Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Snøffelen
02.09.2017 kl 20:06
4379
“Innlegg av: stifinner (01.09.17 13:10 ), lest 2724 ganger
Ticker: PCIB
RE^1: PCIB - Solid
Er det bare jeg som ser en sammenheng mellom “abscopal effects” innen fimachem/gallegang- studiet, og at fimavacc-studiet vil bli en suksess?
Det som skjer med immunologisk respons innen gallegangstudiet har direkte relevans til resultatene av vaksinestudiet.Altså suksess.
Vi går mot gode tider.”

Tenker det samme som deg stifinner, får vi “abscopal effects” på fimaCHEM i gallegang så er det veeldig gode nyheter for fimaVACC og vaksine.

Dt er samme teknologi, og eneste forskjell er vel at fimaVACC med leverings-løsning er mer tilpasset og optimalisert for å oppnå ønsket effekt.

Abscopal effects i gallegang er en skikkelig trigger for hva vi kan vente av immunrespons-resultater i fimaVACC.
Redigert 02.09.2017 kl 20:07
Arkivert

2 Likes

liang
08.09.2017 kl 10:26
1541
Dette innlegget av filoD gjentas da behandling av spredning av kreft faktisk har vært kommentert tidligere.

Det nye ser ut for å være at en gir fenomenet korrekt betegnelse , abscopal effects og at det begynner å gå opp for oss hva dette kan innebære.

Innlegg av: FiloD (29.01.17 21:21 ), lest 4685 ganger
Ticker: PCIB
Pcib - fimaVacc
PiratoP la ut og liang fant en meget fin populærvitenskaplig forklaring på hvorfor Pcib fikk 12,5 mio til deres vaccine projekt. Jeg vil anbefale alle å lese denne. https://www.forskningsradet.no/prosjektbanken/#!/project/235356/no

Flere har spurt om Pcib driver med immunterapi, og ja, hele FimaVacc er basert på å hjelpe terapeutiske kreft vacciner som er basert på at immunforsvaret selv skal forsvare seg mot kreft, altså immunterapi.

I linke ovenfor står der: ”Forsøk i prosjektet har vist at PCI-teknologien kan gi en stor forbedring i immunresponsen på forskjellige typer eksperimentelle vaksiner i mus, i de beste tilfellene har en mer enn 100 gangers øking av effekten blitt oppnådd. Forsøk med å bruke PCI-teknologien sammen med andre immunstimulerende agens har også vist at PCI kan gi en synergistisk effekt sammen med flere forskjellige typer av slike agens. Slike agens blir brukt i de aller fleste kreftvaksiner som er under utprøving og bruk av PCI-teknologien sammen med slike agens har blitt patentsøkt som en følge av resultatene oppnådd i prosjektet”

For å oppnå en immun respos er det avgjørende at man får T-celle respons og især CD8 og CD4 T-cellerne er viktige, uten disse ingen immunterpi. I Pcib in depth rapporten fra November kan man http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2014/01/PCI-Biotech-In-depth-Company-Update-Nov-2016.pdf på side 29 og 30 se at fimaVacc gir en fantastisk stor effekt på både CD8, CD4 T-cellene, samt antigen respons.

Hvis man så leser forskningsrådets polulærvitenskaplige forklaring så står det også her: ” Enda bedre resultater er oppnådd ved vaksinering rett i kreftsvulsten, og ved denne formen for vaksinering gir vaksinering i én kreftsvulst også effekter på andre svulster i samme dyr, noe som indikerer at slik behandling kan brukes til å behandle kreft med spredning.”

Hvist dette fungerer i mennesker. Så betyr det at man har immun respons på vaccinasjon i kreftseller. F.eks hvist man har melanoma kreft med spredning, det betyr ofte at man har flere melanoma kreft svulster i et område f.eks. på brystet. Så kan man behandle en svulst og dette KAN gjøre at immunforsvaret selv finner de andre melanomaer og dreper disse.
JEG KAN FORTELLE DERE AT HVIST DETTE VIRKER PÅ MENNESKER SÅ ER DET INTET MINDRE ENN EN SENSATION.
Det kan ganske enkelt redde livet for utrolig mange mennesker og gjøre at vi faktisk kan finne en virkningsfull behandling for flere kreft typer.

