Fredag kommer CIMT abstracts. Det er lov å håpe på at FimaVacc er blant dem.
Det blir spennende , er jo denne konferansen super graveren @StockDZ har antydet at fimaVACC analysen kommer på.
CIMT Germany 21-23 May
Title of talk to be announced
Speaker: Ferry Ossendorp, Leiden University Medical Center, Leiden, Netherlands
http://www.meeting.cimt.eu/program
hvor ser du dato for abstract release?
Abstract review in progress
The 2019 abstract submission is closed and the review is in progress. Abstract authors will be notified by April 5.
joda men i dette tilfellet er jo det Leiden som vil få dette.
det står jo videre at Abstract Presentation
Accepted abstracts will be posted in full length on this website and on the conference app one week prior to the conference.
ser forøvrig at Leiden stiller med 2 confirmed speakers
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-60
Tidslinje 39 00
Hær gir einarsson en fyldig forklaring på hvorfor det tar tid før resultatene kommer til markedet.
Ellers , en kommentar til det forholdet at burg står for jobben med uavhengig å analysere dataene fra fimaVACC fase 1 studien.
Ville han gjort det dersom resultatene var middelmådige?
Et enda bedre spørsmål er kanskje:
Ville han gått inn i PCIB’S scientific advisory committee?
Det virker jo helt tåpelig å gå inn i PCIB dersom en ikke har tro på teknologien.
@ufo bare se på hva som ble lagt frem på Q4 av fimaVACC resultater, de er jo knallsterke.
Se på resultatene fimaVACC hadde i mus = Mindblowing
Hær er det bare å ta det med ro, jeg håper jeg har feriepengene på konto tidlig i mai, da blir det 10k nye pcibs på meg, så for meg kan vi bare ligge hær nede og surre litt til
Jøss. Med så mye feriepenger har man vel alt man kan ønske? I hvertfall når det gjelder privatøkonomi.
ja heldig sånn sett og skal ikke klage men klart 10k er med litt giring samt at det fordrer at vi ennå ligger rundt 26 kr aksjen, hvis ikke blir det færre på meg uansett skal jeg ha litt mer hær nede. porteføljen er jo ikke bare PCIB selv om den dekker over 70%
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-46
Tidslinje 06 45
Positive resultater innrømmes ved dobbel behandling fimaCHEM.
PW opptrer jo helt korrekt men dette går jo på bekostning av fravær av entusiasme.
Og det punktet er greit å ha i bakhue når en blir servert nyheter.
Nytter ikke å prøve å tolke noe kropsspråk der i gården og dette kan være underliggende grunn til at enkelte som ikke kjenner selskapet godt kan missforstå.
Men igjen , PW opptrer (alltid) korrekt.
Er det en ny podcast?
Nei. 11 mnd gammel (ifølge infosiden på soundcloud)
Liker denne setningen
Preparations for the pivotal RELEASE study progressing towards
initiation in the first half of 2019
Pivotal phase preparations underway for initiation in first half of 2019
The pivotal RELEASE study is expected to start during the first half of 2019; the interim analysis of
progression free survival (PFS) and objective response rate (ORR) for potential accelerated/conditional
marketing approval is expected to be available approximately 36 months after study initiation, while the
final analysis is expected approximately 50 months from initiation. The pivotal study will be executed in
clinical sites that first will open in Europe, followed by a roll-out in the U.S.
Ongoing regulatory and ethics approvals and site contract negotiations are progressing well.
Regulatory and ethics approvals received in Norway (Feb, 2019).
Like før vi er i gang…
Slik jeg leser dette angående PFS som et primary endepunkt så trenger vi nødvendigvis ikke resultater som at svulster forsvinner eller blir mindre for å oppnå AA. Det kan holde med “bare” å holde kreften i sjakk, per definisjon av PFS.
Hvis det er tilfelle ligger jo lista for å få AA og/eller endelig godkjenning enda lavere enn jeg har trodd.
Stemmer dette?
JAXI - saken var jo blot den at Fima VACC resultaterne skulle ha veret forkyndt vet en særskilt børsmelding og ikke som en druknet meddelelse i en Q-rapport.
Da det gik op for Sørlendingen på Q-presentasjonen ble han jo ganske munnlam i stedet for at påpeke at dette er en alvorlig feil. Han turde ikke sette seg op mot PW.
Selskaperne vil gjerne ha investorernes millioner, og opsjoner og warrents ska selskaperne jo meddele straks, så det gjør de, men godmeldinger styrer de og utsetter til en lejlighet som de mener er passende uten at tænke på hvordan verden måske ser ut på ut på det tidspunkt. Kommer der en 9/11 den 27 april hvordan mon godmeldingen så bliver opfattet?
Dette er et meget skrått blikk på hva som faktisk skjer. Det tror jeg etterhvert tykkhudede forumlesere skummer raskt forbi.
For å roe ned bekymringene dine om en ny 9/11; om ikke vi er så uheldige at hendelsen tar ut all virksomhet på 10903 New Hampshire, Silver Spring i Maryland eller Ullern Videregående, så vil det trolig påvirke selskapets progresjon i liten grad. En av mange fordeler med et ferdig studieoppsett og finansene i orden er at man kan gjøre som britene; keep calm and carry on. Ikke bekymre deg for dommedag, den kommer antageligvis ikke i veien for Pcib sin extension eller fimaVacc
presentasjon.
Det er jeg helt enig i. Men jeg tror grunnen til at det ikke ble gjort er at PW beveget seg på en knivsegg mellom et ønske om å blidgjøre aksjonærene og ikke ødelegge for nederlenderen og hva de to har avtalt.
Men en annen ting som burde vært børsmeldt, og som virkelig ikke skulle kunne være problematisk for noen, er at Burg ble medlem av Scientific Advisory Committee.
Hvorfor i all vide verden skulle de børsmelde hvem som er med i den komiteen, Kan du vise til tidligere meldinger der andre medlemmer av komiteen har blitt gjort til news?
PCIB kommer ikke nærmere medisin på bakgrunn av hvem som er medlemmer i Scientific Advisory Committee.
De som sitter i Scientific Advidory Board kan gi PCIB svært gode råd om utviklingsstrategi så hvem som sitter der, om de er kompetente (og det er de jo til de grader) er i høy grad med å påvirke om det blir medisin.
Også av verdi å vurdere er at Burg ble medlem av PCIB’S scientific advicory board i tilknytning til analysearbeidet med dataene fra fase1 fimaVACC studien.
Personlig synes jeg dette lukter litt av suksess men tiden gir selvsagt fasit.