Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

“Sniken Lothian” jo takk :slight_smile:

Men dette er vel kjent her inne fra mai i år da patentsøknaden ble offentlig?

Men med denne presentasjonen har vi kanskje fått et signal om at fimaBAC er på gang?

Har sendt mail til Skuggedal om dette, tviler på om eg får svar…

7 Likes

image

Ikke veldig gammelt.

Og det som er nytt her er at ledelsen i Pcib nå snakker om dette i offisielle sammenhenger!

Ikke mye ‘‘one trick pony’’ her i gården nei;)

5 Likes

Husker ikke hvem det var, men noen soekte i ett patentregister og fant dette for flere maaneder siden, og presenterte det her.

2 Likes

Tror det var han “sniken Lothian” faktisk.

17 Likes

Dokumentasjonen brukt av PCIB i Boston har nå ligget ca 4 timer på nettet via selskapets hjemmeside.
Denne meldingen
http://pcibiotech.no/pci-biotech-to-present-at-ipa-world-congress/
ble lagt inn på news samme tidspunkt i dag.

Hvor mange fremgangsmåter er der for å spre info om selskapets resultater?
Burde en tipset aviser og annen økonomisk literatur om hva som kan være i ferd med å skje i selskapet?

Tror der er helt andre effekter ute å går som resultat av en positiv artikkel i en feks.vis avis hvor budskapet forstås av ikke-fagfolk innen medisin kontra å snuble over materialet på en hjemmeside.

Det blir litt som…hvorledes skal en søke og finne når en ikke vet at der eksisterer noe?

BP er nok orientert men de som kjøper aksjer …ja , hvorledes vet de at nå må de søke og lete etter noe som kanskje eksisterer?

5 Likes

Ser ut som det bygger opp til en mexican standoff i Pcib nå…

6 Likes

Glem de som kjøper aksjer ufo, de har hatt god tid allerede og kan takke seg selv om de blir sittende fast på gjerdet.

BP kommer på banen når de er klare. Kanskje er de på vei ut av garderoben, kanskje sitter de med taktikktavlen en stund til.

3 Likes

ja det går seg nok til.
Eneste , ligger vel vel lavt dersom bud kommer

2 Likes

Forøvrig et veldig godt poeng av @StockDZ her.

Pcib hadde nok neppe vektlagt fimNAC såpass tungt hvis ikke dette gikk veien mot klinisk

11 Likes

@Snoeffelen, skulle gjerne hatt dine kommentarer til dagens presentasjonsmateriell fra PCIB?

2 Likes

Hei, der er jo jeg og @InVivo jo på bildet :laughing: Kan jo ikke skjønne annet at dette er børsens mest undervurderte aksje!

2 Likes

Litt hektisk på jobb nå, så kan ta litt mer i kveld, men generelt ser det rett så bra ut, full kontroll på fimaCHEM, masse bruksområder på fimaNAC og fin ny vinkling på info på fimaVACC på det investor kommenterte på.

28 Likes

For meg. Som har vært med i 10år… hersker det ikke lenger noen tvil.
Pcib vil bli en gigasuksess!!!
Det har vært perioder der interessen for aksjen har vært lik null,og drit kjedelig…
Eks på 5kr…vi har nå hatt en slik periode…
Men når jeg ser tilbake,så er det nettopp da jeg har gjort de beste kjøpene…
Sitter nå godt inne på. Topp 50. Og kan ikke i min villeste fantasi tenke meg å selge noen aksjer nå…
Med alt som er presentert her de siste dagene, bær det snart demre for investorene…
Dette blir suksess,uten tvil…
Tolmodighet er nøkkelen…!!!

21 Likes

Livet som algoritme må være kjedelig;)

image

2 Likes

BerGenBio har ganske mange kliniske research collaberations bare på Bemcentinib:

  • Merck (MSD) på NSCLC
  • Haukeland Universitets Sykehus på Melanom
  • Univeristy of Texas South Western (UTSW) på NSCLC
  • Groupe Francophone des Myelodysplasies og VU University Medical Center på MDS
  • Univeristy of Texas South Western (UTSW) på Pancreas
  • University of Leicester i Mesothelioma
  • Sidney Kimmel Comprehensive Cancer Center at Johns Hopkins og National Cancer Institute (NCI) på Glioblastoma (GBM)

Dette er kliniske samarbeid hvor Bergenbio ikke er sponsor eller tar største del av utgiften ved studiene.

I tillegg så har de ut-lisensiert et antistoff (BGB601/ADCT-601) til ADC Therapeutics, et selskap som er verdsatt til mer enn $2 mrd. I den avtale så følger det milestones payments og roylaties.

De har også mange prekliniske samarbeid som inkludere noen av de beste kreft institutt og sykehus i verden (MD Andreson, Vall d’Hebron og Institut Gustave Roussy).

Selskapet er fortsatt priset til 780 mill som er mindre enn PCIB, så det er vanskelig å vite hvor mye vekt markedet legger på slike avtaler. Det er ikke alltid lett å se hvorfor markedet priser som det gjør.

16 Likes

Kjipe tider å ikke ha ledig kapital. Men men
Skulle gjerne tatt alt under 30

4 Likes

Få noe action her nå da!

Noen må gi etter…ser ut til at kjøperne må krype oppover snart.

Make ‘em beg!

4 Likes

Tok 5000 til på 26.80, så nå får vi se om raketten styrter, eller om det blir en måneferd før 2020 :rocket:
I’M ALL IN BABY…

10 Likes

Og slik har det vært de siste 6 månedene, med unntak av texas-tendensene i mai…sluttkurs den 4. januar var 26,95.

Men én dag kommer reprisingen…

9 Likes

Veldig bra oversikt.

Det jeg nevnte var oversikt over de 6 biotekselskap PCI BIOTECH har samarbeidsavtaler med.

I tillegg har PCIB flere samarbeid/studier med ulike inst og universitet.

4 Likes