Sitat UFO
Bedre med dårlig verdsatt gull enn godt verdsatt søppel
Faen meg beste jeg har hørt
Og så utrolig sant
Sitat UFO
Bedre med dårlig verdsatt gull enn godt verdsatt søppel
Faen meg beste jeg har hørt
Og så utrolig sant
For å være rettferdig mot PW: Han gjentok flere ganger at pasientene i ekstensjonsgruppa var svært syke
Tenkte å dele litt snacks fra etterpraten fra Q1 i går. Igjen hyggelig å møte engasjerte medaksjonærer som alle bidrar til økt felles forståelse av PCIB.
Som @Investor skrev så fikk vi anledning til å prate med Per, Ronny og Einarsson i en times tid etter presentasjonen. Det var god stemning i lokalet og som vanlig var det ikke mangel på spørsmål fra nysgjerrige aksjonærer. For min egen del, etter å ha fått bekreftelse på fantastiske Vacc-resultater i presentasjonen, så er jeg blitt mer interessert i salgsprosessen og hvilke fremstøt som gjøres i forhold til potensielle kunder.
Her følger et utvalg av de spørsmålene jeg fikk luftet og fikk svar på. Svarene må sees i lys av slik jeg forstår svarene som ble gitt:
Nå har PCIB et produkt.
Dette produktet kan nå selges.
Vacc’etten er antent (tog du an?)
Da er extentionstudien friskmeldt (se innlegg fra brabrit over)
Resultatene er like fantastiske i extention studien som i fase1 studien fimachem.
Føles ikke riktig å klage på Q1 rapporten av i går men PW har litt (pittelitt) å gå på.
Han burde klart å formidle hvor god extention-studien egentlig var.
Bra_britt, Godt skrevet. Der traff du spikeren paa hodet. Og derfor kommer fimaVacc til aa bli vaart blockbuster produkt. Resultatene er saa bra, at jeg nesten har parkert fimaChem og fimaNac paa sidelinjen, selv om jeg er ganske sikker paa at disse kommer i maal og.
Dette er kun småpirk fra min side, men syntes Per virket litt flatere i går enn forrige gang, da jeg syntes han virkelig overbeviste.
99/147 were at stage III = 67% of patients. This is quite significant and we might get a similar “biased” distribution in Pivotal phase, so in a away it is good to get exposed to the extreme situations and show that we still overtake SoC.
Where do you categorize the patients with radiologically non evaluable tumors stage I or stage II? I thought we had 3 of those in the extension study and may be those still living
Det må ha vært EN aktør som har lempet ut aksjer. Det finns ingen annen logisk forklaring. F.eks tror jeg at forsamlingen her inne har økt beholdningen siden 2 mai.
Og…det virker som vedkommende er ferdig nå.
Tror også det.
Skal bli interessant med en oppdatering av topp50 neste uke.
Likte hva Einarsson sa om eksklusivitet, hvor ett selskap som maatte oenske dette maatte legge store penger paa bordet. Ingen tvil om at de har filosofert rundt dette, paa alle mulige maater. Noe som betyr at de maa vaere ganske sikre paa stor suksess.
Veldig utrykt for avtaler fremover. Nå har jeg ruga flere år på dette egget. Å forlate det rett før det klekker synes risikofullt.
Ja,EN aktør vil gi en logisk forklaring på denne utrolige forestillingen.
Dersom så er så kan vi vel forvente en ellevil kursøkning snart når panikken snur som tidevannet.
Jeg er ingen teknisk ekspert.
Men for meg ser det ut som salget er ferdig nå. Og at bunnen akkurat er passert.
Dette er jo meget talende for situasjon. Menigheten, vi som er opplest på caset, selger ikke på 20-tallet. Tilhører selv de 32% i tabellen under. Dette er jo bare en gavepakke. PCI Biotech er nå definitvt etablert som et selskap som ikke bare har et bein å stå på. Skulle fimaChem mot formodning ikke få markedstillatelse, har vi likevel fimaVacc som kommer til å generer avtaler og inntekter i en eller annen form.
Der blåste med 30kr🤘
Jeg var egentlig ferdig eksponert for biotek, men med de nye resultatene og den vanvittige kursen kan jeg ikke forsvare å ikke investere litt til i PCIB.
Da er podcasten gjennomhoert, og jeg maa si det samme som flere andre har paapekt. Resultatene er en sensasjon, og at det er fryktelig merkelig at kursen ikke gaar til himmels.
Vel, det er jeg ganske sikker paa at den vil gjoereom ikke altfor lenge. For mange selskaper, og ikke minst BP vil kaste seg over fimaVacc. Forstaar ikke helt den som skrev at PW virket flat sammenlignet med forrige gang. Euforisk vil jeg kalle det, for han var tydelig stolt. Med PCIB har vi skutt gullfuglen, ingen tvil om det.
Undrer jeg paa hva Hiltonol tenker etter dette.?
Opp 9% fra intradagsbunn…
Her er det no trading på gang evt noen større som skal ut