Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Det har åpenbart aldri sett bedre ut, selv om vi har lagt bak oss “kjedelige” perioder. Skal man se litt altruistisk på det, så skapes disse kjedelige periodene av at det er mennesker som fremdeles lever. Det har en verdi i seg selv. Og derav, det produseres bevis for at behandlingen fungerer, som igjen trengs for å få markedsadgang. Det går like fort selv om vi ikke alltid hører noe. Jeg vet at det kan være krevende, men det må til. Les bok, tren, vær sosial, eller se Billions på HBO - og plutselig en dag er du både rik og har bidratt til at syke mennesker får en mulighet de ellers ikke ville hatt. Det er verdt å vente på.

12 Likes

Feirer vel overstått eksamen med å fylle på mine første 7 000 aksjer i PCIB.

Takk til alle som bidrar med gode og informative innlegg her. God helg :smiley:

24 Likes

Hva skal du med utdannelse når du blir self made?:wink:

6 Likes

Grattis med vel overstått eksamen! Det var en fin måte å feire på.

7 Likes

Gratulerer med eksamen og fine aksjer MOluf :champagne::notes:

6 Likes

Tok 1000 til i dag jeg også. Fortsetter med det hver dag fremover så lenge kursen ligger under 30 tror jeg. Har egentlig nok, men det er vanskelig å ikke bli fristet…

7 Likes

Gratulerer så mye! Må være en fantastisk følelse. Overstått eksamen er heller ikke så galt :slight_smile:

8 Likes

Da tar vi helg i visshet om at 29-forbannelsen er historie :chart_with_upwards_trend:

Neste uke blir det andre boller

16 Likes

Vi får se om Snøffelen får rett på tirsdag.

4 Likes

Tror ikke det blir noe gang før til høsten, men det er ikke noe jeg tør satse på. Avtaler har det med å komme overraskende på.

3 Likes

Litt helgeunderholding må vi unne oss. Poll-master Investor gir dere ukas poll.

Får vi Asia-melding før 01.07.2019 og hvis ja, hva slags melding?

  • Ingen melding.
  • Melding om at siter i Japan og/ eller Sør-Korea vil bli inkludert.
  • Partneravtale med utlisensiering i enkelte Asiatiske land.
  • Styret har valgt utlisensiering men har ikke landet avtale ennå.

0 stemmegivere

Men her er det så mye som kan skje når tid som helst, så jeg tror det smarteste man kan gjøre er å sitte stille i båten. Tar man seg en tur på land, kan båten være borte når du skal ombord igjen. Spennende tider. Og for hver dag som går er vi nærmere et take off.

4 Likes

Får håpe PW motbeviser flertallet (meg inkludert)! :slight_smile: Null forventninger kan jo gi et positivt utslag på kursen :slight_smile:

2 Likes

Jeg har planer å selge 5k aksjer og kjøpe meg en billig Kabe campingvogn, men hvis jeg gjør det nå og ikke venter til høsten, så kan det være at det er den dyreste campingvogna som er solgt på finn.no noensinne. Jeg venter til det blir høst, tror jeg.

5 Likes

Enig. Det er ikke formelt guidet på at det skal meldes noe rundt Asia. Bra at aksjonærer har lave forventninger her.

4 Likes

Spoersmaalet er fimavacc. Hvis resultatene er saa gode som vi tror. Hvor raskt spres informasjonen gjennom systemet. For fimaVacc er antakeligvis alle vaksine/kreftvaksine produsenters vaate droem. Store som smaa…

8 Likes

Atombomben ble oppfunnet av Dr. Julius Robert Oppenheimer, og kanskje har Pcib oppfunnet atombomben innen medisin med sin Fimavacc, hvem vet?
Antar at BP skjønner mer enn vi dødelige skjønner, og at Fimavacc blir kjøpt opp ganske kjapt hvis det er en atombombe. Kjekt hvis det blir en budrunde mellom samtlige BP top 10.

6 Likes

Jeg har klart å skrape sammen til 675 nye aksjer siden start av release, og er oppe i 11675, mer enn jeg noen gang kunne drømt om da jeg kjøpte mine første 1500 aksjer i selskapet. Det er lite for mange og mye for meg. 675 aksjer kan fort bli til 675.000 oppi huet mitt, gitt nok tid. En god årslønn. For en teknologi, for en spennende fremtid og for en lojal og kunnskapsrik aksjonærbase. Det oppleves som en gave å ha funnet dette selskapet. Men nå er vel ikke jeg den mest objektive oppi det hele, selv om det føles trygt og jeg sover godt om nettene.

Edit: alle redigeringene er som følge av 6 millennium lager, rett fra Systembolaget Sverige.

20 Likes

Er det den eneste aksjen din?

Ja, fordi jeg har aldri gamblet i mitt liv på noen ting på grunn av dårlige odds, og jeg føler at det er et relativt trygt veddemål. Jeg har lest alt som er skrevet i forum over 2,5 år.Jeg kom meg ut av Targo i går på 6.2 med en liten post som jeg kjøpte for 6,5 og nå er alt her. Går det at skogen så lever jeg helt fint med det, og jobber videre i min jobb som jeg trives i og kommer til å fortsette med uavhengig av hva som skjer med denne aksjen - dog bare i 70% stilling. Noen ganger må man hoppe, og nå har jeg hoppet.

13 Likes