Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

For all del, alle monner drar!:slight_smile: Stå på!

3 Likes

Yes, heavy focus on NAC in the last presentastion.

This part of Pcib is valued to almost 0, so good news from this part could have great impact on the valuation of Pcib.

11 Likes

Hva håper/tror dere her? Kjører BIG pharma klinisk og upfront med milestone payments med PCI BIOTECH? Det kan bli en festdag for PCIB om så skjer?!

Hvor mange dager før fasiten er her? Ulidelig spennende.

5 Likes

Alle håper jo på det. Om det skjer vil jo bare tiden vise

3 Likes

Skjønner det. Men etter presentasjonene synes jeg det virker svært sannsynlig?! Eller?

1 Like

Helt umulig å si.

Etter 3 år med biotek har jeg lært meg at vi skal forvente worst case, og håpe på best case, og at sannsynligheten for worst case alltid er større enn best case.
Derfor blir også kursutslagene så store hvis best case innfrir!:slight_smile:

4 Likes

Ok, må si meg enig i det. Nå er fasiten snart her. Bare nyte facts and figures og presentasjoner så lenge🥳

2 Likes

Presentasjon og resultater er overbevisende. Den eneste fella man kan gå i her nå er å være for utålmodig og tro at ting skjer over natten. Legg aksjene på kistebunnen, logg av PC’en og nyt sommeren så kommer avtalene og kursstigningen etterhvert. :slight_smile:

12 Likes

Det her er jo bare å ta av seg hatten for

10 Likes

Tidligere har Big Pharma oppdateringer kommet midt i mnd avtalen opphører/fornyes. Enkelte ganger også midt i den neste måned. Da er det høyst sannsynlig en fasit denne uken eller neste. :pray:

De siste dagene har det vært nok volum til at spesialinvestor er tomme eller tilnærmet smultring PCIB aksjer🥳. Fest av slikt?!

Den perfekte storm på vei?

10 Likes

Jeg driter i om jeg blir rik denne uken eller om 2 år.

Alt tar jævla lang tid men nå har vi fan meg venta jævla lenge også…

Men hvis ting skal gå til helvete vil jeg gjerne ha det i fleisen nå.

Paradokse nå blir hvis vi får forlenget, som i og for seg er en meget god nyhet, men at markedet sender aksjen sidelengs eller ned. Dette har vel skjedd så å si hver gang de siste forlengelsene.

5 Likes

Hva er lenge i din verden? Eller har du vært med siden 2009 kanskje?

Lenge er relativt men man trenger vel ikke ha vært med siden starten for å ha en mening om ting har tatt tid eller ikke?

Jeg har vært med i 2-3 år og har bare solgt de gangene jeg har måtte betale skatt på fortjeneste.

Jeg solgte litt i går for å fordele risiko men bortsett fra det føler jeg ikke akkurat at jeg er av de som er mest utolmodig her inne.

1 Like

Dei som har kjøp sist 1,5 år har jo ikkje vært så heldige.
Kan vel enkelt sei dei som har akkumulert aksjer siste 2,5 år ikkje har hatt så stor suksess.
Noen som kjøpte før November 2017 har vært heldig.

Edit:
Bytta Alle ut med Noen da det blir meir korrekt.

6 Likes

Nå har de nettopp presentert dette på en betydelig internasjonal konferanse - og børsmeldt deltagelsen.

3 Likes

Kult at de trekker fram blærekreft i FimaChem. Det er den kreftformen (en av de) som imunterapi vil virke dårligst på (ingen markører).

Få en partner og kjør på for faen! :smiley:

16 Likes

Patentsøknad på fimaBAC!

Sniken @Lothian hauser i det stille på HO;)

EN): The present invention provides a method of treating or preventing an intracellular bacterial infection, comprising contacting the cell(s) which are infected with an antibacterial agent and a photosensitizing agent and irradiating the cell(s) with light of a wavelength effective to activate the photosensitizing agent, wherein the antibacterial agent is released into the cytosol of the cell(s)
and kills, damages or prevents the replication of bacteria in said cell(s). The invention also provides related uses, and compositions, products and kits for the same.

https://patentscope.wipo.int/search/docs2/iasr/WO2019092215/pdf/EwVYLz14fzYILcrczo-M1vYbaEEbAEFBooz46eqfqCIjF0elUc0PcQZr63Hm6kV4F752M8lX2nzyMcIM6NZoKXMzwvZcNmsSIcGbgpTHui3BSdLCgW-KKfamDZxxj0su?psAuth=z1RKJm8X8N5y1u4cZUgPChWY0UC35rRRu3tF8W6Uzh8

Kanskje vi kan håpe en fjerde plattform i Pcib? :pray:

7 Likes

Denne viser mer info (53 sider):
https://patentscope.wipo.int/search/docs2/pct/WO2019092215/pdf/k4cXxWFVlPQywFach9wMgg4qrfgwk3yaTChjWFWuFjsyqPcB5im5q963izqG8MaJON36mWC8654U31ePt0Z0XGiZAwUewffspo5IbUDL6t7-FSIRtFW3F_SLa5G1qba1?docId=id00000048496976&psAuth=90IuqGq-LvP3tlmZS_NHfZx98BN8OrZ7UheFAzn50f4

4 Likes

Dette er vel gammelt nytt. Leste om dette paa denne traaden for noen mnd siden.

2 Likes

Also note that for this indication the pci procedure is done with surface illumination not endoscopic

10 Likes