I tilleg skriver de ” Det har også blitt gjort forsøk hvor PCI-basert vaksinering har blitt brukt i kombinasjon med såkalte «checkpoint inhibitorer», som er en ny klasse substanser for immunterapi av kreft som har gitt meget bra resultater i kliniske studier, og som nylig er godkjent for behandling av bl.a. melanom og lungekreft. Resultatene fra disse forsøkene har dannet grunnlaget for innsending av en ny patentsøknad.”
I korte trekk kan man si at når man øker CPI respons raten (checkpoint inhibitorer), så avslører man kreftcellen og den kan ikke lengere gjemme seg for immunforsvaret. Utførlig forklaring her. http://blog.dana-farber.org/insight/2015/09/what-is-a-checkpoint-inhibitor/

Og som de skriver så har de innsendt en NY PATENESØKNAD PÅ DETTE OMRÅDET.

Tenk hvist man kan behandle en hjernesvulst på samme måte. Disse pasienter har like dårlig, eller dårligere overlevelses data enn gallegangs pasienterne. En av de ting jeg selger er biopsinåle til å ta prøver av hjernesvulster. Og jeg vurdere bestemt at det vil være muligt å vaccinere en hjernesvulst og tilføre denne lys.

I tilleg så forsker de også på disse områder. “Vaksiner formulert som partikler kan være mer effektive enn vaksiner bestående av enkeltkomponentene i løsning. I prosjektet har det derfor også blitt prøvd å lage partikkelbaserte vaksiner for bruk med PCI-teknologien. Forsøk i mus med noen typer slike partikler har gitt lovende resultater, og dette blir fulgt opp med videre forskning på dette området”.

“Forsøk med bruk av PCI for å forbedre effekten av vaksiner mot infeksjonssykdommer har blitt utført med gode resultater, bl.a. med antigener som blir brukt i vaksinering mot hepatitt B virus og tuberkulose. Dette vil bli fulgt opp i videre studier”.

Jeg tror det er lurt å være long i denne. Det varer nokk ikke lenge før vi ser særdeles gode resultater for fimaVacc og det vil bare føre til større interesse og flere avtaler med enda flere resultater, og en masse fase I studier betalt av sammarbeidspartnere.

Royalty inntektere til Pcib kan i løpet av de neste 5-10 år bli astonomiske. Kjøp en aksje til ditt barnebarn. :slight_smile:

Jeg får det til at abscopal effects opptrer også i fimaVACC , altså dette i tillegg til fimaCHEM som nevnt i Q217 presantasjonen.

Klarer ikke å få opp denne rapporten lenger?

https://www.forskningsradet.no/prosjektbanken/#!/project/235356/no

lykke til

4 Likes

Takk til dyktige skribenter!

2 Likes

Snøffelen
10.09.2017 kl 22:36
850
Med immunoterapi er “abscopal effects” kommet mer i vinden. I følgende artikkel fra juli 2017 så fremlegges forslag for gradering.

http://tcr.amegroups.com/article/view/13973/html

“Generating and grading the abscopal effect: proposal for comprehensive evaluation of combination immunoradiotherapy in mouse models”

Det er også foreslått gradering for kliniske resultater (mouse models er pre-klinisk)

Forslag for kliniske resultater er gitt i tabell (Table 2A):

http://tcr.amegroups.com/article/viewFile/13973/html/114062

Abscopal effects, slik det tradisjonelt er oppfattet i litteraturen, er fra grading 2C, eller bedre.

“The progression of grades is based on preliminary data: in this case, a “true” experimental abscopal effect may be considered grade 2+.”

Mao, det som er observert klinisk i fimaCHEM og gallegang er mer eller mindre senasjonelt, og det gir god grunn til å være svært optimistisk mtp fase 1 resultatene i fimaVACC.

