Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Min situasjon er ganske så lik, dette er en av mine få investeringer og min desidert største. Synes at dette er en sjanse verdt å ta. Det finnes et etter hvert substansielt datagrunnlag som tilsier at dette blir det verdier ut av. Vacc og Bacc senker risikoen på selskapet som helhet ved at de kan gi inntekter uavhengig av firmaChems godkjennelse/ikke-godkjennelse.

Jeg mener i dag at jeg kan sitte helt til interim avlesning uten å vurdere å selge noe. I det minste så lenge jeg vurderer caset til så solid som det er nå. Avtaler som gir inntekter kan komme når som helst. Førstkommende mandag eller i desember, det vet ingen av oss. Men hvis det skjer er det kjekt å ha akkumulert det man makter på disse lave nivåene. PCIB er fortsatt ukjent for de aller fleste.

Med tiden vil selskapets markedverdi gjenspeile inntektspotensialet som (forhåpentligvis) blir stort.
Jeg stoler på meg selv og alt det jeg har lest meg til om diagnosen, forskningen og resultatene av den. At enkelte selger aksjer på dagens nivå får stå for deres regning, flere kan ha gode grunner til det. Vi vedkjenner oss risikoen ved dette og går det ikke bra så kommer iallfall ikke jeg til å angre, fordi noen sjanser må/bør man ta i blant.

Generelt for bransjen:
Don’t invest if you can’t let your investment rest.

Tålmodighet, folkens :heavy_dollar_sign::lock:

32 Likes

Hva skjer tirsdag?

Det er vel så langt fra en atombombe som det går an å komme. Atombomber dreper an mass, mens Fimavacc leger.

Skulle ønske jeg skrev dette innlegget - det er akkurat sånn jeg ser på investeringen i Pcib👌🏻

4 Likes

Slik det blir for oss PCIB investorer om ikke alt for lenge… :grin:

4 Likes

Mye drømmerier er kjekt å ha. Hadde Vacc vært så fantastisk som mange her håper på så hadde dette kommet mye mere frem i diverse tidskrifter osv. Har enda ikke klart å grave frem noe som helst nytt ang fimaVacc. Så dette er nok ikke så stort alikevel desverre.

FimaVacc dataene er presentert, og 5-7 ganger bedre enn dagens mest brukte adjuvant. Man er altså 5-7 ganger bedre enn nest best. Ta det for hva det er verdt.

Selskapet har informert om at en mer detaljert presentasjon av fimaVacc dataene kommer til høsten. «Høst» betyr september, oktober eller november.

Jeg vil oppfordre til å sette deg bedre inn i saken før du påberoper at gode resultater er «drømmerier».

15 Likes

Bra svar, King Kong ble ikke så veldig Kong nå!

2 Likes

G. 5 - 8 ganger

Jeg tror at etter at Mr. van der Burgh har presentert resultatene, vil det brake loes for fimaVacc. Foer den tid, har ryktene spredd seg kraftig, men etter presentasjonen vil Lancet og company rope over seg, , og forhaapentligvis gjoere fimaVacc til vaar foerste blockbuster. Og er vi ekstra heldige, faar vi gode fimaNac nyheter foer den tid. Det er paa tide.

8 Likes

Om ikke BP klarer å se det mange her på tråden tror de ser ang fimaVacc så har dere jaggu stor tillit til disse. 5 til 7 ganger bedre enn soc kan en ikke skrive da dette kun gjelder respons. Hva med alt det andre. Er det også 5 til 7 ganger bedre. Soc kan sikkert være like god eller bedre på andre områder enn det fimaVacc er.

FimaNAc avtale med BP blir bare mindre og mindre sannsynlig jo nærmere vi kommer ny melding ang dette. BP venter jo ikke til avtalen går ut før dem går over i klinisk.

Men jeg kan også komme med noe positivt, har en tanke ang generalforsamlingen som finner sted neste uke. Kan det være mulig att de skal gå igjennom en mulig partner avtale ang Asia? PW sa han skulle komme tilbake med oppdatering før 2H. Oppdatering må jo nesten komme som en børsmelding. Kan bli good news det, de er jo ikke kjent for å melde ting i hytt og gevær.

1 Like

Ser at kingkong fremdeles venter på 27 :+1:
Trør til med alle kluter nå!

4 Likes

Vet ikke om denne har vært lagt ut før. Poster fra Xiaolin Zhang angående resultat fra `FimaBac’ - se på Conclusion nederst til høyre.

Det blir ikke tatt opp hvordan områder eventuelt kan belyses på mennesker, men uansett interessant.

13 Likes

Dovregubben. Den linken din fikk browsern min til å si følgende:
(Men et klikk på tilbakeknappen fikk opp PDF og det var good stuff :grin:)

Warning: This is a High Risk Site

Webroot has blocked the website you are trying to access for your protection:

http://amici.lifescienceopenspace.pl/wp-content/uploads/2019/

Detected Malicious Site

This site might contain links to viruses or other malicious software programs that can capture personal information or corrupt files on your computer.

Request a review of the security rating for this website.

Poster presented by Xiaolin Zhang during the AMiCI Workshop for Early Career Investigators (ECIs) and Short Term Scientific Missions (STSM). Riga, Latvia, 7th of March 2019

10 Likes

Salget er nok definitivt over denne uken ja :+1:

Tror siste dag for Ultimo IPO er i morgen også.

3 Likes

De er disiplinerte. VI snakker om enda en eller to måneder med salg med dagens omsetning.

2 Likes

Oi, se her ja. Salg igjen. Får vel kjøpe 1400 til da

1 Like

Hei der, hvor finner du oppdatert liste over aksjonærer?

For å se top lista ut over den månedlige fra selskapet, så må du kjøpe tilgang. Du får kjøpt for alle norske selskap på OSE.

1 Like