Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Nei, hvorfor i huleste skulle jeg det. Ut fra dagens utvikling kursmessig, så synes det som at markedet generelt ikke forventer at det skal komme noen nyhet i ettermiddag. Følgelig har kursen svært lite nedside tirsdag dersom en melding uteblir.
Men dersom det skulle komme en melding senere i kveld, da frykter jeg at del aktører som har forregnet seg, for kursutviklingen i dag vitner om at de aller fleste ikke tro på en slik positiv nyhet. Den som lever får se.

Uansett er ikke mine PCIB aksjer for salg på dette latterlig lave nivået.

4 Likes

Selger ikke foer PCIB staar i kr. 1000, etter gode fimaVacc resultater, 2 fimaNac partnere som betaler upfront payment, igangkjoering av P2, samt 10 nye fimaVacc partnere foer julefreden senker seg;-))

7 Likes

Jeg er heldigvis tungt inne allerede, men hovedsakelig for fimaCHEM. Vacc er spennende, men tror lisensiering, enten inn eller ut, må til for at det skal starte den raketten. Er selvfølgelig likevel spent på resultatene fra fase I. :slightly_smiling_face:

2 Likes

Hehe, vi håper selvfølgelig at de skal presentere på ASCO, men ikke forvent kursrally av det. BGBIO har presentert 3 studier, med mer, på ASCO de to siste årene, og kursen der gikk ikke amok. ASCO handler om muligheten til å bli sett, og muligheten for at ting kan skje over lenger tidspunkt. Mener å huske at det var en presentasjon TRVX gjorde for lenge siden på en investorkonferanse i Kina som var starten på deres Parker samarbeid. Man vet aldri hva som resulterer i de viktige og riktige mulighetene, men ASCO er en fin og stor scene.

Tittelen i seg kommer nok ikke til å gi så veldig mye informasjon, men om de skulle presentert på ASCO så hadde det vært positivt, fundamentalt sett. Bare husk på at 100vis om ikke 1000vis av selskaper også presenterer sin resultater der, og aksjekursen fyker ikke opp hos alle av dem.

Så før vi får resultatet om de skal være med eller ikke; husk på at presentasjon der er positivt, men det trenger ikke nødvendigvis korrelere noe med kursutviklingen, selv om det selvfølgelig også kan det :stuck_out_tongue:

8 Likes

Kompiler og kjør! :joy: Har selv prøvd å lage en crawler med Visualping.io uten suksess.

1 Like

PCIB har en markedsverdi på omtrentlig en milliard.

PCIB har en fullfinansiert reg studie, blockbuster potensialet. Pivotal fase II gullstandard to arm randomisert med mulighet for AA basert på interim resultater.

PCIB har flere samarbeid og en top 10 BP.

PCIB har fimachem, fimavacc og fimanac.

Hvis PCIB lykkes er et produkt på marked rimelig nærme. Nesten helt uinteressant å sammenligne med TRVX og BRGB når en ser på rikets tilstand i PCIB.

Klart PCIB kan få økt markedsverdi. Fase tre toget ventes offisielt startet med FPD.

Fimavacc vurderes nå av de beste folka i verden ved teamet i Leiden. Resultater om de er gode vil kunne ha en enorm mulighet i flere produkter/marked se presentasjoner. Om det blir ASCO eller annet er uinteressant, resultater trumfer alt.

Det finnes nok biotek som har presentert på ASCO som har gått noen hundre prosent i etterkant.

4 Likes

Utrolig at spekulasjon på asco presentasjon skal få opp kursen såpass mye. Det sier mye om ståa i norsk biotech og investorene. Hyggelig med opp da.

2 Likes

Generell reprising er det nok. Hjelper sikkert at det ventes og er guidet nyheter fra PCIB første halvår👍

1 Like

Med gode resultater og vellykket fase 3 vil selskapet bli priset i milliarder USD i stedet for NOK. Det vi ser nå vil da være bare krusninger på en flott kursgraf. God påske :sunglasses::sunglasses:

2 Likes

Kan du være så snill å slutte å gjenta dette som en bragd? Dette er ikke noe de har oppnåd, men noe regulatoriske myndigheter krever. Jeg tror ikke du er klar over hvor absurd det er å “skryte” av det. NANO sier de potensielt kan få AA, BGBIO sier de potensielt kan få AA. Skryt når AA er innvilget. Det blir som at jeg skal skryte av at jeg potensielt kan bli veldig rik.

Klart de er i verdenstoppen, men ikke best i verden. Det er ikke noe rangering på forskere, så slutt med det der.

Dette bestrider jeg heller ikke, bare sørger for at folk skjønner at det ikke MÅ bli sånn.

Hvis jeg husker riktig så var det finansiert til litt etter interim, som er etter 36mnd, og ikke fullstendig analyse, som er etter 50mnd. Poenget her er at interim kan gi POTENSIELT tidligere markedstilgang. Når du tar vekk potensielt så gjør du deg selv en bjørnetjeneste.

