Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

ASCO hadde vært perfect for det overlapper med BIO som de også skal på som er mer en networking og partering greie. Først presentere bra resultater på ASCO så rett til BIO for å lage noe deals! :stuck_out_tongue:

Det var i alle fall håpet mitt når jeg så ASCO.

@Investor selskaper pleier som regel ikke å kommentere før abstract release som er 15. mai om jeg husker rett? 15. eller 16. noe sånn :stuck_out_tongue: Late-breaking abstracts blir som regel ikke firgitt eller informert om før dagen før eller noe sånn. Men det som er litt morsomt er at abstract titler noen ganger blir frigitt før selve abstractet. Det betyr at man noen ganger på forhånd vet at et selskap skal presentere før det er børsmeldt, men man vet ikke akkurat hva de skal presentere så det bryter vel ikke noe børsregler sånn sett :stuck_out_tongue:

2 Likes
  1. April får vi vite titlene på asco. 13 dager til😀
4 Likes

nei ble jo egentlig ikke det da spørsmålet mitt var:

Hva er grunnen til at ASCO Chicago US 31may-4June er blitt tatt bort fra hjemmesiden til PCIB under Where to meet us:?

Er det slik at det var planlagt å legge frem extensionstudie data på denne konferansen, men at dere mangler konfirmasjon på dataene av Cohort Review Committee (CRC) slik at dere ikke rekker Late-Breaking Data Submission Deadline den 14mars for deltakelse på ASCO ?

• The final confirmation of successful safety read-out is pending completion of site monitoring and a formal review by the appointed Cohort Review Committee (CRC) in first half of 2019. The efficacy data from the Phase I extension study will be compiled in the same process.

3 Likes

Ja, det var det jeg også forstod, at titlene skulle komme ut enten 16. til 17. april (vår tid).

Eneste kilde jeg har på det er en tweet, men kanskje du har hørt noe mer konkret :stuck_out_tongue: ?

Finner ikke title release under key dates på ASCO siden.

Nevermind, fant det nå :slight_smile: https://meetings.asco.org/am/abstract-submission

2 Likes

Ja, det var et litt vagt svar som egentlig ikke utelukker at de kommer til dra eller ikke.

1 Like

man kan vel ikke presenter fimaVACC analysen på ASCO 31may-4June hvis Leiden allerede har gjort det på CIMT 21-23mai…?

3 Likes

@larsmkn

Er det i det hele tatt andre muligheter enn CIMT eller ASCO nå i første halvår?

1 Like

Hehe, nei, dette var først og fremst i et tenkt scenario hvor det ikke kom noe om fimaVACC i CIMT.

3 Likes

Tror du vi kan få se ekstensjonsdata på ASCO Lars?

2 Likes

dette er min fimaVACC liste og sånn jeg forstår det er det LEIDEN som skal presentere disse dataene og ikke PCIB.

FimaVacc Way Forward

Combination Therapy 11.April2019 Vienna , Austria
:austria: IOTC
Combination of checkpoint inhibition and vaccines
presented by Sjoerd van der Burg, Leiden, The Netherlands

Cancer Immunotherapy and Immunomonitoring Conference (CITIM) APRIL 29 - MAY 2, 2019, TBILISI, GEORGIA :georgia:
MAY 2, 2019 PLENARY SESSION 11
9:00 – 11:00
Cancer immunotherapy IV: Novel vaccines
Sjoerd H. Van der Burg (Leiden, Netherlands)
Combination of checkpoint inhibition and vaccines for cancer therapy
https://www.canceritim.org/

CIMT Germany :de: 21-23 May
Title of talk to be announced
Speaker: Ferry Ossendorp, Leiden University Medical Center
NKG2A as a novel checkpoint on CD8 T cells
Speaker: Thorbald van Hall, Leiden University Medical Center, Leiden, Netherlands
Counteracting Immune Escape
Chair: Sjoerd H. van der Burg, Leiden University Medical Center, Leiden, Netherlands
http://www.meeting.cimt.eu/program

17th International Photodynamic Association World Congress
Boston, :us: June 28 – July 4, 2019
Session 11, 14 og 16 presenters PCIB & LEIDEN
Ferry Ossendorp, Leiden University Medical Center

5 Likes

EMSO og SITC går på høstn (SITC i tildig november og EMSO i slutten av september) så ikke så mange andre muligheter for H1.

