I går fikk vi altså en melding om at selskapet skal presentere i Boston. I dag, uten å vite noenting om presentasjonsmaterialet eller hvordan selskapet har levert, faller vi nesten 5 prosent. Det skrelles altså av 50 millioner på markedsverdi + selskapets cash posisjon tynnes ut med reiseutgifter, sponsing, lønn, etc.
Jeg synes virkelig at det er på tide at noe av aktiviteten i selskapet gjenspeiles i en høyere markedsverdi!
Meldinger har generelt sett kommet sent i dette selskapet! Guidingen treffer ikke så man skubber forecasten foran seg! Man gikk fra å spå på kvartalsnivå til halvårlig nivå, uten å bli noe særlig mer treffsikker!
Hva skjer med big pharma avtalen? Den er nå utgått! Som aksjonær er jeg svært bekymret for at vi sjelden har kontrollen på rikets tilstand! Asia nyheter har vel blitt skubbet på en eller to ganger - og vi hadde vel kanskje forventet nyheter nå? Vi er godt i gang med RELEASE studiet og burde vel snart endelig kunne konkludere om hvor vi skal ha klinikker?
Er jeg for kravstor? Bør man bare la seg avspise med smuler av informasjon? Etter å ha pøst inn penger i emisjonen er jeg veldig skuffet over at jeg fremdeles sitter og gjetter meg frem til selskapets status!