Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Uansett hvorledes nettsiden er bygget opp så bør den som et absolut minimumskrav være korrekt og representere NÅ-situasjonen.
Hær synes jeg PCIB kan gjøre en bedre jobb.

http://pcibiotech.no/company-presentation/

Company-presentation ikke oppdatert på et år .
PCIB kan vel gjøre det bedre enn dette , ikke?

Det kommer jo nyheter av dimensjoner og når BP slår opp hjemmesiden på company presantation så er ikke denne oppdatert på 1 år.Dette medfører jo at interessenter blir feilinformert.

Over 70% av mine investeringer er i PCIB og jeg er meget fornøyd som aksjonær i dette selskapet men en må kunne komentere forhold en ikke er fornøyd med

9 Likes

“Put color to it and even C-level starts to believe you”. Har sendt mail til PCIB angående hjemmesidene som riktig nok er nøkterne, men som ikke er oppdaterte eller ser ut som de er laget i dette århundret. En animasjon lik Ultimovacs gjør susen for de som ikke gidder å lese. Kostnaden er veldig lav. I dag må man stikke seg ut og forenkle for å nå fram.

4 Likes

Som et apropos til biotek selskapenes hjemmesider kan jo nevnes at Algeta oppgraderte sine sider betydelig når de skulle begynne å rekruttere pasienter til fase III forsøkene sine. Selskapet er jo nødt til å overbevise pasientene og deres pårørende om at de bør velge å være med på forsøkene også.
Så en oppdatert hjemmeside er nok en god investering om selskapet skal være en viktig aktør.

14 Likes

Hvor får man tilgang til presentasjonen?

1 Like

Å være 100 % langsiktig i PCIB, er ikke akkurat det lureste, når det lurer «andre gjedder i sivet».
NEL er et slikt strålende eksempel på «The sky is the Limit».

Hvorfor være 100 % i det ene eller andre selskapet? En god porsjon aksjer i PCIB er fornuftig mener jeg, men ikke 100 % hverken her eller der. Og hva har NEL her på topicen å gjøre?

1 Like

Maa si jeg synes detvar ufint og kritisere traadens beste bidragsyter gjennom lang tid. En person som aldri skriver ufint til noen, men kun deler av sin kunnskap med mange, uansett hvilke traad vi snakker om.

4 Likes

Hvem har kritisert hvem solo?

Nesten ikke omsetning nå…

1 Like

Vi venter paa avtaler det foelger penger med. Saa hvis ikke boersene krakker, eller Sentralbankene paa nytt legger store pengesummer paa bordet innen den tid, spoers det om det blir noen saerlig kurbevegelse foer avtalene er ett faktum.

2 Likes

Ingenting nytt, men veldig inspirerende å høre Per Walday snakke. De var selvsagt optimistiske til fremtiden, og han hadde et litt lurt smil om munnen da han fortalte om avtalestrukturen med topp 10. Slik han ordla seg så virket det som en bevisst strategi fra PCIB å ha 6 mnd med mulig forlengelse. Dette for at det ikke skulle bli en sovepute for topp 10. Så får vi se om det kommer noe nytt før 01.07, eller om han bare var tilfreds fordi han hadde en god dag. Ellers fin gjennomgang av selskapet og hvor de står i dag.

34 Likes

Det depressive sentimentet for norsk biotek fortsetter, inkludert for PCIB.

Synd, men sant.

Og det skal MYE til for å snu dette.

Bare å håpe at PCIB kan dra opp noe som tar markedet med storm…og det er vel bare en partneravtale med cash involvert som vil være “godt nok.”

Lothian

Cheer up Lothian, PCIB har en fantastisk teknologi, funnet den perfekte indikasjonen i GGK, er fullfinansiert og har en bunnsolid strategi.
Da tåler vi litt stilleperiode, mens selskapet følger planen.

31 Likes

Takk for rapport @Slanken.

Det ville jo vært særdeles artig om Nac, som av markedet og analytikere prises til 0, skulle ta selskapet til “the next level”.

Tror vi ikke aner hvilke kursutslag som vil komme når de lander sin første kommersielle avtale.

Dette har jeg skrevet før, men første avtale vil være en validering av hele plattformen, med dertil økning av verdien.

16 Likes

Hvor mange var tilstede, og var det evt noen med dype lommer?

3 Likes

En dag som denne er også en nyttig påminnelse om risikostyring.
Analytikere, det mest troverdige innen hvert sitt selskap har følgende LOA på frontprodukt i forskjellige selskap.
For Ultimovacs så er det min personlige vurdering som er satt opp. Og LOA er altså Likelihood of Approval.
PHO 100%
PCIB 51%
NANO 50%
ULTIMO 30%
BGBIO 25%
VACCIBody 20%
TRVX 10%

Noen kommentarer:
Gode effektdata er beste predikator for suksess, og for TRVX gjaldt altså 10% for både TG og ONCOS.
Videre er tenker jeg godkjente surrogat-endepunkt er mer pålitelige enn ikke-aksepterte (enn så lenge) surrogatendepunkt. Eksempelvis er tumorrespons sikrere enn immunrespons.
Videre er det også slik at selv om overall survival er gullstandarden så kan tumorrespons være en bedre indikator enn Overall Survival i små datasett, rett og slett fordi overlevelse kan skyldes flere faktorer og tilfeldigheter enn tumorrespons, som ofte skyldes behandlingen. I store datasett er selvfølgelig gullstandarden best, og til syvende og sist avgjørende.
Min personlige mening er selvsagt at LOA for PCIB er høyere enn det dom fremkommer i Arctic sin analyse på 51%.
Gallegangsindikasjonen passer som hånd i hanske til PCI-teknologien der lokal kontroll og drenasje er alfa og omega.

20 Likes

PW sa vel det samme om avtaleløpet med top-10 på Q1. Så hvorfor sier han det samme to ganger nå?

Top10 har hatt alle utgiftene og de har gått fra in vitro til in vivo i fjor sommer. Det har også vært stor utvikling i RNA/DNA, så en må vel anta at dette tar tid.

Tror PW sier dette fordi han er fornøyd med fremdriften.

10 Likes

Med hjelp fra @Boms sendte jeg spm til PCIB:

Hei

Jeg er aksjonær i PCIB med omtrent xxxxx aksjer.

Jeg med flere har noen tanker om hjemmesiden til PCIB.

Algeta oppgraderte sine sider betydelig når de skulle begynne å rekruttere pasienter til fase III forsøkene sine. Selskapet er jo nødt til å overbevise pasientene og deres pårørende om at de bør velge å være med på forsøkene også.Så en oppdatert hjemmeside er nok en god investering om selskapet skal være en viktig aktør.

Det minste en kanforvente er oppdatert informasjon på sidene.

Mvh

Xxxx

Hei xxxxx

Takk for din interesse for PCI Biotech og oppgradering av hjemmesiden er i prosess.

Mvh

**Ronny Skuggedal
CFO

31 Likes

Perfekt Bonusfrelst!
Og alt til sin tid, jf årsak til at Algeta i sin tid gjorde oppgradering.

8 Likes

Veldig interessant sammenligning!
Hadde vært interessant om du kunne satt navn på meglerhuset bak hvert enkelt estimat av LOA.

2 Likes