Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Er det det vedkommende som lemper ut aksjer som trigger en panikkreaksjon hos robotene? :thinking:

1 Like

Sitter med ett inderlig haap om at BP snart vil forstaa at ved og ta i bruk FimaNac og fimaVacc, har de en sjanse til og komme naemrere og loese kreftgaaten enn de noensinne har hatt tidligere.

Denne er annerkjennelsen haaper jeg kommer i lopet av sommer og hoest. Om og naar den kommer, vil BP ganske sikkert legge store penger paa bordet for og sikre seg vaar leveringsteknologi.

2 Likes

Dette står i børsmeldingen:
The event is taking place at Boston Marriot
Cambridge, MA US from June 28 - July 4, 2019. The presentations held by PCI
Biotech will be made available on PCI Biotech’s website (www.pcibiotech.com)
under “Other presentations”.

Så jo vi får presentasjonen. Berre å følge med.

5 Likes

Det er jeg som selger unna litt, desverre. Sitter med 100% i pcib og tør ikke være så eksponert lenger. Er nå nede i 75% av beholdningen i pcib og der kommer jeg nok til å sitte en god stund.

1 Like

Kjenner du ikke uttrykket ‘‘sell on news’’? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ditt salg alene sendt jo kursen ned 5%… :wink:

The bad, jo det gjør jeg :slight_smile:

skulle gjerne hjelpt deg litt med kjøp på 25, men dog er strikken strukket langt nok.

Enig med Longtrader! Skulle veldig gjerne hjulpet med å kjøpe på 25 men strikken er strukket til maksimum her også! Jeg har nå satt min lit til at selskapet etterhvert klarer å få skuta på rett kjøl igjen.

Ledelsen i PCIB og styret er fullt klar over at aksjonærene er misfornøyde med kursutviklingen. De må snart kunne klare å gi en melding som er krystallklar og god sånn at vi får lagt bak oss disse pinlige kursverdiene under emisjonskurs!

7 Likes

Det er bare å takke for billige aksjer. Hadde egentlig nok men lavt 25-tall ble for fristende,

6 Likes

De fleste entusiaster (meg inkludert) har nok strukket seg svært langt og har lite krutt igjen.

Vi må nesten kunne forvente at PCIB får komme med kruttet fremover.

Det eneste vi kan gjøre er å håpe (og ikkje selge, fordi kjøperne er så og si fraværende).

Lothian.

3 Likes

Sitter selv klar med midler i håp om at flere blir utålmodig og panikkselger på dager med lav omsetning

3 Likes

Samme her… :+1:

2 Likes

Disagree little here. I have been an investor since 2016 and I don’t remember we were fundamentally off track since :blush:

14 Likes

Kursmessig har denne skuta vært helt ute på viddene! :wink:

Men i henhold til forskningsprogrammet og tilsvarende er skutas kurs rimelig god! :ok_hand:

5 Likes

Ikke ulikt resten av norsk biotek eller hva? :wink:

3 Likes

Perfekt korrelert med resten av biotek bransjen i Norge! :joy_cat:

Men det er dessverre en mager trøst!

2 Likes

Absolutt!

Men det betyr jo at det ikke er noe spesifikt gale ledelsen i Pcib gjør, dette er et bransjeproblem.

Så få trøsten være at Pcib er det norske prekomersielle selskapet som står best rustet finansielt sett.

4 Likes

edit, dobbel

Vel, noe er det som holder oss tilbake, og effekten av grusingen som emisjonen ga oss, burde vel nå være et tilbakelagt kapittel 8-10 mnd etter?

Vi får håpe at PCIB snart følger opp meldingen fra 2. mai 2019 på fimaVACC…pluss annet snacks.

Lothian

2 Likes

Har vi egentlig noen garanti for at aksjekursen kommer til å krype over dette nivået i løpet av 2019?
Tross alt har halve 2019 gått allerede.

4 Likes