Noen som vet om det kommer en ny inn i den stillingen?
The business development responsibilities will be shared between the management members in the interim. http://pcibiotech.no/resignation-of-chief-business-development-officer/
Ser ut som du kjøpte dine 10K tilbake for 5 minutter siden…
Det selges villig 10k på 26,30.
Og så var det noen som ble drittlei og solgte nesten 20k på 25.
Denne ørkenvandringen som har vart siden oktober 2018 begynner å tære på mange etterhvert.
Lothian
Blir du ikke lei av å kommentere kursen flere ganger hver dag?
Nei, eg har ikke solgt.
Men noen flytter nok til Nano i dag, derfor vi detter.
Selv legger eg opp børsen. Vil sitte i pcib/pho men sletter alle forum - kun denne igjen pr idag og den ryker også.
Det tar for mye tid å følge opp, bedre å glemme hele greia ut året.
Fremdeles meg…
Nei, det tviler jeg sterkt på. Alle vet at melding om prekliniske data ikke er verdt fem flate øre.
Lothian blir aldri lei, så det beste er bare å dempe den brukeren.
Skal prøve å holde kjeft siden det irriterer dere.
Neste kommentar fra meg blir når neste melding fra PCIB kommer.
Ha en fin vår.
Lothian
Umulig å komme ut av aksjen uten å dumpe kursen mange prosenter. Enig med Lothian. Dette er blitt en prøvelse som få hadde regnet med da de benyttet sine tegningsretter.
Siden CBO fikk fyken så tolker jeg det på en måte at det ikke blir noe partneravtale innen fimaNAc eller Asiapartner på en stund. Er det noen som føler det samme? Lukter litt sånn.
Kjipt at det ikke er større interesse for å kjøpe, men det kan snu lynkjapt.
Og vi har penger til langt ut i 2022, pivotal studie og en prising som er grisebillig.
Kunne smakt godt med en melding nå😃
Nei, føler ikke det sånn. Tror ikke en sånn avtale står og faller på CBO alene.
For alt vi vet kan det jo være at det meste av denne jobben blir gjort av RS, PW og HO, så Havilier marginaliserte sin egen rolle.
Vi har jo absolutt ingen peiling på hva grunnen kan være til at han “fikk fyken”. Det kan være mange ulike grunner til det, og det har dermed ingen hensikt å spekulere.
Helt enig!
Syntes vi ligger fint til. Synd ikke flere benytter sjansen. Er fullastet selv dessverre.
Når det gjelder Asia-sites kan det gå kjapt når vi får bekreftet Safety på dobbel behandling.
F[quote=“Mr.Oncoinvest, post:4118, topic:12647”]
Safety på dobbel behandling.
[/quote]
Det er ingen showstopper, RELEASE er sattt opp med dobbelbehandling, så det er null stress.
Det som virkelig kan gi vind i seilene er effekten fra dobbel behandling!
Joda. Er klar over det.
Men både markedet og andre trenger noe annet enn halvveismeldinger. Vi trenger Safety =OK Uten noe mer dikkedarer