Helt enig, denne sektoren trenger sårt en ny suksesshistorie.
Så lenge det ikke kommer nye partneravtaler med cash på bordet eller oppkjøp, så kommer hele sektoren til å fortsette å trende nedover.
Helt enig, denne sektoren trenger sårt en ny suksesshistorie.
Så lenge det ikke kommer nye partneravtaler med cash på bordet eller oppkjøp, så kommer hele sektoren til å fortsette å trende nedover.
Helt klart positivt hvis det skjer det du nevner. Men du glemmer gode data eller resultater. Det vil før eller siden eller plutselig øke markedsverdien til det selskapet som leverer.
Noen som har fått tittet på aksjonærlisten?
Lignende utvikling som på fredag formiddag når det gjelder forholdstallet mellom kjøps- og salgsordrer (ratio).
Stigende og nær 2, som er et uvanlig høyt tall.
Får vel en oppdatert analyse fra Arctic snart? Var noen som nevnte det her om dagen!
Ser ut som det blir en rød mandag som jeg spådde på fredag. Så får tiden vise om tirsdag og onsdag også blir røde som jeg spådde.
Er vel ikke mange som er sjokkert over nedgang i dag, men det blir jo fryyyktelig spennende å se om spådommen din går inn
Er man langsiktig investert i pcib tror jeg man må regne med å være i minus i en periode. Håpet er at etter hvert kommer det nyheter som er så gode og aksjen hopper så mye opp at dette lønner seg stort i lengden.
Ingen analytiker kan måle seg mot en god spåmann, og kingkong kan mer enn sitt fadervår…
I bunnen av kaffekoppen kunne jeg lese om kommende avtaler i FimaVacc, Artic analyse, FPD og FimaNAc news.
Alt innen 4 uker
Dette var Evergood.
Mulig Ali sier noe annet.
Jeg spår oppgang hver eneste børsdag resten av året, jeg er sikker på at jeg får rett vedr minst 1/3 av dagene. Ærlig talt, er det slik vi skal drive? Da tror jeg mest på Mr Oncoinvests traktekaffe
En reinvestering jeg ikke angrer på, var da jeg solgte noe i PCIB, noen måneder tilbake, og istedenfor kjøpte NEL.
Har ikke mistet troen av den grunn.
Må jo være perfekt timing å switche tilbake på nå. AKKURAT NÅ.
NEL er verdsatt til 10 milliarder.
Hvis jeg skulle satt et short på børsen måtte det vært i NEL.
Pcib derimot har gode tider framover.
Herregud, for en dritt utvikling. Her må det jo være manipulering som foregår. Føler meg helt maktesløs… Faens dritt! 10% ned!
Forutsatt at det er riktig at en eller flere selger seg ned så er jo det vi observerer nå helt naturlig , gjerne med en ekstra dipp ned når siste rest går ut.
Viktig å være klar over da en ellers kan “bryte sammen” og selge seg ned på den siste dippen for deretter å observere det som skjedde på slutten av dagen sist fredag.
Det er deilig å blø litt, kjenne at man lever. For å sitere Klovner i Kamp; “Du må´kke være mer hardcore enn det du kan stå for”. Pust med magen, dette går bra.
10% ned fra bulltrapen som ble satt fra klokken halv fire og frem til close fredag ettermiddag…
Vi er fremdeles opp fra fredag formiddag.
Faens dritt! Jeg skal lage min egen trapp jeg
Ta deg en øl og se et par episoder Billions til kvelden.
Let us therefore brace ourselves to our duties, and so bear ourselves, that if the PCI Empire and its FimaVacc last for a thousand years, men will still say, “This was their finest hour.”