Tenkte du ville kverulere på noe som er opplagt. Ingen forsinkelser. Nå er du servert fakta fra BraBritt også om at initiation fortsatt gjelder🚀
Hvorfor messer du om dette igjen?
Tenkte du ville kverulere på noe som er opplagt. Ingen forsinkelser. Nå er du servert fakta fra BraBritt også om at initiation fortsatt gjelder🚀
Hvorfor messer du om dette igjen?
Ingen opplagte forsinkelser, men teksten er endret. Du trenger ikke like det, men det er nå fakta da.
“Blast out the big results”. Godt nok for meg.
Presentasjonen til Burg bekreftes av PW til etter konferansen i Boston i sommer. Kun deler (det samme som vi har fått i dag?) vil presenteres her.
Gode data (derisk) blir møtt med røde dager…
En helt vanlig dag for Norsk bio-tech med andre ord. For noen kommer dette som en bombe…
PW bekreftet nå nettopp at enrollment ikke betyr behandling. De har altså udiskutabelt endret definisjonen av starten av studien. Du bør dempe deg litt @Jubel.
At en studie har registration intent betyr jo ordrett oversatt at den har til hensikt på ende med filing for approval.
Ja, det meldte jeg meg som enig i lenger oppe i tråden.
Eg måtte bare skrape sammen mer og ta litt flere PCIB-aksjer.
Her skal vi opp igjen!
Lothian
Hvem sa det?
Initiation har aldri betydd behandling in the first place.
Initiation i fimachem ggk er som guidet i H1 2019 og uten forsinkelser.
Fimachem er offisielt guidet startet i H1 2019.
Per’n, angåande hvordan burg sin rapport skal presenteres.
Frotsatt er det noen som venter på en in debt analyse. Men det kommer ikke mere. Dette er vanskelig å skjønne.
Håpløs kommunikasjon.
Hva mer er det du vil vite da?
Der kom du ja.
Jeg påpekte bare at kommunikasjonen er elendig. Når vi i 2 kvartalet på rad spør om det kommer flere data som ikke kommer.
Du bare nekter å ta til deg ny informasjon du! Jo, starten av studien har inntil i dag blitt definert som FDP, nå er det “enrolled”. Og det er for å liksom holde guiding.
Enrolled og dosed er nesten samme sak da. Pleier ikke gå mange dagene mellom. Pasientene må tross alt motta behandling for sin svært alvoelige sykdom!
Har mye å gjøre på jobb denne uka, så vet ikke når jeg får tid til å se og lese presentasjonen/rapporten, men av det lille jeg har sett er jeg mildt sagt begeistret. Skal prøve å få plukket det fra hverandre og delt det her i løpet av uka.
PW sa “enrolled” sluttet med “assigned to one of the arms”. Mulig det går kort tid fra dette til dosed, men det går tid (og jeg mistenker at det som alt annet i denne bransjen tar ukesvis), og det er tid som ledelsen nå har kjøpt seg for å beholde guidingen om oppstart 1H.