Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Noen som har ukeskontroll på våre «venner»?

Ser ut som nedsalget klaffer bortimot 100% med første FimaVacc, og muligens NAc.

Har mistet kontroll med overgang til Nordnet (ordredybde etc). Er det mye til salgs oppover?

1 Like

0 salg om du mener spesial vennen, skal se om eg får limt hele i morgen.

3 Likes

ESMO it is for fimavacc ?

3 Likes

That would be disappointing, since the company has communicated «autumn». December is winter.

2 Likes

Som Snøffelen sier, er ingenting 100% sikkert.

@anon58924711 December 11-14 is still autumn :wink:

6 Likes

Haha, that’s a stretch - but alright😂

5 Likes

Enig at det er en smule skuffende, men vil mene det nå fremstår relativt plausible.

2 Likes

The EMSO annual meeting start is from 27th spetember to 1st of october.

ESMO immune-Oncology Congress is a specialized meeting, with a more specific focus that I think could fit well with Vacc.

7 Likes

Som jeg skrev for noen dager siden, så tror jeg også vi må vente til julekalenderen er påbegynt før Burgeren presenterer her. Og det blir i så fall faktisk et fullt år mer enn vi hadde grunn til å tro så sent som i fjor høst.

Men det gis jo en liten Vacc-teaser førstkommende mandag i Boston da - kan jo være at en Stor Vennlig Kjempe hører på her, og ikke tør vente til jul med å agere?

1 Like

I finansverden, så stemmer årstidene overens med standard-kvartalene, mao
Q1 = winter
Q2 = spring
Q3 = summer
Q4 = fall

1 Like

Er det ikke litt underlig at man tar seg så god tid for å presentere noe som hevdes å være potensielt revolusjonerende? Dersom fimavacc resultatene er så gode som vi har trodd og ment, burde man normalt hatt hastverk med å få dem presentert.

5 Likes

Kan være flere forhold. Data som er presentert ble enkelt forklart og var flere ganger bedre enn det beste i dag. Videre er det patenter som mulig skal etableres. Det er også uttalt fra selskapet at de deler informasjon med interessenter etter at de har signert konf taushetserklæringer. Mye skjer selv før van der Burgh og team Leiden presentere i detalj for verden!

2 Likes

Det er veldig, veldig viktig å gjøre dette på riktig konferanse, og når en riktig konferanse bare går av stabelen et par ganger i året, så blir det vel bare sånn. Jeg tror vi som følger PCIB har en overdreven tro på kapasiteten til BP om å holde oversikten over de tusenvis av selskaper og forsøk som utføres rundt om kring i verden, og at PCIB faktisk trenger både Burgeren og den viktigste konferansen for å bli hørt og skape den buzz som skal til for å få toget til å rulle.

For resultatene er ikke revolusjonerende, men veldig gode.

11 Likes

Vel, sammenlignet med det beste som tilbys i dag, kan de nesten kalles revulusjonerende. Saa gode, at PCIB burde invitere de 30 stoerste BP selskapene til en egen fimaVacc presentasjon. F. eks, i Paris, NewYork eller London. Er ganske sikker paa at minst 90% av de ville stillt opp;-))

5 Likes

Må være fint å leve i din verden Solo

2 Likes

Vel, dette gjoeres til stadighet i andre bransjer. Jeg har vaert saa heldig og faa vaert med og gjoere det selv, med stor suksess.

Lokker du markedet med noe nytt og godt, i ett segment du vet de er opptatt av hva du tilbyr, reagerer det som regel med stor interesse. Det kalles markedsfoering;-))

Men dette staar ganske sikkert ikke foerst paa listen paa legestudiet;-))

5 Likes

“I wouldn’t use the word spectacular, but it’s – it is good results. It’s really good results.” PW på Q2

Ref. ditt forslag, så er det er nok ikke sånn det funker i denne bransjen. Det er ikke en ny iPhone som skal lanseres, men en liten, men kanskje viktig brikke i en systematisk kumulativ vitenskap og industri som har blitt enormt stor og kompleks.

7 Likes

Vel, slik jeg har forstaatt dette, er det essensielle i aa faa vaksinene til aa fungere, og skape T-celler som kan viderfoere jobben i lymfer etc. Vi har skapt dette i en av de vanskeligste kreftformene og gjoere det i. Slik at og omtale fimaVacc som en liten brikke, synes og vaere ett bomskudd. Personlig, ville jeg markedsfoert det som en stor brikke. Time will show.

6 Likes

Kanskje jeg skal svelge alt igjen når ledelsen kommer med en oppdatering i de 10 dager som kommer… men jeg legger merke til at jeg begynner å miste tro.

Fimavacc… vent det blir så bra… nytt frist høst19
Fimanacc… vent muligens spennende oppdatering på vei.
Fimachem… vent muligens oppdaring 2019Q2 mht strategi Asia
Avtaler… mye samtaler på gang …

Respekt her for de som holder stemningen oppe!

3 Likes