2 Likes

“PCIB- Takeda på kjøpern!”
Merlin
PCIB
19.04.2018 kl 16:38
7257
Og det er ikke småpenger det dreier seg om:

Legemiddelselskapet Shire avviser bud på 472 mrd.
Det irske legemiddelfirmaet har avvist et bud på 472 milliarder kroner fra japanske Takeda, et annet legemiddelselskap. Takeda presiserer i en uttalelse at de fremdeles er i aktive forhandlinger med Shire.
Dersom oppkjøpet går i boks vil det være det største japanske oppkjøpet i historien, ifølge Reuters.
Shire stiger 2,83 prosent på London-børsen etter nyheten.
Mandag denne uken kom nyheten om at Shire har inngått en avtale om å selge kreft-divisjonen til franske Servier for 2,4 milliarder pund. Dette har blitt ansett som en forsvarsstrategi mot Takeda, som i mars bekreftet at de ønsket å kjøpe Shire.
Et oppkjøp av Shire vil forandre Takeda radikalt, ettersom selskapets markedsverdi på 292,6 milliarder er mindre enn det tilbydde seg å betale for Shire.
En talsmann for Takeda nektet å kommentere saken.

Arkivert
Dette er en arkivert tråd!
Old school Omvendt rekkefølge
Til bunnen
«
1
2
»
Stock DZ
19.04.2018 kl 17:08
4858
Thanks Merlin!

This is big and shows that market cap has little to do with a bid for the right asset, and for the correct price everything is for sale

It is however sad that Takeda is laying off 100 positions in Denmark

https://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article10530708.ece?utm_content=2018-04-19%2015%3A34%3A44&utm_medium=top&utm_source=Feed
Arkivert
realist.
19.04.2018 kl 18:13
4672
Allergan Plc said it’s considering an offer for Shire Plc, potentially setting up a bidding war with Takeda Pharmaceutical Co., whose $60 billion offer for the drugmaker has been rejected as insufficient. […] Takeda has been ramping up its takeover ambitions under Chief Executive Officer Christophe Weber, as the company seeks growth overseas amid patent expirations and a shrinking domestic population.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-04-19/shire-rejects-takeda-pharmaceutical-s-60-billion-takeover-bid
Arkivert
Panis
19.04.2018 kl 18:28
4610
Litt morsomt at det største kjøpet til Takeda hittil er av selskapet Nycomed A/S, så kanskje de vil komme med et bud på PCIB også…

«Takeda’s largest purchase to date was a $13.7 billion takeover of Nycomed A/S in 2011. Last year, the company expanded its footprint in the U.S. oncology market with the $4.7 billion purchase of Ariad Pharmaceuticals Inc.»

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-04-19/shire-rejects-takeda-pharmaceutical-s-60-billion-takeover-bid
Arkivert
fabian2
19.04.2018 kl 19:44
4453
Takeda er pinlig klar over fimaChem hos PCIB , men de får kamp av andre , bl.a. AstraZeneca
Arkivert

FiloD
15.09.2017 kl 16:26
6659
Etter å ha hørt Einasson si at han mener Pcib sin utmelding om fimaVacc er at de ser samme effekter i mennesker som i mus, så tør jeg gjenta min anbefaling.

kjøp som gal.

Dette er industrien veldig interesseret i sier han også.

Pcib er kun værd 660 mio, det vil ikke vare lenge før vi ser avtaler, utlendinger, specialeinvestorer og Big Pharma stå i døra. Og da går kursen kun en vei.

MC pt. er lattelig lavt, mens værdien på denne teknologi er uvurderlig i øyeblikket. En ting er sikkert en 10 dobling av MC er kun starten.

god weekend
Redigert 15.09.2017 kl 16:27
Arkivert

1 Like

Snøffelen
15.09.2017 kl 20:50
6178
Fint å høre Einarsson si at abscopal effects i fimaCHEM vanskelig kan forklares med annet enn immunrespons.

