På vei hjem fra presentasjonen. En meget oppløftende presentasjon. Eneste lille minus var litt svakere tall fra ext studiet enn håpet. Men flott at selskapet tok med en forklaring på hvorfor. Her har man trukket ut veldig syke pasienter. Gjennomsnittlig tumordiameter i fase 1 studiet var 4.1 cm. Her er vi altså på 8 cm!! Dette er meget alvorlig syke pasienter. Også i denne meget syke populasjonen får vi en median overlevelse som er vesentlig lenger enn SoC.
Kanonbra fimaVacc resultater. Fantastisk at vi fikk så mye detaljer. Må kikke litt mer på dette senere, har ikke hatt tid.
Igjen var det svært interessant å få med seg praten i etterkant. Flere av oss ble vel stående omtrent en time etter presentasjonen.
Jeg ville borre litt mer om det med Asia, etter at Sørlendingen hadde spurt om det. Så jeg spurte om det var riktig oppfattet at vi kan få en børsmelding om dette i løpet av 1. halvår.
Slik jeg forsto det, var det to muligheter;
•hvis de inkluderer siter alene blir det opplyst om hvilke i neste presentasjon
•hvis det kommer en avtale, blir det naturlig nok meldt som en børsmelding.
På oppfølgingssppørsmål fikk vi bekreftet at Asia kommer i en eller annen form!
For meg var dette veldig avklarende!
Så kan man spekulere i hvilken form og for meg er dette ganske enkelt - selskapet uttaler at det ikke er aktuelt å markedsføre produktet selv i Asia. Legger man sammen disse to bitene informasjon, kommer ikke jeg til noen annen konklusjon enn at her kommer det en avtale. Skal vi forstå selskapet rett, kanskje allerede dette halvåret.
De skal ha et strategimøte/styremøte i juni for beslutte fimaVacc strategien. Kan det tenkes at Asia-strategi evnt avtaler som måtte ligge på bordet er en del av dette strategimøte?