Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Hvis dette er traderstyrt oppgang, så er det de vi vil vi skal tro. Vi skal kjøpe mer, ialle fall ikke selge og så skal de selge til oss eller nye. Vel jeg sitter i ro og følger planen. Norsk biotech altså.

Dette trikset funker ofte fordi vi tror at en dag skal denne aksjen til himmels og når det ser ut som om man er på vei dit, kjøper vi trofaste ofte mer.Vi selger i alle fall ikke.

2 Likes

Det som er overraskende er at kursen var nede på 26 og at oppgangen venter så lenge på seg. Det er på hele 30-tallet fortsatt langt opp til noen slags fair-value i mine øyne.

10 Likes

En skal vel ikke se bort ifra at det tar noe tid før utenlandske investorer får se hva som skjer i PCI Biotech. 250 personer fulgte presentasjonen live, og selv om det nok kommer som et sjokk for mange, så tror jeg det er en god mulighet for at ikke alle utenlandske investorer har bokmerke på hegnar.no med pci biotech som ticker.

12 Likes

gårsdagens nedsalg på lavt volum over hele linja på biotech aksjene ser jeg på som et stop loss raid, utløst av en rød børsdag pga thrumpi

3 Likes

Det tror jeg ogssa, men paa ett eller annet tidspunkt etter at markedet har tatt innover seg hva som har skjedd, ville det komme en kurs ketchup effekt.

6 Likes

Market cap ved kurs 30,9 er 1 150 279 939, de har 328 mill cash på bok.

Selv før vi får bekreftelse på at selskapet får fortgang i pivotalstudiet med oppstart av klinikker og rekruttering av pasienter, synes jeg market cap på 1,7-1,8 millarder glatt kan forsvares nå som Fimavacc studiet har derisket plattformen betydelig.

Så mitt kursmål med de dataene vi sitter på nå er sånn røffly 45…

3 Likes

Att folk ikke lærer, på mandag starter dumpingen igjen. Så selg nå i slutthandelen og bokmerk mitt inlegg.

1 Like

Det er veldig typisk - en aksje som går for fort, selv med fundamentale nyheter - skaper gap som må lukkes med volum. Jeg tror vi er mye bedre rustet for en mer solid og varig oppgang nå enn tidligere.

9 Likes

Haha. Du solgte vel igår eller tidligere idag😅 Den er lei, føler med deg.

1 Like

Er tydeligvis 1 som ikke har troa.

image

1 Like

Jeg synes Stuffers var grundig og dyktig når hun regner seg fram til sitt kursmål, deretter kommer deriskingen av fimaVACC + godkjent dobbelbehandling i fimaCHEM + strålende overlevelse ekstensjonsstudie.

Jeg synes du ligger for lavt.

17 Likes

Hvis vi kommer til Q3 i høst og Per kan melde at de ser at det er god traction på rekruttering av pasienter og han kan stå høy og mørk og si at tidsplanen ser dønn realistisk ut, så kan du glatt kleise min prising opp til 2,5 milliarder.

Avtaler på FimaVacc allerede i år er også en kjempejoker.

2 Likes

Jeg har fått bekreftet fra Arctic idag at det kommer en oppdatert analyse om kort tid.

50 Likes

sikkert jeg som er panaroid, men aksjen tok fyr med en gang noen her postet et innlegg om nrk og pcib og fimavacc som verdenssensasjon i helga. så lett skal det vel ikke være å få til 10 prosent opp? Da blir jeg litt bekymret he he.

2 Likes

Det har vært nevnt her tidligere, så det er nok ikke grunnen.

4 Likes

Grunnen er krystallklar. Investorer i inn - og utland tygger på dataene og sakte men sikkert våkner de.

Resultater vist til nå snakker for seg selv. Klasse! Det må bli interesse for PCIB. Ikke tvil.

7 Likes

Neppe grunnen. Tror mer på at noen med penger i Europa eller Usa har fått tygd gjennom fimaVacc.

Det var nå vi hadde trengt meglerID!

Å se JPM og MSI på kjøpersiden her hadde trigget kursen ytterligere.

Neste uke tar vi en biopath holding :grin:

11 Likes

er nok heller det at de begynner å demre for noen få at fimaVACC resultatene var sinsykt gode og at fimaChem exstensionstudiet oxo var bedre enn ved første øyekast.

fimaVacc dataene er ferske for PCIB oxo, ikke glem det, det er nå jobben med å få ut hovedkonklusjonen til potensielle partnere samt spre budskapet på konferanser fremover, som den i Boston. ref. PW podcast

så kommer Leiden sine presentasjoner på toppen av dette til høsten :wink:

4 Likes

Det går mere og mere opp for meg , selv etter mange år som aksjonær i PCIB at dette selskapet bør bli mitt livsprosjekt.
Altså , at jeg ikke legger noe i disse tidsfristene som nå og da ikke innfris men heller følger nøye de prosessene som betyr noe.
Erfaringene så langt er at det er i denne aksjen jeg har tjent penger og det er i denne aksjen jeg ser flest tungvektere diskutere .

Så , dersom du skulle selge PCIB , hva skulle du da kjøpe som erstatning med samme potensiale?

Aksjonær i PCIB ut livet?
Ja , hvorfor ikke.

10 Likes

får vi en checkpoint inhibitor + fimaVACC = SANT :heavy_heart_exclamation: presentasjon av Leiden, Professor Sjoerd van der Burg til høsten :kissing_heart:

kan ikke skjønne annet enn at fimaVACC med de resultatene vi nå har fått vil være uhyre interessant å test klinisk med en checkpoint inhibitor og vaksine.

5 Likes