Det er selvsagt godt nytt for fimaCHEM og gallegang, men også for fimaVACC. Samme teknologi.
Arkivert
nextmove
15.09.2017 kl 21:29
6105
Da har også jeg (endelig) fått hørt podcasten. Må virkelig si at jeg likte det jeg hørte.

Einarsson, som neppe er verken mindre interessert eller informert enn oss her på forumet, bekrefter tydelig hva som kom fram i den siste kvartalspresentasjonen. Det vil si at en i vaksinestudien ser samme reaksjon i mennesker som i mus. Sjøl om vi fortsatt venter på effektdata fra den pågående studien, er dette svært lovende med henblikk på hva hele “vaksineindustrien” hungrer etter å kunne presentere terapeutiske kreftvaksiner med robust immunrespons.

Slik jeg ser det vil neppe blekket rekke å tørke på sluttrapporten fra fase 1 før vi ser den første avtalen med en større vaksineprodusent. Deretter kommer mange flere. Som Einarsson sier i intervjuet: “Industrien er veldig interessert.” Det er forsiktig tale.

FiloDs euforiske innlegg ovenfor har jeg derfor ikke vanskelig for å slutte meg til. Hold på aksjene. Må du, så selg alt annet. Båt, hytte, bil. bobil eller alt annet du kan unnvære et år eller to.
Redigert 15.09.2017 kl 21:42
Arkivert

Snøffelen
17.09.2017 kl 19:24
4714
Transcript fra podcasten på det som omhandler PCI Biotech.

EA: Så er det PCI Biotech, de kommer også med børsrapportering i dag, på fimaVACC, men også de hadde jo en god halvårsrapportering. De rapporterer jo ikke kvartalsvis.

JE: Halvårs-rapporteringen var egentlig som de andre selskapene, de var on track. Ting tar litt lengere tid med FDA for å bli enig om hvordan en eventuell pivotal fase 2 skal se ut, det er bare sånn det er i dette systemet, ting tar tid, jeg er helt ubekymra i forhold til det. De sier fra når de vet hvordan den skal se ut. Og så kom da, jo også at de hadde fått en liten utsettelse på analysene på fimaVACC-studien. De var rett og slett fordi de hadde problemer med assayet. Det er det du bruker til å måle om du får de riktige T-cellene. De kunne sikkert kjørt de analysene tidligere, men de skulle være 120% sikker på at alt gikk etter planen, fordi dette er friske frivillige, og du tar en blodprøve av de, og så går de videre ut i livet. Og hvis du tuller bort den blodprøven så må man starte fra scratch. Så for å ikke gjør det, men sendte ut en melding til morningen i dag.
Som jeg tolker sånn til det de sier er at «ja vi ser at vi får en oppregulering av de T-cellene som vi er på jakt etter skal oppreguleres. De sier ingenting om hvor mye og hvor mange ganger og alt dette her, det tar tid å analysere. Men vi hadde jo Per her i studioet hvor vi diskuterte dette med mus og menneske.

EA: Ja det er litt forskjell.

JE: Jeg var på en konferanse i forrige uke, og hvis vår jobb er å kurere kreft i mus så er vi ferdige.

EA:Ja så kan vi klappe oss på skulderen og gå hjem.

JE: Spørsmålet er jo hva som skjer når du overfører det til mennesker, og spesielt innen immunterapi er dette veldig vanskelig. Det er ofte det er forskjell på immunsystemet i mus og mennesker. Og vi implanterer da mennekse-kreftceller i mus, ja dette er utrolig komplisert.
Men Per var ganske tygg på at akkurat når det gjelder dette vaksinasjons-prinsippet, så skal immunologien være ganske lik i mus og mennesker. Og det er egentlig det vi får svaret på i dag. Ja, du får den samme reaksjonen i mennesker. Spennende!

EA: Og da betyr dette at?, hva kan man gjøre med dette? Hva er det de vil med denne studien på friske frivillige?

