Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

@anon21766851, hva definerer du som kurseksplosjon? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Siste dagers oppgang minner også igjen på at oppturene innenfor biotek kan komme brått på og med voldsom kraft!

Flere som kjenner bakkekontakten forsvinne i takt med stigende kurser?:wink:

7 Likes

Haha! not bad for ‘‘årets klareste sell-on-news event’’

Grattis alle tålmodige medaksjonærer :slight_smile:

29 Likes

Lukter vel 40-45 før Q1.

5 Likes

Hadde jeg hatt tid på fredag hadde jeg nok solgt 20-30% på 30+ for å kjøpe tilbake billigere. Fornøyd med at jeg ikke hadde tid!:blush:

5 Likes

ohh man! raketten min ble rapportet :joy:
passa vel noen dårlig da :crazy_face:

1 Like

Man vet aldri hvor haren hopper, men en reprising til den famøse TERP synes/håper jeg markedet i det minste kan gjøre. I mine øyne er denne aksjen veldig billig ved TERP (45) bare basert på fimaCHEM, hvis man bare tar i bruk den enkle tommelfingeregel om p/s 3 på estimerte peak-sales i prekommersiell biotek og en loa på over 50% kommer jeg lett opp mot tresiffra kurser.

15 Likes

Neste rykk nå!

7 Likes

Veldig gunstig med knallrød børs for dem som vil inn i Pcib nå.
Kursen skulle stått i 40 under vanlige omstendigheter. Minst.

Deler av kreftgåten er tross alt løst ved hjelp av Pcib’s «manipulering» av celler og dets endosomer.

8 Likes

må være smertefult og løpe etter nå
Svært lite som legges ut for salg

5 Likes

Smertefullt å løpe etter ja. Men det er fortsatt billig.

Det ble advart mot at majoriteten av aksjonærene er herdet som flint, gjennom kunnskap og stahet.

8 Likes

Jepp, ufattelig at jeg fikk handlet ytterligere PCIB aksjer til snittkurs 31,68!! Tusen tusen hjertelig takk til den er de ukjente velgjørerne som er villige til å gjøre en ydmyk bergenser velholden! Det vil nok neppe åpne dørene til byen kjegleklubber, men den fiffen klarer jeg meg utmerket godt foruten. Men det er jo utrolig at noen PCIB aksjonærer tydeligvis ennå ikke har skjønt hvilke potensiale som nå har åpenbaret seg gjennom meldingen fra 2 mai! Innholdet vil nok bli mer detaljert om ikke så lenge og da vil nok det gå et sjokk gjennom farmasimiljøet, sa brura!

8 Likes

2019-05-06_12-54-17

7 Likes

Se der ja, plutselig mye rikere da jeg kom ut fra et møte enn da jeg gikk inn :slight_smile:
Nå blir det sikkert snakk om tekniske signaler og støtte og motstand etc men jeg tør iallefall ikke å trade her. Her er det bakoverlent stilling som gjelder, aksjene er forlengst lagt i skuffen med merkelappen “Må ikke åpnes før 2021” :slight_smile:

9 Likes

kom 2 uker for tidlig denne meldingen… får bare sitte på de få aksjene jeg har da til feriepengene kommer :sunglasses:

2 Likes

Jeg skrev dette for 7 dager siden,

Horoskop for løven i mai 2019.

Økonomi:

Hell og lykke følger også dine finanser i mai. Husk Lotto kupongen, man vet aldri!

Jeg forventer ikke at lotto kupongen treffer, men kanskje min investering i PCIB. Hadde vært hyggelig om den gjorde det ihvertfall :slight_smile: :joy:

Sykt at det traff :rofl:

6 Likes

Fun fact; omsetningen så langt i dag har passert fredagens. Og fredagens volum var 8-9 ganger høyere enn snittet, hvis jeg husker riktig.

3 Likes

Ikke mange dagene siden miljøet og humøret var helt “bånnibøtta” på PCIB-tikeren.
Studer hastighet og momentum på dagens oppgang til innvårtes-bruk senere i vente og lavhumør modus i biotek.

Når vi hevder at det snur fort og brutalt i biotek så er det faktisk beskrivelse av situasjonen.
Det ser vi gang på gang.

Så dersom valgte aksje har alt det fundamentale på plass så skal en vel øke når stemningen er på bunn , ikke?

Lett å hevde men verre å gjennomføre.

lykke til

3 Likes

Synes det er helt greit at denslags spam rapporteres. Vi kan meget godt klare oss med emoji-raketter.

Må vel innrømme at eg er i bedre humør i dag enn forrige mandag :joy:

Lothian

5 Likes

Ikke hver dag dette er realiteten. Et GAP til nr. 2 på listen!

2 Likes