Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Har en enda bedre idé. Stay tuned :smile:

8 Likes

Godt at alle mine spørsmål ble besvart i podcasten, men synes at de kunne vært mer offensive når det gjaldt det kommersielle potensialet for fimaVACC.

Neste milepæl er vel fornyelse av top 10 avtalen, men det vil ikkje utløse noe haleluja.

Lothian

2 Likes

Du vet jo hva som hadde skjedd da, om en knapp måned hadde sutringen startet om hvorfor det ikke har kommet avtale enda. Skjønner godt at Per er tilbakeholden her.

6 Likes

Dersom tumorstørrelse har innvirkning på funksjonen til gallegangen (går tett oftere ved stor tumor) , Vil dette kunne invirke på målingene / dataene.
Dersom dette er relevant , så dør en kanskje av tett gallegang oftere med stor tumor og dette igjen betyr vel at PCI-teknologien “blir snytt” for muligheten til å behandle .

Er der krav til størrelses-området for tumoren i release studien.
Dobler en diameteren så dobler en ikke volumet.
Jeg tror en mere enn 4-dobler volumet.

Ellers , i mine øyne så må jeg konstatere at en ser ut for langt på vei å klare å gjøre kort prosess på den positive undertonen på forumet mht mulige sensasjonelle data fra fimaVACC.

Dette er jo en utrolig bragd.

Da tenker jeg først og fremst på om guidingen stemmer (PÅ DAGEN).
Dette nesten 7 uker før release “går ut på dato”)

Dersom kursfallet og dårlig stemning er grunnet i mulig sviktende guiding så er det ikke mindre enn hysteri.

Men kursfallet kan jo også skyldes at en stor aktør selger seg ut eller reduserer eller en naturlig og vanlig reaksjon på den store oppgangen som var.

Q119 av PW&co var over all forventning og etterfølgende podcast hos einarsson var superb.

All konklusjon BP trenger for å inngå avtale om fimaVACC er nå til stede og PW uttalte at ventetiden var brukt til forberedelser.
Det var einarsson som ikke trodde på tidelig partneravtale , ikke PW.

Lykke til

3 Likes

Med på den. Men når fimaVACC er så mye bedre enn Hiltonol så har PCIB litt å slå i bordet med.

Ikkje positivt at de mangler en dedikert BD-mann i organisasjonen.

Lothian

3 Likes

Kan noen bekrefte om det under presentasjonen eller etter ble sagt fra Per at det er ikke snakk om det blir Asia sites eller ikke men mer når?

1 Like

Enig med @ufo

fimaVacc settes opp mot verdens beste ,som brukes i utallige trails.
Det viser seg at fimaVacc er 5-800% bedre.
Aksjekursen faller nesten 10%.
Håper ikke det kommer flere positive nyheter,for da går jeg konk.,:joy::joy::joy:

11 Likes

Dette ble vel nevnt til en del av de som var igjen etter presentasjonen. Som du skriver så er det ikke snakk om det blir noe av, men hvordan dem skal gå frem. @Investor var vel en av de som var igjen?

4 Likes

Jeg hørte presentasjonen og kan med hånden på hjertet ikke si at ditt svar er i nærheten av det per sa. Jeg forbeholder meg retten til å tro at Per ikke har sagt noe annet til folk som var tilstede på presentasjonen i etterkant.

2 Likes

Uheldige investorer som gikk inn på høy kurs nå med belånte midler er kanskje nå tvangssolgt.
Må vel sies å være litt av et paradoks.
Beste biotek-resultater og bankerott:upside_down_face:

Selvsagt satt på spissen men dog

6 Likes

Forstår det. Men de kunne vel ha fått litt mer i pose og sekk om de hadde vært litt mer strategiske i sitt utvalg? Hadde jo vært nyttig å fått best mulig effektdata fra den samme studien?

