Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

I den grad denne presentasjonen ikke kan regnes som “presentasjon av VACC-data”, så har guidingen sprukket på dette punktet. Når det gjelder CHEM, så kan jeg engelsk @Jubel. Jeg finner det besynderlig at de har endret ordlyden, og tolker det som en endring i guiding inntil det motsatte er bevist. Men du får juble videre…

1 Like

Ok. Jeg håper du har rett.

2 Likes

16 Likes

''Ongoing site initiations progressing well – two sites open for enrolment ‘’

5 Likes

Rull inn barten nå polygon. Les hva som også står i rapporten. Initiation!

Vet du bare vil kverulere men rett skal være rett. Ingen forsinkelser👍

1 Like

Aner ikke hvor mange lesjoner det var totalt på pasientene, uansett ingen progresjon i behandlede tumorer i 6 måneders vinduet etter siste behandling.

5 Likes

Ja, også her har det skutt inn setningen “with registration intent”. Det er en bevisst endring, og betyr noe annet enn den definisjonen av ‘initiation’ de har gitt tidligere.

2 Likes

‘Registration intent’ tolker jeg som at det er studiet de skal bruke for å registrere legemidlet hos myndighetene, dvs. søke om godkjennelse. Får ikke negative vibber av det.

4 Likes

At 70% responderer med fimaVACC når kun 10% respondere på kontroll på HPV virker smått utrolig. Gleder meg til å få utdypet det på presentasjonen.

Begynner å ane hvor PW ville hen da han på forrige presentasjon snakket om at for å vise at man kan hoppe høyt også må legge lista høyt.

FimaVACC og Javier Sotomayor.

23 Likes

Du får ikke kjøpt mine aksjer, Polygon :slight_smile:

3 Likes

Slik jeg leser det, virker FimaChem paa behandlede svulster. Men er litt skuffet over at Mr. van der Burghs Vacc presentasjon, er flyttet til H2. Det betyr en ventetid paa ett eller annet sted mellom 2 og 8 mnd. til paa disse? Men det er jo som Snoeffelen skriver, hoey respons sammenlignet med kontrollgruppen(7 ganger bedre), slik at vi faar si at den som venter paa noe godt, ikke venter forgjeves.;-))

2 Likes

Dobbel tumorbyrde sammenliknet med tidligere, således svært syke pasienter. Tiltross for dette oppviser ingen av de lokalt behandlede Klatskin tumorer progress etter seks måneder. Dette er i mine øyne veldig bra i forhold til hva man kan forvente med et basisforløp med standard of care. I tillegg slår de median overall survival også i disse antakelig svært syke pasientene. Det ser bra ut.

18 Likes

Det har du selvfølgelig rett i :slightly_smiling_face:

3 Likes

Takk for det Bra-Britt, godt å få det faglige perspektivet fra en radiolog :smiley:

4 Likes

Bra_Britt, Takker for oppklaringen. Konklusjon, FimaChem virker bedre enn dagens godkjente behandling for IGGk pasienter. Den vil bli foerstelinjevalg i 2021 eller 2022…

Og etter at Vacc resultatene har sunket inn, kan man ikke si annet enn at de er smaatt sensasjonelle, og at med disse, er PCIB’s suksess alllerede sikret.

Hvis dette kunne toppes med en klinisk avtale med vaar topp 10 BP fimaNac partner, ville sommeren vaert fullendet;-))))

3 Likes

Og så ser det ut som om vi skal NED på denne nydelige Q1…forstår absolutt ingenting av OB på dager som dette!

Men her kan vi bidra, trekk absolutt alle salg hvis noen har lagt ut noe oppe på 30-tallet og holde oss langt unna salgsknappen…

Lothian

9 Likes

Svarer meg selv. Walday sa nettopp at dette er “bits and pieces” som ikke ødelegger for muligheten til å publisere eller presentere senere.

3 Likes

Trist, uforståelig men desverre helt forventet på en kvartalspresentasjonsdag. Når har vi noensinne ikke gått ned på sånne dager? La de kortsiktige og/eller hodeløse selge så får vi langsiktige og med vett i skallen nok en gang stå stormen ut.

1 Like

Til de som tror jeg forsøker med dustete manupulering. Den første er fra Q4 presentasjonen, den andre er fra i dag.

2 Likes

Og vips, så var vi under emisjonskurs…

2 Likes