Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Jubel en 5-6 milliarder dollar av de 10 i innlegget ditt, oenskes hjertelig velkommen;-))

Med Gode fimaVacc resultater og alt kan skje.

4 Likes

jau, ble litt her å.

3 Likes

@Longtrader tok 1300 idag jeg oxo snart har jeg bare PCIB :sweat_smile:

that-one-friend-whos-just-as-crazy-as-you-are-26515750
:wink:

6 Likes

Alltid Pho og pcib her i huset :slight_smile:

og så herjer eg litt med rec no for å se om det kan resultere i flere i de to første :wink: lå godt ann forgje uke, men gevinsten er vekk akkurat no :joy:

Mange er opptatt av når effektdata fra den utvida studien vil bli lagt fram. Det er jeg også - ikke fordi resultatet (på lesjonsnivå) i seg sjøl har noen verdi. Men det kan gi en sterk indikasjon på hva vi har i vente i registreringsstudien. M.a.o. potensielt sterkt kursdrivende.

For etter at melding om at første pasient har mottatt første behandling, vil vi en lengre periode ikke få andre oppdateringer enn på antall virksomme klinikker og antall innrullerte pasienter. Sånn vil det være helt fram til undervegsavlesningen - eller i beste fall inntil IDMC tilrår at kontrollarmen avsluttes.

12 Likes

Enig angående exstensionstudiet , som vil bane vei for hva vi har i vente i PF2 studiet.

Resultatene er oxo viktige med tanke på Asia partner.
Beviser vi i tillegg Ascopal effekt/ immune effekter gjennom exstensionstudiet - vil denne avtalen kunne bli MEGET lukrativ.

Husk vi venter oxo på FimaVacc resultatene som potensielt vil kunne bringe oss skyhøyt, som igjen vil trigge FimaVacc & FimaNac partneravtaler.

Så at 2019 kan bli Fantastisk er en understatement, ref.JAXI :joy:

5 Likes

Vi sammarbeider med et BP selskap som skal være blandt de 10 største og dette samarbeidet har pågått i mange år nå.

Bytt ut denne omskrivingen og sett inn valgfritt navnet på et av selskapene over.

Da blir teksten , vi samarbeider med (feks. ) Merck .

Smaker mye bedre , ikke :muscle:

2 Likes

Dersom du refererer til den mailen som ble gjengitt på HO så var det ordrett slik:
“Siste safety datapunkt vil foreligge ca 5 måneder etter første behandling av siste pasient, mens siste effektdata vil foreligge ca 6 måneder etter behandlingen, deretter følges pasientene for overlevelse.”


Om det er den som er utgangspunktet ditt, så er det 2 tolkninger av denne – den ene tolkningen går på at effekt kommer 6 mnd etter behandlingen er over og jeg tror det er den som stemmer… Det stemmer ihv bra med Stuffers prediksjon om at vi vil kunne få effektdata i slutten av H1…
Men jeg er ikke 100 % sikker… Er det du referer til en annen mail med annerledes ordlyd som tilsier at det ikke er mer enn 6 mnd etter første behandling eller var det denne mailen du tenkte på?

Edit: Ser nå at du referer til mail i nov 18, så det tilsier isåfall, som du sier, at det burde være noen effektdata snart dersom dette stemmer… :+1:

2 Likes

Når det kommer til respons/effekt, så vil jo det være naturlig å måle det rett etter behandlingen er over. 6 måneder etter behandling kan jo mange av pasientene allerede ha falt fra, og man får da ikke svar på om de responderte på behandlingen.

3 Likes

Man måler vel på 3 og 6 måneders intervaller i første omgang, eller?

1 Like

Ja, ser jo sånn ut på ESMO posteren.

Nano måler også effekt 3 måneder etter behandling.

2 Likes

mail til meg fra RS:
ma 08.10.2018, 10.56

Extension studiet er primært en safety-studie, men pasientene følges også for effekt som måles 6 måneder etter første behandling, samt overlevelse. Disse dataene er ikke modne nok for presentasjon per i dag.

Selskapets vil ved ESMO 2018 i oktober presentere fima Chem programmet og da primært dose-eskaleringsstudien og planer for pivotal fase.

fima Vacc – det overordnede resultatet fra dybdeanalysene vil bli rapportert når det foreligger og uavhengig av part 3.

Mvh

Ronny Skuggedal

CFO

fr 19.10.2018, 15.34

Hei igjen,

PCI Biotech har rapportert at 4 pasienter har passert safety-vindu og at extension studien vil inkludere minimum 6 evaluerbare pasienter. Det vil være naturlig at 6 måneders effekt data rapporteres når data fra siste pasient foreligger og formatet for rapporteringen vil vurderes på dette tidspunktet.

PCI Biotech sin rapporterte tidslinje tilsier at de overordnede resultatene fra dybdeanalysene for fimaVacc vil foreligge i 2H 2018.

Mvh

Ronny Skuggedal

CFO

6 Likes

Det burde du kanskje ha skjønt for et par uker siden :stuck_out_tongue:

1 Like

slettet pga misforståelse

1 Like

Digged little more to see which REK Sør Øst committee will handle Pci biotech, since it has 4 different committees A,B,C,D.

Based on extension study, the committee that was following up with the trial was actually committee D and this is where I believe PF 2 will be handled.

Here are minutes from committee D from 25/10/2017, page 49 you ll find Pci extension study.

Dates for upcoming committee D meetings:
https://helseforskning.etikkom.no/komiteerogmoter/sorost/moter/d?p_dim=35242&region=10795&komite=3

15 Likes

Mr Burger skal ha en forelesing på Europas største immunotherapy konferanse den 11 april om chechpoint inhibitorer og vaksiner.

Får håpe vi slipper å vente så lenge på vacc.

3 Likes

Vet vi når PCIB leverte søknadene til Legemiddelverket og den regionale etikkommiteen (sør-øst)?

19.12, se linken til StockDZ over.

@abacus

Ethic committee 19/12/2018
Norwegian Medical Agency 09/01/2019

see post below

2 Likes

Det er ikkje SÅ lang tid til 13. februar…Per bør komme med noe breaking news før dette.

Lothian