Vi må ikke bli for grådige heller. Er ikke veldig lenge siden vi har både hatt 1 og 2 innlegg i finansavisen
strøket av ufo
Nei, jeg synes ikke vi skal tilføre utbrente ansatte til listen over ting vi bekymrer oss for
Blir vi oppkjøpt i løpet av året er det bare tull å ansette så mye folk ufo
Så innslaget med Ulitimovacs på NRK. Er det noen som vet om Ultimovacs har tenkt å bruke PCIB sin teknologi for ytterligere effekt?
Nope, ikke ved denne korsvei. Men det skal komme vitenskapelig artikkel om deres samarbeid og resultater.
Samarbeidet er avsluttet.Artikkel kommer en eller annen gang.
Det er bare å ønske Ultimovacs lykke til med stor emisjon og start på sin lange vei mot en mulig suksess. Den ligger langt frem i tid. Jeg tror ikke dette er noe negativt for PCIB sin videre ferd, den er på skinner slik jeg ser det, med Vacc-avtaler som første store trigger
Dette passer nok kanskje bedre for den generelle biotech-tråden,men det er en del investorer som kjører slalom mellom de forskjellige biotechselskapene alt avhengig av hvem som er mest hot for øyeblikket. Så lenge sektoren ikke klarer å tiltrekke seg nye penger vil nok alle de andre norsk biotechselskapene merke børsnoteringen av Ultimovacs tror jeg.Jeg tror man trenger en ny Algeta-suksess for at norsk biotech skal oppleve en ny vår.
Jo at noen kan flytte penger kan nok hende, men PCIB sine fundamentale fremganger dundrer videre uavhengig av dette tror jeg. Og vi er finansiert i overskuelig fremtid.
Skal se det blir biotekfest. Meget bra at Ultimovacs fremmer sektoren i media. Lovende forskning fra stiftelsen ved Einarsson. Håper og tror Oslo Cancer Cluster med tilhørende selskap blir stor internasjonal næring med hovedsete i Norge. Dette KAN bli Norges nye olje!
PCIB dundrer videre nordover etter glitrende resultater.
Er det noe jeg har lärt i bio saa er det at TTT. I begynnelsen er det lett aa bygge luftslott, men nar resultatene skal bygges stein paa stein er det ikke nok aa rive av dager og maaneder, men skifte av hele kalenderen en eller flere ganger för det kommer noe matnyttig ut av det. Naar IPOen i Ultimovac er tilbakelagt fölger det aar med usmurte knekkebröd. Nei, takke meg til Pho, TRVX og PCIB for her venter jeg ikke noe kalenderskifte. Q1 kommer om to dager for PHO osv.
Amen.
Relax. Naa kan vi bare vente dette inn. Juni blir en spennende fimaNac maaned. Og fimaVacc’s beroemmelse vil vokse sakte men sikkert de neste maanedene. Tipper PW allerede har snakket med flere interesenter, og mer vil det komme.
Og fimaChem vet vi at vi maa vente ett par aar paa, foer de bestemmer seg for aa avbryte forskningen og gi PCIB AA.
Jeg lener meg hvertfall tilbake og slapper av, i vsshet om at jeg kjoepte aksjer i riktig biotec selskap;-))
Solo… megatrigger FimaChem er hva bestemmer PCIB seg for i Juni mht Asia. Aldri før blir det sagt så mye om dette før Q1.
Vel, det ble ikke PCIB og fimaWacc som fikk oppmerksomhet i gårdagens Dagsrevy, men et kjempegodt innslag om et kjempespennende produkt forteller aksjemarkedet og verden forøvrig at norsk kreftforskning er i verdensklasse - selv om selskapene det gjelder er små og ukjente for de fleste.
Dette vil komme alle biotech-selskapene på Oslo børs til gode, ikke minst PCIB som har produkter som kan måle seg med de øvriges og som er nærmere markedsgodkjenning.
Dessuten er finansieringen på plass for flere år framover!
Blir spennende å følge ultimovacs inntreden på børsen.
Synes det alt for ofte oppstår kursfall ved notering men , den som lever får se
Woww 2,6 mio NOK på bare 19 min.
Noen ganger må man undre seg over en del folk som sitter som aksjonær i endel selskaper. Det virker helt impulsdrevet. Kjøp og selg i samme sleng, liksom.
En del som trader biotech og nå var det den mistanken om nrk-innslag i helga tipper jeg. Vi trenger flere langsiktige investorer i hele sektoren.
3,3 mio NOK på 45 min. blir vel vanskeligere for en trader å vite hva er riktig bunnen?
Det var 140k aksjer på fredag slutt… siste 2 timer.