Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Kan jo være at dataene blir presentert før den tid også?

2 Likes

Ja, vi burde ikke utelukke det, men greit å vite at det definitvt kommer noe på det tidspunktet også får alt før bli bonus :wink:

4 Likes

ikke enig @larsmkn

ja vi får data på denne fra både PCIB og LEIDEN men som du ser er dette “invited papers”
Denne konferansen har ikke som de andre ett krav om at disse dataene ikke har vært publisert tidligere.
Se bare på alt som PCIB skal legge frem av data på denne konferansen

2 Likes

Enig der, da vet vi ihvertfall at det kommer INNEN 4 juli!:slight_smile:

Som da strengt tatt er over i 2H 2019, men pytt pytt…

1 Like

Du er ikke enig i at vi ikke kan utelukke at det kan komme data også før det, eller er du ikke enig i at all presentasjon av data før det blir bonus? :thinking: :stuck_out_tongue:

1 Like

Tror dere SERIØST at Leiden og PCIB fremfører fimaVACC analysen for første gang på denne konferansen.
Er ikke en high level konferanse engang!

Nei dette kaller jeg en forsinket aprilspøk fra dere som mener det :joy:

1 Like

Ja, jeg blir ikke overasket om analysen slippes her.

Følge tråden da @JAXI

Vi vet jo at de skal presentere resultater der.
Så sier InVivo

Hvorpå jeg svare:

Hvor falt du av?

3 Likes

:sweat_smile: fallt vel litt av der ja , men mitt resonement var at for at vi skal kunne få Preclinical data and results from the phase I clinical study will be presented. på 17th International Photodynamic Association World Congress

så er vi avhengig av at Leiden allerede har presentert fimaVACC dybdeanalysen, og da er det jo nærliggende å tro at dette er på CIMT :crazy_face:

1 Like

Fordi?

Kan jo like gjerne være at det er på 7th International Photodynamic Association World Congress du får det presentert første gang.

2 Likes

for all del @InVivo så kan du velge å tro det, men da tenker jeg du vil få en positiv overraskelse senest 14mai :wink:

2 Likes

For all del, kommer de før den tid er det bare positivt.

3 Likes

Det kan da seriøst ikke være slik at vi blir over 1/2 år forsinket??

1 Like

Er vel strengt nesten 2 år forsinket…:wink:

2 Likes

Jeg er overraska over at du er overraska :grin:

Men uansett, ettersom det ser ut til å være bekreftet at de skal presentere på 17th International Photodynamic Association World Congress. Er det naturlig å tro at de da har resultatene allerede klare? Må ikke det være på plass for at dette kan være godkjent, eller foregår det ikke slikt på den type konferanser? Isåfall bør det vel være mulig også å kunne presentere resultatene tidligere.

Ellers, synes uansett det er godt å få bekreftet en dato hvor vi vet det skal presenteres.

5 Likes

Sant det men 6 mnd etter forrige guiding :astonished::scream::astonished: Hvis ting nå går vår vei så er det vel så inn i svarte fasan fortjent for de som har hatt pcib de siste årene.

3 Likes

Guidinga tar jeg med en stor klype salt. Jeg vil ha resultatene klare i år. Så langt strekker tolmodigheten min.

2 Likes

Nå startet den konferansen 28 juni, så de har ordene sine i behold i henhold til siste guiding!:wink:

2 Likes

det at det står på abstraktet er at Preclinical data and results from the phase I clinical study will be presented
under fanen Phase I clinical study for validation of photochemical internalisation (fimaVacc): a novel technology for enhancing cellular immune responses important for therapeutic effect of peptide- and protein-based vaccines (Invited Paper)
Author(s): Anders Høgset, PCI Biotech AS (Norway); Anne Grete Nedberg, Victoria Edwards, Monika Håkerud, Oslo Univ. Hospital (Norway); Hans Olivecrona, Tone Otterhaug, PCI Biotech AS (Norway)

Altså invited paper betyr da ikke annet enn at data som vi allerede har på fimaVACC kommer på denne.

Det står ikke at hele in-depth analyse skal presenteres.

Tror dere det er PCIB eller Leiden som skal fremføre fimaVACC resultatene?

på samme konferanse får vi:
Specific immuno-photodynamic therapy of cancer (Invited Paper) Paper 11070-105
Author(s): Ferry Ossendorp, Leiden Univ. Medical Ctr. (Netherlands)
Abstract: Specific immuno-photodynamic therapy of cancer Ferry Ossendorp Department of Immunohematology, Tumor Immunology Group, Leiden University Medical Center, Netherlands. f.a.ossendorp@lumc.nl ABSTRACT We studied local and systemic immune effects of Photodynamic therapy (PDT) of established tumors. In four independent aggressive mouse tumor models, we combined PDT with T cell-based immunotherapy. Specific immunotherapy by vaccination with synthetic peptides containing T cell epitopes from known tumor antigens and conjugated to defined adjuvants. We show that therapeutic vaccination based immunotherapies can be efficiently combined with PDT to eradicate established tumors, based on strong local tumor ablation and the induction of a robust systemic immune response.

Det som er mer interessant er at Ferry Ossendorp, Leiden Univ. Medical Ctr. (Netherlands) skal presentere ikke bare denne men oxo har en presentasjon på CIMT Germany 21-23 May
Title of talk to be announced
Speaker: Ferry Ossendorp, Leiden University Medical Center

6 Likes

Denne analysen er er jo gratisarbeid og vi vet jo at professorer ikke gjør sånt arbeid selv. Det har de studenter på prosjektarbeid til. Studenter jobber på semesterbasis og de fikk jo ikke dataene før sent på høsten så da ble det vårsemesteret i stedet. Vi kan jo håpe at studenten ble ferdig i god tid før semesterslutt, men det er ikke sånn studenter tenker. Mye morsomt man skal rekke over utenom studiene også. Så kan vi håpe at de kan presentere arbeidet før ekstern sensor har hatt tid til å sette karakteren og klagefristen har gått ut. Konklusjonen er nok ferdigskrevet i akademisk stil: Her er det mye spennende materiale for videre forskning.

4 Likes