Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

En ting synes klinkende klart.
Skal interessen for PCIB ta av, må potensielle partnere vise entydig interesse for selskapets teknologi.

Inntil videre er det bare å innse realitetene.

2 Likes

Med disse tre grundige presentasjonene som i dag ble lagt ut blir jeg SVÆRT overrasket om BP kansellerer samarbeidet med PCI BIOTECH. PCIB er generelt svært konservative i sin kommunikasjon. Med det bakteppe er det fantastisk å lese ordlegging og facts i presentasjonene. Det lukter fugl! Om samarbeidet dras videre klinisk nå er jeg mer usikker på. Uansett snart er fasiten her.

3 Likes

Ja, det er tydelig , interessen er jo absolutt tilstede!:slight_smile:

image

4 Likes

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2014/01/PCI-Biotech-IPA-July-2019_PCI-applications.pdf

6 Likes

Slenger ut de to siste for de late;)

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2014/01/PCI-Biotech-IPA-July-2019_fimaVACC.pdf

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2014/01/PCI-Biotech-IPA-July-2019_Current-clinical-trials-in-cholangiocarcinoma.pdf

5 Likes

Er det noe markedet ser, som vi ikkje ser?

PCIB har hatt 3 presentasjoner der det er liten tvil om at det KAN være et stort potensiale og anvendelse av PCI-plattformen.

Markedet fortsetter som før og “driter i” det meste som kommer fra PCIB.

Nok en dag der det handles for knapper og glansbilder, mens eksisterende aksjonærer er i fyr og flamme…

Vi får vel bare vente da…til de andre forstår :slight_smile:

7 Likes

Også denne da. Her kaster de ut særdeles mange snører må jeg si! Men det er ikke sånn at noen biter på dagen etter, @Lothian.

9 Likes

Markedet savner tydeligvis partnerinteresse.
Så lenge den ikke synes, velger investorene å sitte på gjerdet.

Det virker som det er bare penger inn på bok som kan snu trenden.Men jeg tror vi må forbrede oss på bud.Det er klart at Big Pharma vil sikre seg Pcib tekologien.

1 Like

Penger på bok har vi nok av…foreløpig :slight_smile:

Ebitor du må nesten nevne ett biotekselskap som har flere bioteksamarbeidspartnere enn PCI BIOTECH på OSE💪

Oversikten er vist over. Hele 6 biotekselskap! Ikke nok med det men de tar også kostnaden.

4 Likes

OK jubel

Presisering «partneravtale»

3 Likes

Kårer herved Pcib til Norges mest feilprisede selskap
:chart_with_upwards_trend:

17 Likes

Dette er partneravtaler/samarbeidsavtaler med biotekselskap (semantikk). Hvilket biotekselskap har så mange research collaborations på OSE?

2 Likes

Dersom du skulle selge huset ditt , ville du da kun aventert det for salg i “bygdabladet”?

Hvor kjente internasjonalt og nasjonalt blir blir disse dataene ved bare å legge dem inn på hjemmesiden?
Og hvem forstår dem?

Ville det ikke vært på sin plass og børsmeldt dette stoffet?

Det er når avisene kommer med store overskrifter dette begynner å bli morsomt for investorene.

3 Likes

Du svarer på ditt eget spørsmål. Kjøperne leser ikke newsweb.no

4 Likes

Sitter her og syter og maser, men laike og retvite, det kan de ikke. tsk.

15 Likes

Det er allerede børsmeldt, ref melding på mandag

Er ikke Twitter så 2008? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

in the pci application presentation, notice how FimNac was presented before Fimavacc although FimaNac is still in preclinical phase

14 Likes

Ser at jeg får flere hits fra twitter enn fra organiske søk på nanositen min ihvertfall. :wink:

image

7 Likes