Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Skal ikkje sjå bort fra eks hva @FiloD skrev kan ha innvirkning på kursen no når volum er så lite.
Forstår eg FiloD riktig så kan vi få 4 sifferet kurs.

3 Likes

Har du sett volumet?

4 Likes

Jepp. Der er ikke særlig med selgere og siste dager har kjøpere kommet til. Summa sumarum. Noen er imponert.

1 Like

Er nok bare robotene som er stilt inn litt høyere.

De skulle selvsagt vært stilt inn et sted på 40-tallet, men da må vi få en melding eller to…

Tålmodighet…

2 Likes

Spreaden normaliserte seg etter at noen utnyttet den til å kjøre opp prisen flere kroner med å kjøpe noen få aksjer på ask.

image

Ble et sylfrekt lite candlestick utav det. :smiley:

5 Likes

Det er uansett fint å se at disiplinen til selgerne har bedret seg…fortsetter dette går prisingen bare én vei…

2 Likes

@InVivo
Hva eg prøver å si er at det @FiloD skrev i går fekk meg tryggere på at PCIB kommer til å lykkes Kursen skal langt opp. (over 1000)
Når eg fekk den følelsen ser eg ikkje bort fra at andre kan ha fått samme tanker. Og når omsetningen i aksjen er minimal skal det ikkje mye til før den beveger seg.

5 Likes

Våre venner fra nederland sitter nå på en aksjepost som er verd omtrent like mye som de fikk utbetalt for å garantere i emisjonen. Så de spiller nå med husets penger. Men de solgte jo litt forrige uke og…

1 Like

Lurer på hvor omfattende studier man må kjøre hvis man vil bruke VACC/NAC som add ons til eksisterende terapier. Må man kjøre fullt fase 3 studie, eller kan man komme i mål med mindre studier?

Tenker da feks å adde NAC til H&N behandling med Gendicine.

Gendicine was approved in 2003 by the Chinese State Food and Drug Administration to treat head and neck squamous cell carcinoma.

https://www.liebertpub.com/doi/abs/10.1089/hum.2017.218?journalCode=hum

4 Likes

Sikkert masse teknikaliteter, roboter, haussere, baissere, etc, men bottom line er at potensialet er enormt, vi er godt finansiert og LOAen svært attraktiv.
Holder for meg i lange baner.

21 Likes

Mange kommentarer om spreaden i dag. Tror dette i stor grad er påvirket av fridag i USA som gir lavt handelsvolum på alle de europeiske børsene også. Var lavt volum i går også pga 1/2 dag på børsen i NY og i morgen er det inneklemt dag der borte så ikke legg for mye i det, selv om vi selvfølgelig er glad for en oppgang.

1 Like

:stuck_out_tongue:

https://twitter.com/justsaysinmice

2 Likes

Hadde vært helt greit om kursen kan vente med å stige til etter den 12. altså. :shushing_face:

1 Like

Spreaden tidligere kom fordi selgerne allerede igår la seg på et nytt nivå opp. Boka ser veldig grei ut i dag den, men det mangler mer volum for å sikre at dette ikke er en felle.

2 Likes

«En felle», ja du får bare passe deg geiran, så du ikke går i fella.
Finnes det feller i andre aksjer også, eller er det bare en felle i PCIB?

11 Likes

Veldig bra volum i dag!

9 Likes

Ble tatt ganske mye på 28 kr nå, iallfall, det lover bra!

20k.

6 Likes

Er det noen som vet noe jeg ikke vet? Føler dette kom brått på, men jævla bra! Har markedet forstått hvor bra PCI er? Eller er det noen som lukter melding?

2 Likes

Det er jo muligheter for melding angående NAC, VACC og partner/siter i Asia som kan komme når som helst. Alle disse meldingene har potensiale til å sende kursen opp både to og tre-sifret prosenter, så det er nok mange som posisjonerer seg.

I tillegg er jo det ingen emisjonsfrykt i Pcib, så aksjen fremstår nok som en ‘‘trygg’’ biotekhavn i rufsete tider.

9 Likes

Bulltrap Snøffelen. Og det var ingen baissing forøvrig.

2 Likes