Helt enig @Lothian, dette var dønn solid. Har derfor økt litt i morgentimene.
Trist utvikling for kursen. Håper at vi minst kommer oss tilbake til 32 NOK i dag.
Det smarteste å gjøre dagen før slike presentasjoner virker å være å selge seg ut for så å kjøpe dagene etterpå.
Det virker enten noen som bevisst prøver å holde kursen nede eller at flere ikke tør sitte av frykt for dårlige nyheter.
Ahhhh, tuuuusen takk Laplagam, du er en knupp
På denne strengen mangler det aldri bekymringer og utålmodighet, bortsett fra enkelte dager som de to vi hadde på hver side av siste helg.
Når dagens dokumentasjon og presentasjon klargjør at fimaWacc-resultaten knuser alt kjent er dette mer enn godt nok for meg, og når PW i tillegg opplyser at den informasjonen som nå er gitt om fimaWacc er tilstrekkelig informasjon for eventuelle interessenter, da kan hollendernes detaljpresentasjon og den første partneravtalen ta så lang tid som det trenger.
PCIB er i dag ytterligere derisket og jeg har tid til å vente på at markedet verdsetter PCIB-aksjene mine som fortjent!
De skal jo oppskalere selskapet, men det er ikke sånn at det finnes fryktelig mange ledige personer innen feltet, og et så lite selskap må for all del unngå feilansettelser.
Blir vel lettere å finne gode folk nå når fimavacc er så vellykket.
Podcast med PW og Einarsson i dag. Blir svært interessant å høre.
Ikke minst hvorfor radforsk putter nye midler på videre forskning i PCIB teknologien som ble kjent i går!
Fimavacc resultater er nok med på å avgjøre at de spisser sin investering mot PCIB teknologi?
De burde kanskje vurdere å gi Professor Sjoerd van der Burg tilbud om plass i styret i PCIB?
Kan ikke skjønne annet enn at det må være garantisten som tømmer seg.
Ingen ved sine fulle fem selger vel på slike resultater. Muligens bortsett fra Storebrand.
Storebrand solgte vel på 5-6 kroner i 2016?
Lothian
På vei hjem fra presentasjonen. En meget oppløftende presentasjon. Eneste lille minus var litt svakere tall fra ext studiet enn håpet. Men flott at selskapet tok med en forklaring på hvorfor. Her har man trukket ut veldig syke pasienter. Gjennomsnittlig tumordiameter i fase 1 studiet var 4.1 cm. Her er vi altså på 8 cm!! Dette er meget alvorlig syke pasienter. Også i denne meget syke populasjonen får vi en median overlevelse som er vesentlig lenger enn SoC.
Kanonbra fimaVacc resultater. Fantastisk at vi fikk så mye detaljer. Må kikke litt mer på dette senere, har ikke hatt tid.
Igjen var det svært interessant å få med seg praten i etterkant. Flere av oss ble vel stående omtrent en time etter presentasjonen.
Jeg ville borre litt mer om det med Asia, etter at Sørlendingen hadde spurt om det. Så jeg spurte om det var riktig oppfattet at vi kan få en børsmelding om dette i løpet av 1. halvår.
Slik jeg forsto det, var det to muligheter;
•hvis de inkluderer siter alene blir det opplyst om hvilke i neste presentasjon
•hvis det kommer en avtale, blir det naturlig nok meldt som en børsmelding.
På oppfølgingssppørsmål fikk vi bekreftet at Asia kommer i en eller annen form!
For meg var dette veldig avklarende!
Så kan man spekulere i hvilken form og for meg er dette ganske enkelt - selskapet uttaler at det ikke er aktuelt å markedsføre produktet selv i Asia. Legger man sammen disse to bitene informasjon, kommer ikke jeg til noen annen konklusjon enn at her kommer det en avtale. Skal vi forstå selskapet rett, kanskje allerede dette halvåret.
De skal ha et strategimøte/styremøte i juni for beslutte fimaVacc strategien. Kan det tenkes at Asia-strategi evnt avtaler som måtte ligge på bordet er en del av dette strategimøte?
Det der er så gull!
Nei, det kan de ikke si. Men jeg vurderer det dithen, og er dermed ganske avslappet rundt klinisk nytte for pasienter med GGK. At det blir medisin, er noe jeg vurderer som sannsynlig. Skulle jeg bekymre meg for noe i den forbindelse så ville det vært innrullering sett oppimot cashburn.
Håper pengene holder. Men ser ingen redflags - og mener butikken i helhet er i konkurranseform🥊
Hvorfor stuper aksjen ?
Veldig bra Investor
8 vs 4 cm er jo helt rått. Har ikke fått lest presentasjonen ennå.
Asia
Kortsiktige som styrer skuta i en liten periode.
Da tok jeg 4001 stk til på Asia
Aksjen går ned fordi det:
a) Var bakt inn mer forveting til rapporten enn hva man fikk.
b) 30 kr er den magnetiske emisjonsprisen
Helt enig. Viktig å ikkje la seg lure ut i dag, men heller laste mer.
Det er i alle fall rett for meg basert på dagens presentasjon og meldingen i forrige uke…
Lothian
Han mente ikke å klage - mer poengterte at det skjer mye. Det er bare bra. At selskapet jobber for å maksimere aksjonærverdier er beyond åpenbart, om det er å selge noe eller utlisensiere. Tror utlisensiere er mest nærliggende, salg forhåpentligvis senere. Penger kommer uansett, antagelig i ganske store monn.