Folkeopplysning er bra, og tas imot med takk. Ditt forrige innlegg var vanskelig å henge på den emneknaggen, og det er hele poenget mitt. At du diversifiserer, og ser til andre sektorer er bare bra - alt godt til alles investeringer.
Hele greie gjelder safety. Effekt data bør pivot RELEASE vise! Man kan ikke skrive alt i et års report ikke sant? Tja, Oslobørs
PCI ble tatt opp i slutten av podcasten også. Per avkreftet at iPA-konferansen var det naturlige stedet å slippe FimaVACC, men at resultatet fortsatt kommer 1H.
Og PW holder fortsatt fast ved at fimaVACC kommer i H119 og det er jo så nært som det er mulig i dette gamet her.
Om noen ikke har hørt podcasten, sier de faktisk at Jonas spurte PW om dette.
Da er det som vi har ment noen av oss at de sikter mot noe større og viktigere enn den fotodynamiske kongressen!
Kan det bety at de vet at de får presentere på ASCO? Eller CIMT?
For PW kan vel ikke være skråsikker på det hvis han ikke har fått bekreftet at de har kommet med?
Asco notifikasjon ble sendt ut 29.mars.
Om en uke vet vi.
April 17, 2019
Abstract titles released online via ASCO iPlanner
Hva defineres som en High-End kongress/publikasjon?
Mitt spørsmål var ang eventuelt oppkjøp, så det skulle egentlig legge seg under Dovregubben sitt innlegg
Ser på HO forum at det skal komme en helsides artikkel om PCIB i Finansavisen i morgen!
«Nærmer seg markedet med produkter. Kan løse «deler av kreftgåten»
PCI Biotech er inne i en svært spennende fase med sine tre utviklingsprogrammer, og er finansielt godt rustet med nær 350 millioner kroner på bok.
Osv
Osv…
Spennende! Kanskje den inneholder litt ekstra juicy stuff?
Uansett alltid kult med avis-oppslag, for det er sjelden kost for PCIB. Husker det var et på forsiden av VG i i 2010 eller noe, det ga vei i vellinga, og så var det jo et i Finansavisen for et og et halvt år siden som også ga rakettfart.
Forventer ikke noe sånt i morgen, men interesse for en aksje er alltid positivt!
Har jo PHO og PCIB, fin dag for PHO i dag, og satser på en strålende dag i morgen.
Gleder meg til i morgen!!
Det er på tide at PCIB får omtale i pressen. Det er akkurat det selskapet trenger.
Trenger flere artikler, omtaler, dekning av meglerhus, osv. Det fortjener de.
Caset er sterkt, ingen tvil om det.
«Både fimaVacc og samarbeidene i fimaNAc-programmet er innenfor områder som er i rivende utvikling i kreftbehandling: immun- og genterapi, og selskapets PCI-teknologi har potensialet til å løse en av hovedutfordringene i denne utviklingen – effektiv leveranse av produktene inn i celler, sier Walday.
– I tillegg venter man en snarlig resultatoppdatering fra hovedanalysene på immunrespons i den første kliniske studien med vaksinasjonsteknologien fimaVacc, der de tidligere oppdateringene av interimresultater har vært positive ,sier han.»
På tide å feste sikkerhetsbeltet da
Det hadde vært etterlenget
Artikkelen er da uvanlig bull?
Nå snakker vi, dette ser lovende ut. Gleder meg til en rykende fersk kaffe og lesing av DN artiklen i morgen tidlig.
Minst 20% opp
En skam at vi er under emi.