Min situasjon er ganske så lik, dette er en av mine få investeringer og min desidert største. Synes at dette er en sjanse verdt å ta. Det finnes et etter hvert substansielt datagrunnlag som tilsier at dette blir det verdier ut av. Vacc og Bacc senker risikoen på selskapet som helhet ved at de kan gi inntekter uavhengig av firmaChems godkjennelse/ikke-godkjennelse.
Jeg mener i dag at jeg kan sitte helt til interim avlesning uten å vurdere å selge noe. I det minste så lenge jeg vurderer caset til så solid som det er nå. Avtaler som gir inntekter kan komme når som helst. Førstkommende mandag eller i desember, det vet ingen av oss. Men hvis det skjer er det kjekt å ha akkumulert det man makter på disse lave nivåene. PCIB er fortsatt ukjent for de aller fleste.
Med tiden vil selskapets markedverdi gjenspeile inntektspotensialet som (forhåpentligvis) blir stort.
Jeg stoler på meg selv og alt det jeg har lest meg til om diagnosen, forskningen og resultatene av den. At enkelte selger aksjer på dagens nivå får stå for deres regning, flere kan ha gode grunner til det. Vi vedkjenner oss risikoen ved dette og går det ikke bra så kommer iallfall ikke jeg til å angre, fordi noen sjanser må/bør man ta i blant.
Generelt for bransjen:
Don’t invest if you can’t let your investment rest.
Tålmodighet, folkens