Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Mange mange takk Gunnersaurus for dine fine oppsummering. En ekstra glede å finne felles Arsenal fan som også er frustrert over situasjonen i PL.
Måtte vi få success på begge fronter snart :slight_smile:

1 Like

Synes dette med guiding tar helt av nå.
Å guide betyr vel å gjøre et anslag og må betraktes som det.

Det at en hele 8 uker i forkant før den guidede perioden tar slutt lager rabalder sier vel det meste.

Og om grunnen er positiv så er det like ille.

Det er ikke hær slaget står.

11 Likes

PCIB burde prises til det doble av dagens kurs , ca nok 70.

Hvorfor skal NANO være priset til 2.432.000 MNOK mens PCIB er priset til 1.291.000 MNOK?

Gir ingen mening mener nå jeg da.

PCIB fortsatt ekstremt lavt priset og en dobling innen noen uker/måneder er ikke en umulig utvikling.

Lykke til

Overstående er selvsagt min private mening og kursutvikling kan selvsagt avvike fra mine meninger.

Vanskelig å spå , særlig om fremtiden :upside_down_face:

4 Likes

Enig hvis du kun ser på FimaChem og hvor de er i “løpet”. Når det gjelder Nac vet vi svært lite om verdi foreløpig, når det gjelder Vacc begynner det å avtegne seg mulighet for mye større verdier. :slight_smile:

1 Like

NANO er nærmere markedet med et svært godt produkt, og har derfor mindre risiko enn PCIB. I tillegg tror jeg PCIB er mindre “kjent” enn NANO.

12 Likes

Kvartalspresentasjon i morgen 8 mai. Delivery -frigjøringsteknologi -dagen!
Blir svært interessant å høre om framdriften og planene for fimavacc, fimachem og fimanac.

6 Likes

Det hadde vaert og haape at Leidens rapport snart foreligger, siden Mr. Trumph trapper opp handelskrigen med Kina igjen. Han mener at kineserne trenerer forhandlingene og gaar tilbake paa ting de tidligere har lovet. Slik at hHandelskrigen vil ganske sikkert vaere ett faktum igjen foer uken er omme.

Hvis Leiden presenterer veldig gode fiamVacc resultater, kunne det vaert ett lite haap om at PCIB frakobles en genrelle nedgang paa boersene. Man veldig gode fimaVacc resultater kan man jo haape i allefall.

1 Like

Nano er noe nærmere markedet ja, men de har flere konkurrenter enn pcib i sin indikasjon, så mindre risiko,tjaaaa!
De har oxo en annen strategi, der de ønsker å ta sitt produkt til markedet selv, mens pcib ønsker seg partnere for allt annet enn norden.

Hadde ikke mdor fallt slik den gjorde ved siste måling for Nano hadde kursen der fort vært en god del høyere enn hvor den befinner seg idag. “tenker jeg da” :mask:
mer skal jeg ikke skrive om Nano :sweat_smile:

2 Likes

Da ble det en liten pust i bakken og ikkje 3-dagers oppgang…enn så lenge.

Holder meg helt i ro med de eg har…her skal ingenting mistes.

Lothian

2 Likes

Ikke mer enn omtrentlig 30 kroner opp til all time high på 65kr. Med slike nyheter som er kommet bør vel den selv etter emisjonen og de friske 350 millioner på bok gruses?!

1 Like

Ingen små biotek-selskaper ønsker å ta produktene sine til markedet selv, alle ønsker en god avtale med BP slik at de kan hjelpe til med markedsføring og kommersialisering.

Men Nano er nødt til å forberede seg på at de IKKE får en avtale, og i så måte må de state at de skal ta Betalutin til markedet for egen kjøl.

1 Like

helt vanlig med en liten pullback etter den oppgangen!
bare å sitte helt i ro - jeg fikk litt til på 33,00 takk for det :smiley:

2 Likes

Syntes kursen har tatt seg bra opp utover ettermiddagen de siste par dagene. Med Q1 og Radium podcast i morgen, så forundrer det meg ikke om kursen tilslutt ender i pluss idag.

4 Likes

Det ble spurt på en annen pcib-tråd om tidsbruken fra avbrutt kontrollarm til godkjennelse i Algeta sitt tilfelle. Jeg kan likesågodt kopiere hele innlegget jeg skrev for noen mnd siden inn her:

2 Likes

Har du tiden fra studiestart til alle fikk medisin pga det etiske.
Når og dersom dette skjer med Release studien (fimaCHEM) så vet en vel temmelig sikkert at det blir medisin på markedet før eller siden.

1 Like

https://soundcloud.com/user-972208711/radforsk-podcasten-radium-episode-53

Start 1300
Stop 1820

hør spesielt fra 1535 hva einarsson sier om IDMC

2 Likes

Må bare dra på smilebåndet av Investtech som prøver å spå biotek.

5 Likes

Studiestart var i 2008
http://kundeweb.aggressive.no/users/algeta2.no/Annual%20Report%202010/algeta_in_brief.pdf
(og innrullering av pasienter var ferdig i 2011 og senere i 2011 fikk alle i kontrollarmen også xofigo)

“Based on a recommendation from the ALSYMPCA Independent Data Monitoring
Committee (IDMC), following a pre-planned interim analysis, the study will be stopped
and patients on the placebo arm will be offered treatment with Alpharadin”

http://www.adventls.com/news/41-press-release/101-positive-outcome-for-algeta-in-pivotal-alpharadin-study

1 Like

Og bare så det er nevnt, det er en altså “pre-planned interim analysis” fimachem er planlagt å ha i 2022. Jeg tror det vil være dumt å ha noen forhåpninger om at IDMC skal bryte inn før dette, men jeg tror dog det vil gå mye kortere tid fra denne interrim-analysen til en evnt AA for fimachem. Dette fordi studien er mye mindre og det blir adskillig mindre data å gjennomgå, samt at det vel har foreligget føringer på ekstra fortgang i FDA ift nye livsviktige medisiner de siste årene…

7 Likes

Enig i alle betraktningene dine Tyrion.

Men det er jo litt interessant å få frem hvor teoretisk tidelig denne kontrollgruppen kan gripe inn og alle får medisinen.
Hva en skal tro på er selvsagt noe helt annet og hær må en legge selskapets guiding som førende.

Jeg synes tidsspennet fra innrulering til eventuelt alle får medisinen grunnet anbefaling fra IDMC er det mest interessante .
(dersom denne situasjonen oppstår)

Viser nedenforliggende setning at dette tok under 1 år i algetas tilfelle?

(og innrullering av pasienter var ferdig i 2011 og senere i 2011 fikk alle i kontrollarmen også xofigo)

2 Likes