Ja , hær er jeg på syltynn is .
Reagert positivt er vel det nærmeste jeg kommer
Men selskapet selv bruker begrepet så ,
" Respons kan følgelig kun måles på disse 3"
Ja , hær er jeg på syltynn is .
Reagert positivt er vel det nærmeste jeg kommer
Men selskapet selv bruker begrepet så ,
" Respons kan følgelig kun måles på disse 3"
For en påske! Bra_Britt sørger for fest både her og der. Bra jobbet og lovende oppklaring og glitrende jobb av PCIB ledelse, ansatte og styret! Fimachem, fimanac og fimavacc basket of beauty
Respons er hvis tumoren minker eller forsvinner.
At det kan måles respons på 3 pasienter betyr bare at man kan måle dette på 3 pasienter. Altså sjekke om tumoren har forsvunne, økt eller minker.
Glitrende data (tre hadde målbar tumor ved oppstart derav tre PCIB kan gi vitenskapelig (kriterier) om effekt) og ikke minst oppklaring på inkludering i reg studie ggk! Les tilbakemelding fra PCIB over. Dette er bare så utrolig lovende. Release studiet ligner overbevisende på blockbuster potensialet!
Lean back and relax. Watch PCIB become a true international Biotech star:rocket:
Takker for den.
Tror aksjonærene forventet responsdata fra ca 7 pasienter og ble skuffet da det bare var slike data på 3 stk.
Derfor tror jeg det er viktig å få klarhet i HVORFOR det kun ble data fra 3 pasienter (målbare tumorer)
Og selvsagt , det skader heller ikke at selskapet tilkjennegir overfor aksjonærene når de er fornøyde med studieresultatene.
Oppklaring om inkludering kriterier pasienter i RELEASE samtidig med krystallklart svar på spørsmål effekt og safety vitner om svært sterke resultater tror jeg! Happy er understatement over Bra_Britt sin graving!
Hvis en ikke har gledet seg til fase tre toget i biotek/PCIB før ble en ikke mindre glad over å nå sitte trygt plassert i PCIBtoget etter å ha lest tilbakemeldingene fra PCIB!!!
Ved melding om FPD er fase tre toget offisielt i gang. Can’t wait!
En disclaimer er på sin plass😘 med optimisme og lykkerus. enorm risiko i biotek med tilhørende enorm oppside hvis selskap leverer resultater. Riskreward begynner nå for alvor å bli interessant i PCIB. La oss håpe at PCIB skriver biotek historie i disse dager med gjennombrudd på flere felt! Tenk for en lykke å bidra med løsning for unmet need, LYKKE!
Haha Jubel! Som nicket ditt tilsier overgår din entusiasme for PCIB alle andre her på forumet!
Jeg deler absolutt din optimisme! All ære her går til ledelsen i PCIB. Mine spørsmål bidrar bare med en liten fortydliggjøring av informasjon, men caset er sånn sett uforandret.
Men dette tydeliggjør også hvilken stor milestolpe som akkurat er passert av PCIB. Safety for dobbelbehandling er passert, og de kommer til å bruke den for alt den er verdt, i alle pasienter som tåler det! Jeg var ikke klar over dette før i går, og synes det er grunn til å juble
April 17, 2019
Abstract titles released online via ASCO iPlanner!
Nevnes PCIB og fimaVACC her i morgen?
Ettersom fimaVacc-resultatene ikke synes å komme hverken på CIMT eller på IPA-konferansen så heller jeg nå sterkt til å tro at dybdeanalysen av studien blir publisert på ASCO.
Vi får se i morgen!
Jeg handler litt mer i dag etter BraBritt sin gode research de siste dagene. Dette kan bli riktig så hyggelig etterhvert.
Ser av den komplette aksjonær liste at Grunder Eriksen er kommet inn som investor via Altitude capital.
Først fikk Grunde Eriksen meglerkundene inn i Bank Norwegian. Nå får han med milliardær Torstein Tvenge og andre i sitt eget investeringsselskap og satser på videre kursoppgang.
De har ca 300 mio å jobbe med, De har foreløbig 104.000 aksjer.
Grunde Eriksen var tidligere partner i Arctic og fulgte norsk biotek tett. Han har nok relativ god kjennskap til PCIB, selv om Stuffers er den som kjenner selskapet best (blant eks-Arctic gjengen).
Lothian
Og nytt styremedlem i BerGenBio
Flott innsats Bra-Britt!
Men din faglige bakgrunn klarer du å stille spørsmålet presist til PCIB, og da kan PCIB ved Olivecrona komme tilbake med en grundig, og oppløftende redegjørelse.
Flott at du formidler svaret tilbake på en aksjonær-vennlig (forståelig for de fleste) måte👍🏻
Grunde Eriksen kan kanskje være en indikasjon på at de smarte pengene nå begynner å komme inn i selskapet, og at «fase-3-toget» er back on track.
Tror bioteksektoren på OSE nå er i ferd med å snu, og det er meget sannsynlig at det er PCIB som drar i gang ballet.
Altitude capital kom med i emisjonen som en av garantistene, men har kjøpt mer aksjer enn det som var minimum tildeling.
Stuffers er også inne med 45.000 aksjer (TD Veen)
Kanskje litt modig sagt, men hun setter (TD veen) i parantes på hendes instagram profil når hun præcenterer hendes P53.
En annen ting som man kan tenke på når nå dobbelbehandling er klarert og inngår som standard i Release er hvordan det vil påvirke salg av Amphinex ved evt. godkjennelse. Hvis pasientene skal behandles flere ganger med Amphinex så vil det alt annet like lede til flere salg av medisinen. Jeg antar at de som driver med DCF-modellering og regner på salgspotensial må hensynsta dette.
Noen som har noen tanker omkring dette?
Per Walday har svart på dette tidligere og forklarte at man betaler bare en sum for hele behandlingspakken uavhengig av om det er 1 eller 2 behandlinger nmed pci/amphinex - det er effekt og varighet som eventuelt vil kunne ppsitivt påvirke prisen man får… (så dersom andre gangs behandling gir bedre resultat, vil man kunne ta litt mer for hele behandlingsløpet, men ikke dobbelt opp bare pga 2 behandlinger)
Ok! Takk for oppklaringen
Da får man heller gi den estimerte salgsprisen et lite løft i modellene da…