Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Mye mer juice rundt fimaNAC ser jeg! :ok_hand:

Som PW sier, hvis målet var å kurere mus, så hadde kreftgåten vært løst.

I tillegg ser jeg antibiotika bli nevnt for første gang også!

23 Likes

La merke til det samme, det mangler ikkje på områder der fimaNAc kan benyttes!

Hadde vært kjekt med utvidelse av topp10 og flere in vivo studies her…

Lothian

8 Likes

Som jeg har messet om på Nano trådene, få på plass en partner så man kan fyre opp HELE pipelinen her, potensialet er jo enormt!

Etter at jeg så hva Photocure fikk til i Kina med Cevira, så tror og håper jeg at det dukker opp et asiatisk selskap som vil hjelpe til med å løfte denne teknologien opp og frem i lyset.

I tillegg liker jeg at de fortsatt løfter frem muligheten til å spille en nøkkelrolle innenfor immunterapi 2.0

13 Likes

Man maa nesten le naar man ser de gode resultatene, i mus eller ikke.

Dette beviser at vaar leveringsteknologi virker paa alle tre forretningsomraadene. Det er kun snakk om teste den pa mennesker, og parre den med de riktige medisinene. Men dette er uploeyd mark, slik at paa veien dit, virker det som om vi maa skyte paa blink med hagle begynnelsen foer finjusteringen foerer til at vi treffer blink hver gang. Men annerkjennelsen for vaar teknologi burde vaere kraftig paa vei. For disse resultatene viser at vi kan bidra til og forbedre dagens kreftbehandling med ett kvantesprang.

Hva vi alle har haapet og droemt om, vil snart materialisere seg.

9 Likes

Denne er ny!

Sjekk økningen fra kontroll til fimaVacc:

For meg ser det ut til at det er 50-70X flere som responderer i fimaVacc-gruppen!

fimavacc

32 Likes

Å laste ledelsen for at markedet ikke setter pris på VACC dataene blir helt feil, de snakker jo for seg selv ser det ut som.

Vil jo tro at dette er en boost mange BP vil sikre seg rettigheten til å kunne bruke.

12 Likes

Kan ikke forstaa annet, enn at naar markedet annerkjenner dette, saa burde vi ta en GenMab.

Uansett burde vi kunne forvente oss en saftig kurseksplosjon i PCIB i loepet av aaret.

6 Likes

Eg vil heller si en kurseksplosjon innen utgangen av september…any day now :slight_smile:

6 Likes

Ser ut som at alle 3 plattformene viser nok en gang meget lovende resultater…(samt mulig fimaBAC)

Storfiskene (BP) nærmer seg nok veldig agnet etter denne presentasjonen!

:crossed_fingers:

7 Likes

Nå vet vi også at fimaNAC brukes i kombinasjon med GENTERAPI, og da innenfor H&N kreft. Ligger mye knask ‘‘skjult’’ i disse presentasjonene.

Jepp, utrolig positivt at fimaBAC nå blir nevnt i offisielle sammenhenger også.

7 Likes

InVivo. Gene Therapy with FimaNac. Eradicates human head and nexk tumours in mice!

Her roeper vel egentlig PCIB resultater fra en eller flere av vaare samarbeidspartnere? Eller??

I saafall burde dette naermest garantere en eller flere fimaNac avtaler med upfront payment om ikke altfor lenge?

Og ikke bare det, for hvis dette stemmer, og i tillegg virker paa mennesker, og hvis resultatet kan overfoeres til andre kreftsykdommer, begynner vi og naerme oss loesningen paa kreftgaaten.;-)) 80%.

6 Likes

Og kursen tar helt av ser jeg :sob::laughing::sob::joy::laughing::grimacing::grin: Vet ikke om man skal smile, gråte, le eller bare gi fan. Nå er det fan meg på tide VÅR TUR!!!

3 Likes

Pure pleasure to read!

http://pcibiotech.no/other-presentations/pci-biotech-ipa-july-2019_current-clinical-trials-in-cholangiocarcinoma/

5 Likes

Hode, nakke med p53, som PCIB har brukt i studien nevnt.

https://www.liebertpub.com/doi/abs/10.1089/hum.2017.218?journalCode=hum

4 Likes

lthough the p53 gene is mutated in >50% of all human cancers, p53 mutation status did not significantly influence efficacy outcomes and long-term survival rate for Ad- p53 -treated patients

Nei, her trengs det en leveringsteknologi for å booste effekten!:wink:

9 Likes

http://pcibiotech.no/other-presentations/pci-biotech-ipa-july-2019_current-clinical-trials-in-cholangiocarcinoma/
►A formal interim analysis of PFS will be performed after approximately 60 progression events (per RECIST 1.1, estimated at 120 patients.

Dynamisk etikk komité! Ikke minst en formell avtalt! Håndverk 100% fra ledelsen i PCIB!

CONCLUSIONS
► The translation of PoP of PhotoChemical Internalization with gemcitabine from preclinical data to clinical PoC data was secured in the PCIA 202/12 trial
► There is a huge unmet need in the majority of CCA patients, i.e. extrahepatic
► The fimaCHEM PCI procedure can safely be incorporated in SoC treatment, also with two procedures
► The promising RP2D dose taken into the pivotal trial, with a mOS of 21.7 months, and the safety profile of PCI has triggered the now initiated pivotal trial in Europe, and is soon to be expanded to the US
► The pivotal trial, with an interim analysis that may lead to an expedited approval, was designed in alignment with the expectations of RAs
► First site opened in March and first patient enrolled in May

Dette er statement! …interim analysis that may lead to an expedited approval, was designed in alignment with the expectations of RAs.

Her jobber tydeligvis ekspertise hos PCIB. Regulatoriske og avtaler av ypperste klasse. Så er også data som er levert av PCIB til nå svært gode. Regulatoriske myndigheter har tydeligvis fått det med seg🥳

11 Likes

THE PCI PLATFORM
Future PCI opportunities – small molecules, vaccines, nucleotides
► Early lesions, aim at cure

Side 22/23!http://pcibiotech.no/other-presentations/pci-biotech-ipa-july-2019_current-clinical-trials-in-cholangiocarcinoma/

7 Likes

Her var det vel en hel pakke med rosiner! F.eks. denne oversikten her, som er helt ny:

Denne er fra “PCI Applications”

16 Likes

Hvilken fil er det dere sitter og screenshotter fra nå egentlig?

Side 6 i presentasjon PCI APPLICATION

► fimaCHEM very well suited also for other cancer indications where a better local treatment is needed
► Increase the effect of the drug at the site of disease, without increasing systemic side effects
► Large repertoire of chemotherapeutic drugs that can be used
► Many tumour types can be illuminated on the outside of the body or inside the body with optical fibres
► Animal studies indicate that PCI can induce abscopal effects, leading to anti-tumour effects also on non- illuminated tumours

6 Likes