Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Der våknet aksjen! :slight_smile:

4 Likes

Helt enig, oppgang kommer.

Klager litt, men er ikkje et suppehode :grimacing:

Spennende år, enda mer enn 2018…

Lothian

6 Likes

Andre faktorer:

Akkurat nå har man den konflikten mellom USA og Kina som demper stemningen en smule.

Norsk biotech er i en liten krise investormessig:Liten interesse.Emisjoner til dumpepris, sist ut trvx f.eks.

En langsiktig investering i pcib, hvis ikke de to andre områdene overrasker økonomisk, noe som jeg tror, da skal man sitte i noen år før resultatet fra gallegangskreft kommer. Ikke alle er villige til det.
Sette av penger til flere emisjoner er også noe man bør vurdere. Mye kan skje med børsen på den tiden.

Jeg mener fimaChem forsvarer prisinga og mer til med en gigantisk joker i fimaVacc. Og derfor er jeg aksjonær. Men jeg kan lett forstå at andre ikke ser det på samme måten. Biotech i tidlig fase passer ikke for alle.

2 Likes

fimaWacc-resultaten vi fikk på onsdag er den største nyheten innen norsk medisinsk forskning siden Uglestad(?)-kulene, kanskje den største i norsk medisinsk forsknings historie.

Da er Dagsrevyen på lørdag en selvfølgelig plass å fortelle folk flest om dette.

Jeg har tatt sjansen på at fimaWacc blir hovedoppslaget og handlet deretter.

Med ratio (forholdstall kjøpere/selgere) akkurat nå på 2,4 er det opplagt at flere tenker og gjør som meg.

10 Likes

en kort trade med andre ord i håp om å få noen prosenter og ut igjen?

1 Like

Kanskje, men for meg har vellykkede kortsiktig en tendens til å bli langsiktige

Der blåste me 30kr🤘

6 Likes

Ratio over 3 nå.
Blir en trivelig siste halvtime!

Og PCIB er ingen “ded cat bounching” !!

6 Likes

jekker den ølèn allerde nå jeg :laughing: :beers:

7 Likes

Herre for en volatilitet altså.

8 Likes

Se der ja. Virker som de hørte på oss🙌

4 Likes

Slik skal det være
Livsfarlig å gå på do
Når du kommer tilbake er løpet kjørt , hehe

8 Likes

Rett opp og snart rett ned igjen.

1 Like

PCIB og resultatene er kun lik :rocket:

Har FERD våknet og Lørdagsrevyen klar?:stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Likes

Hvis oppgangen er basert på at det kanskje skal komme et nrk-innslag om pcib om fimaVacc og det ikke kommer. Det var jo en her som anbefalte selge litt ved rallyer. Nei sitter stille.opp er opp. skal ikke klage.

3 Likes

Tja, kanskje noen store investorer har drøvtygd vacc resultatene og ser 4-8 ganger bedre og robuste resultater en kontrollgruppa.

Håper dette er startskuddet på pene dager for pcib

6 Likes

Må da snart komme noen family offices fra Norges rikeste på eiersiden i PCIB?!

Resultater vist til nå snakker for seg selv. Klasse! Det må bli interesse for PCIB. Ikke tvil.

4 Likes

Tror og håper Yggdrasil er inne på noe her nå.

Seriøse folk har tygd på Vacc i noen dager.

4 Likes

Siden fimaVacc vil lede til at mange flere sykdommer kan behandles effektivt, kan det godt hende at det vil trigge en nobelspris i medisin til vaar leverings teknologi oppfinner Kristian Berg.

Dette kan bli like stort som oppfinnelsen av pennecillin. Haaper fimaVaac alene etterhvert kan presse PCIB kursen over kr. 1000.

4 Likes

Jøssenavn skjedde her da? Nesten som man skulle tro at noen har planlagt å herje med de som spekulerer i positive updates på Q1 og deretter skremme vannet av dem med å sende kursen rett ned i etterkant.
Note to self: få PCIB-alarm på telefonen, kjøpte rødvin i stedet for sjampis på polet :champagne:

3 Likes