Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Haha, noen solgte ned til 26,85…dette er bare latterlig!

Lei av disse nedgangene og manipulering av kursen.

Skal verdien av meldingen fra forrige uke bare forsvinne?!

Lothian

3 Likes

Da ville det jo tatt lengre tid, det var vel ikke ønskelig når målet med extensionstudiet var safety.

2 Likes

Hadde det vært så vel at man så en positiv trend. Men her går det sidelengs avbrudt av kortvarige utslag. 20% ned på ett par dager tyder enten på at her er mange som “taler med to tunger”, eller at det er tradere som vanligvis ikke interesserer seg for PCIB som skaper de store utslagene.

3 Likes

Hva tror du hadde skjedd dersom PCIB hadde instruert de aktuelle klinikkene til bare å tilby deltakelse i studien til pasienter i den friskeste enden av intervallet for å delta?

6 Likes

Ja, det ser ut som verdien av meldingen smuldrer opp og jeg merker at det irriterer meg noe veldig mye. Men som småsparer vil jeg benytte muligheten til å akkumulere mere. PCIB er min første investering på børs, kom inn for 2,5 år siden, og jeg sitter i ro og prøver å lære meg noe nytt om børsen hver dag. Jeg er ikke i nærheten av å bli klok på den.

7 Likes

Når vi endelig trodde at selskapet skulle bevege seg inn i en mer (varig) positiv trend og legge bak seg snart 9 mnd med depresjon (les grusing til under 30), så klarer noen å selge ned langt under 30 nok en gang…det er bare frustrerende.

Vi får håpe at det kommer nyheter snart igjen…

Lothian

3 Likes

Stay strong Lothian :slight_smile: :muscle:

7 Likes

Verdien av meldingen forsvinner nok ikke, for den har vel aldri hittil blitt reelt reflektert i aksjekursen. Det vil den nok gjøre. Resultatene er håndfaste, vitenskapelig bevis på at PCIB sin løsning slår dagens state of the art ned i støvlene og under sålene. Når vi vet hva dette har å si for virkningen av diverse vaksiner, så vil det være naivt å tro at ikke dette vil bli verdsatt blant firmaer som driver med vaksineutvikling.

Men slikt skjer dessverre ikke over natten. Men informasjon om at noen har fattet interesse/inngått avtale med PCIB kan komme som en tyv om natten. Og da vil det nok PCIB komme i fokus så det holder og kursen vil skyte rett mot himmels. Det er når dette skjer at vi virkelig vil få se verdien av meldingen som kom forrige uke.

Men enn så lenge er det nok bare å trekke slumreteppet over hodet igjen og glemme kursutviklingen i PCIB. For den frykter jeg kan bli like kjedelig som det er å se maling tørke. Men fortvil ikke, resultatene som PCIB har oppnådd i fimavacc er relle og de ligger der som en uslipt diamant. En dag vil noen finne den og tørke driten bort. Da vil verden virkelig få øynene opp for verdiene som ligger i PCIB.

6 Likes

Vi har verdens beste produkt i sin klasse. Ellers faktisk på 2 områder.

Skjønner ikke klagingen dessverre

4 Likes

Det er utrolig hvor mange vacciner, spesielt terapeutiske kreftvacciner, som Hiltonol er utlisensiert til. Et 3-siffret antall etter hva jeg kan se.

FimaVacc utklasserer nå Hiltonol på Hiltonol sin ‘‘hjemmebane’’. Hvorfor skulle ikke fimaVacc kunne få samme gjennomslag? om ikke bedre gjennomslag?

Hvis proppen går ut av ketchupflasken med fimaVacc kan det bli riktig stort tror jeg. Det er mange som utvikler kreftvacciner, vacciner mot visse mikroorganismer, eller vacciner til dyr. Hele greia med mange av deres produkt er å skaffe CD8 og CD4 t-celler med spesifisitet mot sykdommen. Fimavacc serverer det de behøver på uovertruffet vis.

18 Likes

Klagingen går vel mest på egen økonomi. Jeg skulle gjerne solgt litt, men ikke til dagens kursnivå. Jeg er spes. sykepleier og har ikke flust med penger. Det er der min frustrasjon på kursen ligger i hvert fall. Selskapet er jeg strålende fornøyd med og jeg sover meget godt om natta med å ha bundet opp flere hundre tusen i det.

10 Likes

Helt enig med deg i det. Men først må aktørene innen dette markedet få alle data på bordet. Det skjer ikke før de blir åpenbart i all sin prakt på en eller annen konferansen til høsten.

Men når den seansen er ferdig vil jeg tro at det ikke går langt tid før første beileren står på dørstokken og vil innynde seg hos PCIB ledelsen og selskapets aksjonærer.

Med det vi nå vet om fimavacc resultatene, så føler jeg meg rimelig sikker på at dette inntreffer før vi skriver 2020. 2019 kan således fortsatt bli et svært spennende og ikke minst innbringende år for PCIB aksjonærene.

Det er såre enkelt, bruk innsiden av hodet og en smule logisk sans så skjønner man tegningen.

4 Likes

Ja, proppen blir nok sittende på ketchupflasken fram til Burgern demper lysene og tenner slideshowet i høst.

3 Likes

Ahhh, livet er herrrrlig dere :slightly_smiling_face:
Hiltanol som bruker “overalt” i dag kan ikke på noen måte måle seg med FimaVacc som er 5X bedre. Og så får vi fortsatt aksjer under emisjonspris.
Kan man ønske mer ?

3 Likes

Jeg har ihvertfall lagt inn kjøp på junior (2.5mnd) sine første aksjer til en rimelig pris​:wink::ok_hand:

5 Likes

Mer penger til å kjøpe mer.

Problemet er at eg har satset det eg har mulighet til…

Vi må komme oss oppover nå :slight_smile:

Lothian

4 Likes

Jeg tenkte at det som gavner PCIB sitt behov for mest mulig data i disse innledende tester, på sikt også gavner pasientene best? Men innrømmer at jeg er på tynn is i forhold til kompetanse her…:smile:

1 Like

Dette var direkte trist etter bra q1 presentasjon og fin podcast i går :-1:

4 Likes

Noen prøver å få solgt aksjene sine så billig så mulig…

1 Like

De som egentlig skulle ha dårlige dager nå er PCIB’s konkurrenter
De bør tenke på fremtiden.

Og når alt kommer til alt

Bedre med dårlig verdsatt gull enn godt verdsatt søppel

lykke til

9 Likes