Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Glem noe Asia melding i dag! Men om jeg hadde vært PW, så hadde jeg vært veldig klar for å ha en avklaring av evt. utvidelse av samarbeid med Topp-10, og mulighet til å fortelle om dette, før jeg møtte store deler av bransjen forøvrig nå de neste dagene.

1 Like

Hva om dette ikke lar seg gjøre? Du vet jo ikke hva en eventuelle utvidelse går ut på, så hvis avtalen endrer karakter, så kan dette drøye.-

2 Likes

Godtok?

Must er en av hovedgrunnene til hvorfor emisjonene har blitt satt griselavt ved de to siste anledningene.

1 Like

Den skjønte jeg ikke. Jeg snakker altså om FimaNAC. Poenget mitt er at de vet at de må kommunisere noe om dette i løpet av et par uker. Dersom det blir en utvidelse til klinisk, så vil det være veldig fordelaktig å kunne snakke (les: skryte) om dette til andre aktører nå på konferansen i Boston, fremfor å melde noe om en uke etter at de er hjemme igjen.

1 Like

Ok da. Eg overtegnet og burde kanskje være fornøyd å få kjøpt “billig.”

Sånn sett er eg nok betydelig mer skuffet over verdiutviklingen siden oktober 2018, men det vet jo alle fra før :slight_smile:

Holder ut, venter på de gode nyhetene og er med på skålen til Gauto, fra varmere strøk :beer:

Lothian

3 Likes

Poenget er at videre forhandlinger kan ta tid.
Pcib må ikke kommunisere noe rundt dette selv om det sitter en gjeng utålmodige nisser og venter spent;)

1 Like

Slapp helt av når det gjelder Must :grin:

Han kunne kjørt kursen rett til 40 ved å øke beholdningen med kun noen få prosent. Dessuten vil det få bjellesaueffekt. Dette vet han veldig godt.

1 Like

Samarbeidet utløper, så selvfølgelig må de kommunisere et eller annet i løpet av noen uker! Og satt på spissen, så vil de dersom det ikke meldes noe i dag, være et selskap uten en samarbeidsavtale med noe Topp-10 som presenterer seg til resten av bransjen på mandag. Derfor tror jeg, at dersom det er denne veien det går, at de har anstrengt seg for å ha dette klart og meldbart til senest i dag. Sikkert optimistisk, men det gjør meg ikke til en nisse.

1 Like

Det har de vært mange ganger før, får den avatelen har tidligere blitt fornyet ukesvis etter den formelt sett har utløpt. Så ingen grunn til å stresse.

1 Like

Til opplysning så anser jeg meg selv og andre her på forumet som smånisser i den store sammenhengen, så ikke ta det personlig!:wink:

1 Like

La oss ikke krangle nå før helga :slight_smile:

5 Likes

Om man går to år tilbake, så var de ti dager på overtid ja. Men var det en viktig konferanse i løpet av de ti dagene?

1 Like

Rent logisk

Hvis samarbeidet termineres hadde dette blitt meldt i dag eller tidligere. Absolutt ingen grunn til å vente.

Så stillhet er gull akkurat nå. Det betyr at det jobbes.

9 Likes

Som sagt, tror du ledelsen i Pcib har mye å drive med om dagen?

Oppstart av RELEASE, kommersialisering av VACC, fornyelse/utvidelse av NAC, mulige partner disjunksjoner i Asia, eventuell avklaring av siter i Asia og en kjempestor konferanse til uken. Og alt dette skjer tett opp under ferieavviklingen.

6 Likes

Tar en øl i solen , la gutta jobbe i fred :slight_smile:

10 Likes

Har ikke oppdatert meg helt på Bosten. Trodde at det var en ganske intern konferanse for dem som driver med PDT.

2 Likes

Bare som en teaser. Novartis, Takeda og Sanofi har alle store afdelinger i Boston. :blush:

17 Likes

Jeg følger FiloD, jobber de med bud på hele PCIB til helgen? :smile:

3 Likes

Hadde vært fett å bli gjeldfri akkurat nå fellesferien begynner

8 Likes

Sanofi skal man ikke kimse av. Kan meget mulig være «hemmelig top10».
Hvorfor sier jeg det?
Jo. Sanofi og BioNTech har et tett og nært samarbeid. De skal straks gå klinisk med mRNA i fellesskap.

https://labiotech.eu/medical/sanofi-biontech-mrna-cancer-vaccine/

7 Likes