JE: De vil vise at prinsippet fungerer, at de får de 2 forskjellige klasse, MHCI og MHCII, at de får de forskjellig type T-celler som gjør at de får en mer robust immunrespons enn hvis du bare bruker vanlig vaksine og vanlig adjuvans som vi har brukt tidligere. Det er industrien veldig interessert i. Kanskje ikke så mye innen influensa-vaksine, kan du øke responsen fra 75% til 80%, den virker jo kanskje godt nok som den gjør. Men innenfor immunterapi innenfor kreftvaksiner, så er det både forebyggende, og som ikke har kommet helt ennå de terapeutiske trengs mer robuste immunresponser.

EA: Så en kombinasjons-behandling med PCI sin teknologi er mest interessant, hvor PCI sin teknologi kan bidra til å forsterke and type vaksiner?

JE: Jeg ser for meg at de vil prøve å få en avtale med selskaper som har sin kreftvaksine. PCI har ingen kreftvaksine, de har en vaksinasjons-teknologi. Men det betyr ikke at de ikke kan ta tak i en vaksine et eller annet sted å utvikle sin egen vaksine. Det er en mulighet som ligger der, men det mest nærliggende er å tro at de vil gjøre det i samarbeid med andre selskaper.
Arkivert
Snøffelen
17.09.2017 kl 19:25
4721
EA: Vi får inn spørsmål, og det er vi veldig glad for. Og der var det et spørsmål, og det må jo være fra halvårsrapporteringen til PCI Biotech. For der er det noe som har vært heftig omdiskutert på Hegnar forum. «Jeg skulle gjerne hørt en oppklaring om PCI sin bemerkning i siste rapport om «abscopal effect»

JE: Ja, morsomt ord, jeg har aldri hørt det før. Vi har diskutert det i 15 år, effekten, men ordet hørte jeg for første gang for en måneds tid siden. Da snakket jeg også med en av forskerne bak PCI sin teknologi, Anders Høgseth.

EA: En stjerne i søknadsskriving!

JE: Han hadde heller ikke hørt dette ordet før,så det er noe man er kommet opp med nå. Jeg vet ikke hva «abscopal» , ordet egentlig betyr, men jeg vil tippe noe betyr indirekte å gjøre. Fordi det vi diskuterer, Lytix spilte frem dette for mange år siden, Tragovax sin ONCOS-plattform har dette vært diskutert, og det det dreier seg om er at når du behandler dette direkte i tumorer. Hvis du gir en medisin i kreftvaksinen så skal jo den prøve å finne metastaser, tumorer, over hele kroppen, og da ser du bare på hele bildet. Men hvis du for eksempel ser på et oncolytisk virus som Targovax har, eller PCI-teknologien så går du direkte løs på en og en metastase eller tumor. Og si at du da har et museforsøk da så implanterer du en tumor, en på venstre side kroppen og en på høyre side av kroppen av musen. Og så gir du da for eksempel oncolytiks virus i den tumoren som er på venstre side, så nekrotiserer den. Men så skjer det noe, den på høyre side forsvinner også, det er «abscopal effekten».
Det betyr at ved å behandle den ene, så får vi satt i gang en immunrespons som tar knekken på svulster andre steder i kroppen. Jeg tror ikke PCI har brukt annet uttrykk enn at de ser en antydning til de ser effekten, de er veldig forsiktig. En de ser at behandler et sted og det blir borte et annet sted, det er den effekten.

EA: Man ser at man får trigget immunforsvaret.

JE: Det er vanskelig å finne noen annen forklaring enn at det er en generell immunrespons som begynner å lete etter andre kreftceller i kroppen
Arkivert
columna
17.09.2017 kl 19:37
4675
Snøffelen!

Hva er din vurdering etter å ha hørt gjennom podcasten?

Dette virker da utrolig lovende og det er vel ingen tvil at vi går mot en særdeles spennende tid fremover…

Takker
Arkivert
Snøffelen
17.09.2017 kl 19:50
4637
Kort sagt at alt foreløpig går så godt som man kan håpe og tro på. Og vi vet jo hva potensialet er om man fortsetter å innfri.

