Vel, fimaVacc kan fort bli en blockbuster for PCIB aksjonaerene. For etter de gode resultatene er forventingene baade skapt. og paa plass. Og det blir spennende og se hvor lang tid det tar foer BP toner flagg, og vil ha en bit av kaken?
Hadde smakt med en FPD melding nå oppi alt dette
Vel for de som har troen kan man ennå kjøpe aksjer til rundt emisjonskurs. Ikke dårlig det hvis man ser på det fundamentale som har kommet frem siden emisjonen.
8 mai er det kvartalspresentasjon. Forventer oppdateringer og interessant Q&A!
Omsatt snart 5 millioner kroner på 40 minutter. Interessen er stigende.
Ikkje selg og la kjøperne komme etter!
PCIB klarer seg bra på en elendig børsdag…så får vi se om vi får enda mer nytt denne uken.
Lothian
I dette tilfellet er jeg uenig, og mener det motsatte faktisk. Hvis jeg hadde ventet med å investere i PCIB til fredag etter at meldingen kom, og caset er derisket, hadde jeg hatt en mye finere inngang enn jeg har fra før.
Kan for meg virke som det samme kan skje med de andre norske biotechs også. Man mister noen prosenter avkastning, men til en mye lavere risiko.
De siste 3 aarene har PCIB utelukkende presentert gode resultater for alle tre forretningsomraadene. Vi har til og med P2 med interima avlesning paa gang for ett av de, og nylig gode resultater for forretningsomraadet med potensialet til aa virkelig snu opp ned paa verdens kreftbehandlingsmarked.
Tidligere har man kunnet bivaane at tilsvarende hendelser i andre biotec selskaper har sendt aksjekurser hoeyt kun paa forventninger om hva som komme vil. Men av en eller annen grunn skjer ikke dette i PCIB. Forunderlig. Kanskje det blir slik at det kommer ingenting, og deretter ingenting, og ingenting igjen, ogsaa kommer alt paa en gang. Jeg tror vi faar en ketchup effekt som kan vaere like rundt hjoernet.
Har du glemt hva som skjedde med kursen da man mistenkte fimaVACC konferanse bidrag for litt tid siden?
er litt spent på burg-effekten , når data frigis på vacc,n og markedets reaksjon og hvorledes dette blir tatt imot?
Hvor mange er klar over pcib nå og hvorledes kan dette endres når det utkrystalliseres worldwide når burg har talt?
En smule spennende , må innrømme det
Yes, Og Jeg forstaar ikke hva du mener? For jeg kan ikke huske at PCIB kursen har tatt av paa lenge.?. Synes den burde ha passert kr. 50 for lengst bare paa forventninger om hva som kan komme.
Utgangspunktet er bra nå. Ser ut som vi skal legge oss over emisjonskurs for første gang.
Husk at Oslo Børs er blytung i dag!
Vi har mange triggere i vente framover. Beste stedet å sitte akkurat nå.
Der var jeg full lastet i pcib igjen til totalsnitt godt under emisjonskurs og med den fine fimaVACC-meldinga. Oslo børs og biotech altså.
Det er jo analysen til de Burg som virkelig vil gi substans til dette! Det er først når den analysen er på bordet at BP vil reagere.
2 dager på toppen av vinnerlisten kan vi like…
Vi har ikkje vært vant til det i det siste…det er bare å nyte det.
Lothian
Et av de nye ordene som brukes i børsmeldingen er «substantial». Folk bør la det synke inn hva det ordet betyr.
Det betyr noe av reell, betydelig og konkret verdi.
I det hele tatt er børsmeldingen nøye utformet slik at vi aksjonærer skal skjønne at dette er «the real deal», uten at selskapet røper noen konkrete eller numeriske verdier. Det er forbeholdt en annen anledning.
Tror oppriktig at fimaVACC resultatene vil gi klare indikasjoner på at der er all grunn til å forvente samme resultater som i muse-modellen.
Her tar ellers den sindige og forsiktige PW nærmest av når han beskriver disse resultatene.
Fantastiske , and they still are.
Dette er grov kost fra den leiren.
Dette er for stort til å bare passere uten at der oppstår et himla rabalder.
Når dataene foreligger vil BP gjennomgå dem nøye og så skjer dette
Dagens handel er bare forretten.
Kun min mening selvsagt.
Exakt, tyder inte på några få procents ökning av de viktiga T-cellerna jämfört med de som fick respons i kontrollgruppen med Hiltonol.
För att skriva “substantial increase” på så lågt antal patienter bör det vara en rejäl skillnad jämfört med Hiltonol.
Det som oxå ger tyngd är att i de första 2 grupperna som PW meddelade om på Q4
så var det 5/6 som klarade den högt uppsatta ribban. I bästa fall har alla 6/6 klarat detta i cohorten med optimal dos.
Förhoppningsvis visar det att man fick högre respons även i grupperna med sämre dosering jämfört med Hiltonol vilket ger högre N med respons.
Ser verkligen fram emot Van der Burgs presentation av hela studien.
20k på 33 var ikke sperre. Bra. Da er det ingen som holder på kursen
Eller en sperreopperatør som ikke kan greia si
Fy faen nå går raketten
Hyggelig med en liten opptur på en blåmandag