Der er jeg enig, de to andre har i alle fall kliniske samarbeid med CPI og BP gående :joy: Ok, det var mest for å provosere :stuck_out_tongue: De er forskjellige alle tre, på marked, produkt, strategi, og mye mer. Å krone en som kongen over de andre er arrogant når man ikke sitter med fasit enda. DET ER LOV Å VÆRE POSITIV OG REALISTISK. Det er ikke to konsepter som utelukker hverandre.

25 Likes

Det var da voldsomt. Du får ta det med Stuffers og vurderingen til en av de som kan biotek. Er både realistisk og optimistisk. Om du ikke synes PCIB er mer verdt enn en milliard har jo du og markedet rett…

Pleier stort sett utheve KAN så må tydeligvis fortsette med det. Er FULLSTENDIG klar over at det ikke er MÅ i et marked og særs gjelder det i biotek.
At sannsynligheten stadig økes for lykkes og ulike hindre for PCIB forseres gjør at jeg synes riskreward og den enorme MULIGE oppside det KAN være gjør det særs attraktivt å ha PCIB i porteføljen.

Trodde PCIB hadde avklart hvordan de skal rapportere regulatoriske krav i forbindelse med AA. Har ikke sett noen andre norske biotek presentert hva som skal til for AA?

Er alle norske biotek i fase 3 toget?

Hvorfor ser Arctic langt høyere verdier?

Hva av det jeg skrev over er helt urealistisk?

Hårsår type når Leiden ikke kan karakteriseres på et forum som de beste i verden? Igjen fullstendig klar over at det ikke er rangering. Men teskje-messig, de er eliten internasjonalt. Da tror jeg du får mye å påpeke her inne framover om du henger deg opp slik?

Jeg skrev MULIGHET for AA basert på interim resultater, mao hvordan du klarte vri den er et kunststykke.

Dette er selvsagt (og jeg er enig i det):» Så før vi får resultatet om de skal være med eller ikke; husk på at presentasjon der er positivt, men det trenger ikke nødvendigvis korrelere noe med kursutviklingen , selv om det selvfølgelig også kan det»

Poenget her er at det gjelder alt i ett marked, på den ene siden på den andre, kommer kjøpere til, vil få selge osv osv. Ingen vet hvor kurser går slik er det alltid. Likevel noen som har nese. I biotek har FiloD, Snøffelen og Bra_Britt med flere virkelig kompetanse. Bukker og takker. Og selvom de deler sin kunnskap og tro om utvikling ligger det implisitt at ingen vet hvor haren hopper!

Ja at PCIB har fått de nødvendige regulatoriske godkjennelser for å kjøre en pivotal fase II med mulighet for AA basert på interim resultater er en BRAGD! Det er basert på de resultater som per i dag PCIB har levert?!Mener du virkelig at de forholdsvis få biotek studier som kommer til avsluttende fase ikke gir økt verdi???

Om PCIB lykkes det må hver og en og Larsmnk mene noe selv om. De som sier noen er arrogante de er arrogante de😜. Når larsmnk sammenlignet med andre biotekselskap in the first place måtte jeg nesten kommentere det. God påske Larsmnk. Nå er arrogansen gone by the wind med en hoppende glad hare👌

6 Likes

Ser ut til at https://iplanner.asco.org/ er oppdatert nå?
Kan ikke finne noe om fimaVACC, noen andre?

Programmet for 2019 er ikke lagt ut. Kun 2018 som ligger fra i fjor.

1 Like

Abstract-titlene blir offentlig i dag.

Ja, tror den er oppdatert. Finner to titler som ikke var der i 2018.

Hær er jeg ikke enig med deg Lars. Alle kan vel potensielt få AA i ett fase 3/ registreringstudie .
Men PCIB har i tillegg et fast godkjent målepunkt i sitt studiet kalt interimavlesning der man sammen med FDA/EMA har kommet frem til hva som kreves for at en slik avlesning skal skulle finne sted og fordrer X antall events og kalkulert nøkternt til å inntreffe ca 36mnd etter studiestart.

Interim analysen med potensiell AA har 2 primære endepunkter:
PFS (Progression Free Survival) fulgt av ORR ( Objective Response Rate)
I tillegg inneholder studiet flere andre sekundære endepunkter som gir mulighet til å generere robuste, komparative data som er viktige for markedsaksept av fimaCHEM som førstelinjebehandling for gallekanalkreft.

Independent Data Monitoring Committee (IDMC) følger oxo studiet og kan gjennom studiet komme med en anbefaling om å avslutte kontroll armen og gi alle pasientene i studiet fimaChem behandling.

4 Likes

I fjor startet ASCO 1. juni, og i år 31. mai, så listen er oppdatert for årets konferanse.

1 Like

Programmet som ligger ute er merket med 2018, og starter med fredag 1.juni.

1.juni 2019 er en lørdag. Årets konferanse starter fredag 31.mai

1 Like

Jeg fant to titler som skal presenteres søndag 2. og mandag 3. juni så den er oppdatert. EDIT: fra et annet selskap, ikke PCIB. Mente at programmet er oppdatert. Nye titler ligger ute. Har ikke funnet noe for PCIB enda.
https://iplanner.asco.org/am2019/#/

1 Like

Sånn ser det ut hos meg.

1 Like