det kommer i noen andre land enn Norge eller Spania, for så vidt jeg vet er ingen andre land formelt klare. Jeg holder en knapp på FPD kommer fra Spania i April eller Mai :slight_smile:

1 Like

Interesting, will we get an insight into " fimaBacc" or other applications?

Other potential uses of PCI will also be briefly discussed.

4 Likes

I can also see from session 11 and session 16

Fimavacc phase 1 to be discussed and something intersting from Leiden with PDT

so data from fimavacc phase 1 study will be presented mmmmm … can we wait that long … :slight_smile:

25 Likes

1 juli passer bra det. Kan handle for feriepenger og skattepenger om en er så heldig å får igjen da.

1 Like

Good find!

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet, FimaVacc resultatene kommer altså 1. Juli. Men da har vi all fall en dato å forholde oss til :slight_smile:

1 Like

Thanks a lot to our CIE (Chief Information Excavator).

Honestly I had expected that van der Burg would be the one to present this. My question is therefore if there is a possibilty that he will enter the podium somewhere else before this conference.

The fact that prof. van der Burg not even is mentioned among the authors of this paper tells me that we may have news from the vaccine study somewhat earlier.

9 Likes

Kanskje fimaVACC-resultatene presenteres på en av disse?

2 Likes

Exactly my thoughts. Note that PCI Biotech has been invited to present here (invited abstract), in contrast to many others.

I think that PCI Biotech has higher aspirations than this quite low-profile conference. It is obviously an important conference for PDT and PCI, but I would think PCI Biotech would aim for a more cancer specific high-profile conference, in addition to presenting in a high-profile publication.

8 Likes

as I said, I am expecting the fimavacc data to be first presented during CMIT in May, this is where it belongs …

15 Likes

I wish you could come up with something even earlier :blush:

2 Likes

Van Der Burg forbereder seg til dette!

CITIM 2009 - 2019

10-year Anniversary!

SPEAKERS

Cancer Immunotherapy and Immunomonitoring Conference (CITIM)

APRIL 29 - MAY 2, 2019, TBILISI, GEORGIA

MAY 2, 2019

PLENARY SESSION 11 9:00 – 11:00

Cancer immunotherapy IV: Novel vaccines

Sjoerd H. Van der Burg (Leiden, Netherlands)

Combination of checkpoint inhibition and vaccines for cancer therapy

https://www.canceritim.org/

23 Likes

Da har jeg satt et stort merke i kalenderen på 2. mai. Det er fem og ei halv uke fra nå. Seks dager etter det skal Walday presentere Q1. Da bør vi kunne vente en skikkelig orientering om hva de ferske vitenskapelige resultatene betyr omsatt til selskapets muligheter for lisensavtaler.

17 Likes