2 Likes

@Jubel

Nå har du lagt inn 11 eller 12 innlegg på rad på copy+paste fra diverse gamle tråder på Hegnar osv.
1 eller 2 er ok, men nå tok dette helt av.

Folk flest her på forum er ganske oppleste på caset så dette tjener ikke noen hensikt.

Så vennligst begrens dette, på forhånd takk.

Hvis dette er et utslag av kjedsommelighet i påvente av meldinger og nyheter, vil jeg anbefale følgende aktivitet, det hjelper alltid på humøret :slight_smile:

Kjøp flere PCIB-aksjer :slight_smile: Gjorde selv det idag og hjalp aksjen opp igjen fra lavt 26-tall :slight_smile:

18 Likes

Enig, hadde ikke lest de før. Og veldig interessante. Skrevet av de som kan biotek. Historie er viktig😊

3 Likes

https://www.forskningsradet.no/prosjektbanken/#/explore/projects/Kilde=FORISS&chart=bar&calcType=funding&Sprak=no&sortBy=date&sortOrder=desc

• søk på pci biotech as og du får opp 11 stk prosjekter og velg se prosjektene (oppe til høyre) (veldig interessant)

https://www.forskningsradet.no/prosjektbanken/#/project/NFR/211063

Les “populær videnskapelig fremstilling” for de 11 prosjektene vil være vel anvendt tid.

" Immunologiske effekter av fotokjemisk internalisering - lokal behandling mot kreft med spredning.

211063

2011 - 2014

Populærvitenskapelig framstilling

Fotokjemisk internalisering (PCI) er en teknologi for lysindusert legemiddellevering som bl.a. kan brukes til å forsterke og målrette effekten av cellegiftbehandling ved lokal behandling mot kreft. Ved en PCI-behandling bruker man et lyssensibiliserende stoff som gjør cellene i kroppen følsomme for lys på en slik måte at man ved belysning av cellene kan indusere en effektiv levering av legemidler inni cellene i belyste områder i kroppen.

En meget attraktiv mulig måte å behandle kreft på er å aktivere kroppens immunsystem, slik at dette blir i stand til å angripe kreftceller i kroppen. I dette prosjektet er målet å undersøke om PCI-teknologien kan brukes for å øke effekten av immunologiske mekanismer i kreftbehandling slik at kroppens immunceller blir mer effektive i å angripe og ødelegge kreftceller.

Resultater i prosjektet har vist at PCI er i stand til å forbedre presentasjon av antigener på såkalte antigenpresenterende celler. Slik antigenpresentasjon er et sentralt og nødvendig punkt i den prosessen som kan føre fram til en effektiv immunrespons mot kreftceller i kroppen, og det er spesielt viktig at antigenpresentasjonen skjer på en slik måte at den vil aktivere såkalte cytotoksiske T-celler til å drepe kreftcellene. Det har i prosjektet blitt vist at PCI-teknologien kan gi en signifikant forbedring i denne typen antigenpresentasjon på celler ex vivo, og at PCI også kan gi en kraftig forbedring av effekten av en modellvaksine når vaksinasjonen gis direkte i huden på mus. Det har også blitt vist at bruk av PCI kan gi en kraftig forbedring i effekten av en modellvaksine mot kreftceller i mus, slik at både tumorvekst og graden av metastasering blir kraftig redusert.

Disse resultatene gir uhyre interessante perspektiver for bruk av PCI-teknologien ved vaksinering mot kreft, men også ved vaksinering mot andre sykdommer, som f. eks. forskjellige typer kroniske virusinfeksjoner og infeksjoner med intracellulære bakterier eller parasitter."

