Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Tror de har funnet mye «svært interessant» der nede i Leiden! Derfor drøyer dette ut i tid…:pray:

1 Like

Det var en uggen tilbakmelding.

Skikkelig bad. Kvartal gir aldri oppsving.

Forsinket er det jo allerede, så det vet vi…

2 Likes

Akkurat der rykket vi opp enda noen plasser i vente-vm. Vi er nå med i medaljestriden.

På den annen side tror jeg ikke “utsettelse” betyr dårlige resultater, tvert imot.

3 Likes

Ja, men her har det blitt snakket om Lancet i februar, så en videre forsinkelse utover det de fleste har oppfattet.

Hva folk sier her er ikke relevant, ledelsen har ALDRI sagt noe om Lancet i februar.

3 Likes

Det er ikke korrekt @geiran.

Q2 2017 steg aksjen 29%.

3 Likes

Forøvrig intressant å se hvem som plutselig kastet seg inn i diskusjonen…

2 Likes

Jeg kjøpte tungt den dagen, det tok tid før den reagerte. Men det er unntaket jeg kan huske.

Jeg anslår risk vs reward i aksjen nå som kortsiktig svært dårlig. Siter selv på tuppen av stolen og teller korta.

Merk at de skriver “en eventuell oppdatering i q4-rapporten”, så de garderer seg ihvertfall for videre forsinkelser mht resultatfremleggelse.

At det tok ukesvis å komme med det svaret kan man også tolke…

Forøvrig interessant at menighetens gut respons på mailen var positiv.

Det er vel helt nøytralt. Hva kunne de skrive? Ingen kommenar er jo egentlig det det står mellom linjene.

3 Likes

Børsmelding kan fortsatt komme før Q4…

2 Likes

Det er helt korrekt. Jeg tror folk misforstår her og tror at det ikke kommer noe før tidligst Q4.
Det han sier er først og fremst ingen kommentar, deretter en forklaring at de ikke oppdaterer guiding så kort tid før kvartalspresentasjon.

Det som er skremmende er at man har aksjonærer som @geiran som sitter ytterst på stolen når man får et helt forventet og nøytralt svar fra selskapet. Tror heretter jeg skal avstå fra å sende mailer og iallfall poste svaret her.

6 Likes

Vil si at responsen var nøytral. Som Investor sier, det er egentlig bare «ingen kommentar».

Det som er som forventet er at du og Geiran stikker innom tråden for male et så negativt bilde som mulig ut av denne meldingen.

3 Likes

Akkurat slik tolket jeg denne meldingen.

1 Like

Immune respons dataene fra fimaVACC studien vil bli rapportert når de foreligger.

Enkelt og greit!

1 Like

Jeg er møkklei av din hetsing om min karakter. Min tolkning av den meldingen står jeg for. Jeg står også fortsatt på min tolkning om at meldingen som ble sendt ut før jul var PWs fortapte forsøk på å gi et lite bein til all hundene for han hadde forlova seg på kvartalspresentasjonen igjen.

Det er alt for lite rom for å diskutere nedsidene på dette forumet, kommer det noe fra den kanten blir vi omtalt som brønnpissere, baissere og antagelig det som verre er. Og vi har iallefall ikke lov å handle i aksjen.

Ta dere sammen, det er alt for mye menighet og for lite objektivitet her.

2 Likes

Nedsiden er vel ca 100 millioner, ca 3 kroner, hvis fimaVACC feiler(dette er verdien Stuffers har satt på VACC).

Så at du velger å male fanden på veggen fordi selskapet skriver «ingen kommentar» i en Mail er for meg totalt uforståelig.

3 Likes

Og oppsiden er instant 1 millard. Bare fordi. :blush:

Sjelden har 100 friske frivillige gitt så mye bang for the buck i biotech. Kall meg gjerne naiv, men kanskje skal man vise effekt på faktisk sykdom før man spretter champagnen?