Her er online-link til iPlanner for ASCO. Ingenting publisert ennå.
Root-linken tar deg til samme side, med programmet for 2018.
Programmet for 2019 blir lagt ut på denne siden når det er klart.
Det er det preliminære programmet som ble publisert i januar.
Det kommer garantert på Internett også. I fjor kom det senere på dagen, og det gjør de nok i år også.
I 2017 kom det sent også. Så en twitter fra ASCO som ble postet rundt 08.00 PM, tilsvarende 20.00 på kvelden her.
@Kontorstol Edit. Jeg så på 12-timers klokka…
Kl 08:00 PM (ET) er klokken 02:00 natt til torsdag.
Blir overrasket om det kommer en melding om dette. Håper jeg tar feil
Dette er PCI, så tviler på at de i så fall melder noe før abstracts kommer 15. mai.
Det er ASCO som kunngjør dette…
Men selskap sender ofte ut en børsmelding etter at det er offentliggjort.
Umiddelbart tenker jeg det er mer naturlig å melde når et eventuelt abstract offentliggjøres i mai. Mener å huske at det har vært gjort av blant annet Targovax tidligere.
Tidspunktet for en eventuell kunngjøring fra selskapet er av underordnet betydning. Markedet får kjennskap til dette hvis/når ASCO offentliggjør det.
Sendte en mail til ASCO om abstracts-titles ble lagt ut på iPlanner i dag, 170419!
Kun titler som blir gjort offentlig i dag. Nei, det er ikke vanelig at selskaper børsmelder når titler blir offentlig. De venter som regel til abstract kommer ut, noe som skjer senere.
Tydeligvis en del som er dritnervøse om det kommer melding i ettermiddag/kveld. Og det skjønner jeg godt. Spesielt dersom man har fulgt med PCIB og deres fimaVACC. For skulle det komme melding om at de skal presentere på ASCO vil de som sitter på perrongen trolig bli sittende der vel vitende om at deres livs mulighet for å gjøre storeslem på OSE, lot de gåfra seg 17 april der Herrens år 2019!
Selger du i skuffelse på tirsdag hvis det ikke kommer noe, Londonmannen ?
Jeg tviler på at PCIB flyr av gårde av den nyheten alene. Det er forventet av resultaten fra fimaVACC er gode, og derfor er i hvert fall deler at verdien av det priset inn allerede.
Ta det med ro Kontorstol, du kommer deg nok på toget etterhvert du også hvis du ønsker. Et lite løft pga forventninger nå og evt at littegrann er innpriset betyr ingenting i det store bildet.
Fuckings algoritmer mann, de styrer alt