2 Likes

Har hørt gjennom Radium Podcast nok en gang og jeg sitter og lurer på om dem som nå sleger seg ned i PCIB har skjønt hva som der blir sagt. For fimavacc har PCIB oppnådd det jeg vil betegne som rå resultater. De la listen på et hårete mål og valgte å sammenligne seg med State of art på området. Og hva skjer? Jo, PCIB slår til med resultater som er langt, langt bedre enn hva som tilbys i markedet i dag. Ledelsen bekrefter at selskapet i dag har et produkt som kan selges. Hvordan det skjer og når det skjer sier de derimot ikke noe om.

Årsaken til kursfallet kan neppe tilskrives noe annet enn utålmodighet. Det ble opplyst at detaljene rundt fimavacc ikke blir presentert før til høsten, mens markedsaktørene forventet å få dem presentert på denne siden av sommeren. I tillegg er det trolig tre år frem til man får resultatene fra fimachem.

Norske investorer har tydeligvis ikke tid til å vente noen måneder. Greit nok. Men i mellomtiden kan det skje ting som setter av raketten. Jeg velger å bli sittende med min post. Etter gårsdagens seanse føler jeg meg rimelig sikker på at den vil gi meg særdeles god avkastning. Mulig jeg kunne gått ut og kjøpt meg billigere inn om noen uker, men den sjansen bruker jeg ikke en kalori på.

Lykke til! Gi PCIB ennå noe tid så blir nok dette en særdeles lukrativ investering.

4 Likes

In parallel, the two other programmes, fimaVACC and fimaNAc, are proceeding in accordance with the established development strategy. The clinical validation of the fimaVACC technology is essential for PCI Biotech’s role within the immunotherapy space. The Phase I study in healthy volunteers provided affirmative results on translation of the technology into humans and key data to support decisions of the programme’s further development strategy. The fimaNAc programme continues to follow a collaborative approach, by pursuing out-licensing opportunities.
In short, the main priorities of PCI Biotech at this time are to:
 Effectively drive the fimaCHEM clinical development programme in inoperable extrahepatic bile
duct cancer towards the market
 Define and execute the strategy for the next phase of development for fimaVACC
 Manage alliance and partnering activities across all commercially interesting areas for the PCI
platform

Klippet fra Q1 rapport og avsnitt outlook.

Stor og viktig prioriteringer for PCIB teknologien. Ansatte, ledelsen, advisory board og styret har gjort en glitrende jobb med PCIB!

2 Likes

Tydeligvis bare å forberede seg på depressive tider…markedet er dessverre ikkje imponert av PCIB.

Skuffelsene står i kø når det gjelder prisingen av PCIB.

Lothian

4 Likes

Nei, felles for lederne i disse radforsk selskapene er at de ikke evner å skape entusiasme og kjøpelyst i aksjemarkedet. En dag eller to til nå så er vi tilbake til ubetydelig omsetning igjen og kursnivå før den gode meldingen 2. mai .

1 Like

Resultater blir alltid belønnet! Ikke redd for det.

Skjønner kursen er frustrerende.
Resultatene er alt annet enn det.

1 Like

Som jeg skriver, det ble ikke sagt på presentasjon, men i ettertid.

1 Like

Noen som har snakket med Arctic S, og forhørt seg om de kommer med en kommentar etter bekreftelsene vi nå har fått i Fimavacc eller?

1 Like

Mange er nok forsiktige siden handelskrigen mellom Kina og USA har blusset opp igjen. Og dette sammen med flere maaneders ventetid paa van der Burgh rapporten, gjoer nok noen og envher litt forsiktige i disse dager.

Londonmannen har nok rett i at kursen ikke vil gaa hoeyt foer det ligger avtaler paa bordet. Men uten eskaleringen i handelskrigen, tror jeg PCIB aksjen sakte men sikkert ville seget oppover. Om ikke hoeyt, saa i hvertfall til en 40-50 kr. Vi faar se, naa skal Kina og USA forhandle i to dager, er vi heldige blir handelskrigen avlyst. Men det betyr at Kineserne maa strekke seg langt. Jeg tror ikke de vil gjoere det desverre.

1 Like