Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Det skal jeg ikke uttale meg om. Men, du kan veldig mye om optimisme - det er er helt sikkert! Og takk skal du ha for at du deler den :smiley:

Det strålende sol i Tigerstaden, og båret frem av @ufo´s ukuelige optimisme, stikker jeg og feirer nyhetstørken med en kald øl på Aker Brygge :beer: God helg fellowship :v:

6 Likes

Glem noe Asia melding i dag! Men om jeg hadde vært PW, så hadde jeg vært veldig klar for å ha en avklaring av evt. utvidelse av samarbeid med Topp-10, og mulighet til å fortelle om dette, før jeg møtte store deler av bransjen forøvrig nå de neste dagene.

1 Like

Hva om dette ikke lar seg gjøre? Du vet jo ikke hva en eventuelle utvidelse går ut på, så hvis avtalen endrer karakter, så kan dette drøye.-

2 Likes

Godtok?

Must er en av hovedgrunnene til hvorfor emisjonene har blitt satt griselavt ved de to siste anledningene.

1 Like

Den skjønte jeg ikke. Jeg snakker altså om FimaNAC. Poenget mitt er at de vet at de må kommunisere noe om dette i løpet av et par uker. Dersom det blir en utvidelse til klinisk, så vil det være veldig fordelaktig å kunne snakke (les: skryte) om dette til andre aktører nå på konferansen i Boston, fremfor å melde noe om en uke etter at de er hjemme igjen.

1 Like

Ok da. Eg overtegnet og burde kanskje være fornøyd å få kjøpt “billig.”

Sånn sett er eg nok betydelig mer skuffet over verdiutviklingen siden oktober 2018, men det vet jo alle fra før :slight_smile:

Holder ut, venter på de gode nyhetene og er med på skålen til Gauto, fra varmere strøk :beer:

Lothian

3 Likes

Poenget er at videre forhandlinger kan ta tid.
Pcib må ikke kommunisere noe rundt dette selv om det sitter en gjeng utålmodige nisser og venter spent;)

1 Like

Slapp helt av når det gjelder Must :grin:

Han kunne kjørt kursen rett til 40 ved å øke beholdningen med kun noen få prosent. Dessuten vil det få bjellesaueffekt. Dette vet han veldig godt.

1 Like

Samarbeidet utløper, så selvfølgelig må de kommunisere et eller annet i løpet av noen uker! Og satt på spissen, så vil de dersom det ikke meldes noe i dag, være et selskap uten en samarbeidsavtale med noe Topp-10 som presenterer seg til resten av bransjen på mandag. Derfor tror jeg, at dersom det er denne veien det går, at de har anstrengt seg for å ha dette klart og meldbart til senest i dag. Sikkert optimistisk, men det gjør meg ikke til en nisse.

1 Like

Det har de vært mange ganger før, får den avatelen har tidligere blitt fornyet ukesvis etter den formelt sett har utløpt. Så ingen grunn til å stresse.

1 Like

Til opplysning så anser jeg meg selv og andre her på forumet som smånisser i den store sammenhengen, så ikke ta det personlig!:wink:

1 Like

La oss ikke krangle nå før helga :slight_smile:

5 Likes

Om man går to år tilbake, så var de ti dager på overtid ja. Men var det en viktig konferanse i løpet av de ti dagene?

1 Like

Rent logisk

Hvis samarbeidet termineres hadde dette blitt meldt i dag eller tidligere. Absolutt ingen grunn til å vente.

Så stillhet er gull akkurat nå. Det betyr at det jobbes.

9 Likes

Som sagt, tror du ledelsen i Pcib har mye å drive med om dagen?

Oppstart av RELEASE, kommersialisering av VACC, fornyelse/utvidelse av NAC, mulige partner disjunksjoner i Asia, eventuell avklaring av siter i Asia og en kjempestor konferanse til uken. Og alt dette skjer tett opp under ferieavviklingen.

6 Likes

Tar en øl i solen , la gutta jobbe i fred :slight_smile:

10 Likes

Har ikke oppdatert meg helt på Bosten. Trodde at det var en ganske intern konferanse for dem som driver med PDT.

2 Likes

Bare som en teaser. Novartis, Takeda og Sanofi har alle store afdelinger i Boston. :blush:

17 Likes

Jeg følger FiloD, jobber de med bud på hele PCIB til helgen? :smile:

3 Likes

Hadde vært fett å bli gjeldfri akkurat nå fellesferien begynner

8 Likes