Utdrag
Det har i prosjektet blitt vist at PCI-teknologien kan gi en signifikant forbedring i denne typen antigenpresentasjon på celler ex vivo, og at PCI også kan gi en kraftig forbedring av effekten av en modellvaksine når vaksinasjonen gis direkte i huden på mus. Det har også blitt vist at bruk av PCI kan gi en kraftig forbedring i effekten av en modellvaksine mot kreftceller i mus, slik at både tumorvekst og graden av metastasering blir kraftig redusert.

Siste setning i utdraget over viser jo klart og tydelig at Høgseth selv viser til kraftig reduksjon av kreft spredning (abscopal effekt)

kanskje dobbel behandling også hjelper?

3 Likes

Det som er med kreft og som gjør at vi kanskje ikke noen gang vil finne noe som løser kreftgåte er at den har evnene til å endre seg og at den samme kreftformen er forskjellig i hvert enkelt menneske. Kreftmedisinen virker på noen mens andre ikke får noe særlig effekt.

Det er vel kanskje slik med den abscopal effekten også?

Men det som er sikkert er om den abscopale effekten fører til at noen få blir helt friske, vil føre til at prisen på medisinen vil ligge i den helt øvre prisklassen.

2 Likes

Nye data fra Aslan i 1L BTC.

60% ORR på høyeste dose på 5 pasienter, men ingen CR. Dor kommer det nok mer detaljer rundt på presentasjonen på fredag. Ikke spesifisert hvilken undergruppe man har behandlet.

Kohort IV PCIB med 5 evalerbare pasienter har også 60%, med 20% CR.

Behandlingen fra Aslan tas som pille noe som enklere og mindre kompleks enn PCI-behandlingen.

Kommer nok mer info på selve presentasjonen på fredag. Tallene reduserer loa for PCIB. Resultatene fra dobbel behandling blir enda viktigere for PCIB.

Konkurransen tilspisser seg og det blir kamp om markedsandelene når produktene kommer på markedet.

Noe jeg har misforstått siden markedet elegant overser nyheten? Andre synspunkter?

Svart deg på fundamentaltråden. Må gjerne ta diskusjonen der.

Vanskelig å opprettholde interessen for dette selskapet med så lite informasjon.
I mangel på noe fra selskapet kunne det gjort seg med en liten “peptalk” fra snøffelen?

[quote=“Jubel, post:488, topic:12647”]
SafeInvest

18.01.2018 kl 08:352390

Snøffelen skrev Utregning av tumor-repons (slik at epler sammenlignes med epler og ikke pærer): ABC02-studiet: htt…

Bare en liten kommentar, Snøffelen benytter her data fra alle cohortene.

Så kan man jo leke med tall selv. Hvor gode data kan vi se med behandling av høyeste dose og gjentatt behandling med fimaprofin?

Små datasett, men dog, ORR på 86% og CR på 43%, basert på cohort 3 og 4

Mine ord:
Med andre ord PCIB er mulig år eller et par -tre foran i løypa og langt bedre data. PCIB teknologi omtales også som enkel. Inntrykket mitt er at ikke ett biotekselskap på OSE har mindre konkurranse enn PCIB!

2 Likes

Lite informasjon? Hva er det du savner informasjon om?

Informasjon om selskapet får for eksempel ved å lese gamle presentasjoner og høre på radium sin podcast. Ny informasjon kommer når den er klar og når den er klar til å formidles til offentligheten.

5 Likes

Jøss. Det var enormt til trådnekrofili her da. Og fra et annet forum da gitt, det er vel litt unødvendig vel.

1 Like

Viktig å ikke bli historieløs geiran😂

Trekker fram Einarsson transcript. Enn sann glede😎. Men for all del, resultatene taler for seg. Og de er ventet anytime.

Aaaah, perfekt: lønningsdag og intet nytt fra PCIB = en pen liten bunke inn på 26-tallet (og en ny måned på havregryn og nudler). Som Mr.Oncoinvest påpeker så er her fortsatt noen utålmodige folk man kan fiske noen aksjer fra. Men de tynnes i rekkene.

Ta den tiden du trenger, PW, gode mann! (Men jeg håper nyhetene kommer før jeg får skjørbuk).

5 Likes