Dette var vel bra og det beste vi kunne forvente?
FPD snart og så avtaler fimaVACC.
Lothian
Dette var vel bra og det beste vi kunne forvente?
FPD snart og så avtaler fimaVACC.
Lothian
Så MOS vil aldri bli høyere enn 14 mnd med “bare” 3 gjenlevende i extension?
Står i presentasjonen at VACC-resultatene vil bli presentert i 2H “at a Key CONFERENCE”
Er vacc data gitt?
I presentasjonen ja
Bare utdrag.
Ja, og det står 2H. Det er jo etter den datoen vi allerede vet. Eller er det rett og slett denne, hvor Burg ikke er med?
fimaCHEM:
Positive early signs of efficacy – mOS of 21.7 months at selected dose in Cohort IV
2H er jo ikke guidet for Vacc men H1 så har de nå endret guidingen igjen?
Flott!
Virker som Firmavacc gruser Hilhalton ihvertfall!
Slide 20 var jo spennende.
“CD8 T-cell polyfunctionality is an important
parameter indicating the ability of the T-cells
to combat cancer cells and to give proper
protection against viral infectious”
Lovende mot både kreft og virus.
Første pasient i RELEASE er fortsatt guidet 1H19, første pasient i US 2H19. Ingen utsettelser altså!
Korrekt. Husker ikke hvilken konferanse, men det er vel en aktuell i månedesskifte Juni/Juli.
Men nå har jo vi fått data presentert i langt større grad i kvartalspresentasjonen, så jeg er i all fall fornøyd med det!
Ja, der var snakk om en i månedsskiftet. Såvidt fornøyd jeg også når hovedkonklusjonen har kommet
“The average tumour burden (overall target tumour diameter) in patients with measurable disease in the extension was about twice the average tumour burden in the dose escalation”
Virker som om de har hatt sykere pasienter i extensionstudien. mOS for extensionstudien slår fortsatt OS for SoC
Utrolig spennende fimaVACC-resultater, de imponerer virkelig!! Gleder meg skikkelig til å høre mer detaljert om de på presentasjon.
Kjedelig at 2 pasienter er disesased.
Men ser at det fremkommer fra presentasjonen at de hadde dobbelt så store tumorer, tumorburden.
Og det betyr troøig at det var pasienter med dårligere prognose.
Husker jeg hadde en gjennomgang av det på TG01, Targovax og pancreatic cancer, der det var enorm forskjell i overlevelse på pasienter med tumor større og mindre enn 25 mm. Det er all mulig grunn til å anta at det forholder på samme måte for gallegangskreft som for pancreas cancer.
Veldig positivt at null -0 av lesjonene behandlet hadde progresjon.
Behandlingen gir opplagt svært god nytte til den enkelte pasient ut fra den enkelte pasients utgangspunkt.
Skal jeg være den første til å skrive at CHEM og FPD-guidingen også har sprukket? For nå står det altså “enrolled” og ikke inititation of the study for 1H.
0 av 5?
Ingen forsinkelser og gode resultater. Dette må være et svært godt kvartal!
Enrolled er lik initiation.
Definisjonen av ordet “initiation”:
Fra Q1
‘‘Pivotal phase preparations underway for initiation in first half of 2019’’
‘‘The pivotal RELEASE study, with registration intent, is expected to start during the first half of 2019’’
Dvs. guiding er uendret. Visibiliteten burde være stor nå som det bare er 2 måneder igjen, så det er bullish.