Det finnes ingenting som kan måle seg med disse resultatene. Ekstremt lovende er sannsynligvis en ekstrem understatement.
Nesten så jeg får litt vann i munnen av å lese dette. (referanse til Kontorstol sin post). Her kan man handle til +/- emisjonskursen etter disse Fimavacc bekreftelsene. Pivotal studien igang senest om 8 uker, og vi har 328 millioner på bok.
Det “negative” er nok at fimaVacc presentasjonen er skjøvet til H2. Ergo mangler vi opplagte triggere i det korte bildet. FPD kommer selvfølgelig snart, men det er jo forventet og antagelig ikke like eksplosivt kursmessig.
feil addresse
Takk for at du deler meningene dine kontorstol.
Setter stor pris på det.
Tar meg den frihet å spørre om du i “medisinsk og forståelig” språkbruk kan forklare hvorfor en skal tolke fimaVACC resultatene veldig positivt presentert i dag på Q1.
Som jeg skrev litt tidligere skal jeg få tatt en gjennomgang i løpet av uka (oppdatering av “for lekfolk”-tråden), men det blir litt arbeid så jeg vet ikke når jeg får tid. Senest i løpet av helga.
Takker og bukker.
Ser frem til det , og mange med meg vil jeg tro.
Tenk å legge fram data fimavacc som viser sterkere kraft og effekt i størrelse fire fem ganger bedre (flere hundre % det)enn standard behandling i dag. Så faller kursen. Smått utrolig. Det må ende solid i pluss i dag. Her kommer det kjøpere snart uansett?!
Results compared to Control.
HPV responders substantial increase compared With state if the art. Increase responders 5 times and strength of the respons 4 times compared to Control Group. More and its stronger.
«
Very happy with these results» Per W.
Dette er helt hinsides gode resultater og ikke minst mot state of the art!
Støttes 100%
Ja, det var jeg. Jeg opplevde god stemning. En god presentasjon, fremoverlent organisasjon, men det er hektisk sa Per. De gir gass, slik jeg forstår det. Man skulle selvfølgelig sett at de ikke hadde «uflaks» med noen pasienter i extension, men det var godt forklart - og men vet på sett og vis at det løpet går veien.
Vacc resultatene er jo helt insane, og jeg tar av meg hatten. Det at vacc lager memoryceller, og kan gjenta effekten er helt rått. Altså, det er så mye bedre enn kontrollarmen -
Per er jo helt åpenbart fornøyd. Også spennende at dataene de slapp i dag er presise nok til at potensielle partnere skjønner effekten, og avtaler kan inngås før Van Der Bourg presenterer dem🤑
Det er spennende at de kommer med veivalg ifbm. de gode vacc resultatene ved neste Q rapport - de har strategisamling i sommer. Særlig spennende med Asia, som ikke er et spørsmål om «om», men «hvordan». Likte særlig godt at han sa de håpet å gjøre dette med en lisensieringspartner.
Jeg er superhappy.
Er det slik å forstå av grafen av det er 7 ganger så mange pasienter som responderer på den beste dosen?
Dette var meget gode signaler!
Takk for oppsummeringen!
I forhold til det du skriver om strategisamling så gir jo dette punktet fra presentasjonen mye mening:
Er det slik å forstå at det er ca 50% og 30% som responderer (blå og rød) mer enn state of art, ved sjekk av respons 2. og 3. gangen?
Tenker du da på at PW og co er sikre på at det blir medisin mtp de data de har selv med lav N?
Må si jeg ikke forstod denne helt. Er søylene antall personer, altså 4 personer i Vacc?
Baade fimaChem og fimaVacc presenterer data som er bedre enn the “state of the art”. Mye bedre og. Dette betyr at leveringsteknologien vi tilbyr, er best i verden. Hva mer kan vi kreve??
For fimaNacs del, har PW og medlt om several strong respons. Det betyr at det kun er tiden og veien frem til vi finner en partner som har en medisin god nok til aa fungere sammen med vaar leveringsteknologi.
Naar foerste kurseksplosjon i PCIB kommer, er vanskelig og si, men jeg ser for meg mange de neste aarene. Forventer minst en, allerede i loepet av aaret.
De burde vel klare å lande på plass minst en avtale i år? Enten VACC eller NAc. Alt annet ville vært bekymringsfult spørr du meg.
PW sier det er en hektisk hverdag? No shit, kanskje man burde ansette flere personer evnt selge en av plattformene.
Noen som vet om presentasjonen ligger som webcast ?
Linja mi hakket så jeg fikk nesten ikke sett noe…
Link ?
Sorry, men eg synes dette var den beste presentasjonen siden eg kjøpte mine første PCIB i 2016…muligens med unntak av Q4 2017 (ref 20.12.2017).
Dette går veien og håper at de snart lander en avtale for fimaVACC, selv om Per klokelig ikkje guidet på dette…
Lothian