17th International Photodynamic Association World Congress er i juni-july skille så den kan vel kanskje også være en mulighet? Ser forresten fra @JAXI at både PCIB og Sjur skal dit så det lukter vel litt røyk der. Ville blitt skuffet i så fall. Syns de skal spare kruttet til de store konferansene. Da blir det mer mulighet for oppmerksomhet rundt det.

@Bra_Britt Jeg håper de gjør det, men vanskelig å vite. Timeline sier at de burde ha efficacy på en del av pasientene. I alle fall 3 mnd på en del og kanskje 6 mnd på noen. Kan være de spare til hele kohorten er ferdig, men jeg syns de skal kjøre på det de har. Siden kohort 4 var så sinnsykt bra så ville få pasienter kunne styrke de resultatene om de ser samme trend. Siden CCA er en så vanskelig sykdom med få CR så burde selv noen få pasienter her kunne vekke oppsikt hvis PCIB viser dem sammen med pasientene fra kohort 4.

12 Likes

Jeg har registrert at det de siste ukene er flere som har speukulert på hvor og når de detaljerte resultatene fra fase 1 i vaksinestudien vil bli lagt fram. Helt forståelig; vi har venta lenge nok - særlig i lys av hvordan Walday ordla seg ved Q3/18-presentasjonen for snart fem måneder siden.

For min del tviler jeg på at dette fullt ut er avklart ennå. Trolig venter man ennå på godkjenning av et innsendt abstrakt. I motsatt fall, altså dersom dette allerede på plass, kan jeg vanskelig forestille meg at ikke ledelsen allerede hadde meldt dette på eget nettsted (NB! Ingen grunn til å melde dette til børsen). Så tonedøv overfor aksjonærene kan ikke ledelsen være? For det kan da ikke være slik at aksjonærene sjøl (eller rettere sagt de ivrigste graverne) enda en gang må finne fram til hyperrelevante nyheter før ledelsen finner det for godt å kunngjøre disse.

Malapropos et lite sitat fra en av mine favoritter (Tom Lehrer): “If you can’t communicate the very least you could do is to shut up.”

7 Likes

når det kommer til CIMT Germany :de: 21-23 May så har vi denne:
Notification of Abstract Status
All individuals listed as abstract presenters will be notified of acceptance or rejection by email. Reviewing is scheduled to be finalized in the first week of April, and notifications will be sent on April 5 to the email address provided at the time of abstract submission.

Er det da noen sjanse for at PCIB børsmelder at Leiden vil presenter fimaVACC data på denne konferansen imorgen?

6 Likes

Ja, det er vel nettopp linjen PCIB har lagt seg på! :roll_eyes:

1 Like

Kanskje på tide at Radforsk-selskapene ansetter prosjektledere`?

2 Likes

så konklusjonen på dette må jo bli at vi sitter igjen med CIMT 21-23May

17th International Photodynamic Association World Congress

Session 11
Photochemical internalization (PCI) of bleomycin induces T-cell activation of importance for curative effect and systemic anti-tumor immunity (Invited Paper)
Author(s): Kristian Berg, Ane Sofie Fremstedal, Anette Weyergang, Oslo Univ. Hospital (Norway); Jakub Golab, Medical Univ. of Warsaw (Poland); Ole-Jacob Norum, Oslo Univ. Hospital (Norway)

Session 14
The scientific basis of photochemical internalization (PCI)
Review of photochemical internalisation (PCI) applications
Photochemical internalization: current clinical trials in cholangiocarcinoma

Session 16
Phase I clinical study for validation of photochemical internalisation (fimaVacc): a novel technology for enhancing cellular immune responses important for therapeutic effect of peptide- and protein-based vaccines (Invited Paper)
Author(s): Anders Høgset, PCI Biotech AS (Norway); Anne Grete Nedberg, Victoria Edwards, Monika Håkerud, Oslo Univ. Hospital (Norway); Hans Olivecrona, Tone Otterhaug, PCI Biotech AS (Norway)
Preclinical data and results from the phase I clinical study will be presented.

Specific immuno-photodynamic therapy of cancer (Invited Paper)
Author(s): Ferry Ossendorp, Leiden Univ. Medical Ctr. (Netherlands)

11 Likes

Hvorfor er ikke denne oppført på hjemmesiden da?

1 Like

Hvorfor så ivrig etter å konkludere?

Er vel bare å sitte på ræven og vente på resultatet, som er guidet i 1H 2019.

Ja, der har vi svaret. Blir presentert på

2 Likes

fordi det er Leiden som skal på denne og fremføre fimaVACC analysen, ikke PCIB

3 Likes