Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Jeg må forøvrig le av menigheten her inne. Jeg pepres med stikk og usaklige emojies uavhengig av hva jeg skriver. Mer volum må til for å løfte opp aksjen, men om det kommer så står 30 for fall. Og det er ingen baissing. Hjelpemeg.

9 Likes

Litt om bivirkninger

https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article11482784.ece

https://onsagers.no/kundeprat/arcoral-pharma-onkologi-patent/

"En av våre klienter, tannlege Bjørn Th. Johansen fra Hokksund, fikk ideen til et produkt som bedrer hverdagen til pasienter med alvorlige bivirkninger etter behandling av kreft i hode/nakke-regionen. "

Kanskje et argument for å utvide pci-metoden til hode nakke kreft?

3 Likes

Må faktisk si meg enig med Geiran her

3 Likes

Handler vel mest om hvordan Geiran har oppført seg her tidligere.
I en periode var han usaklighetene selv, så at han klager over usakligheter blir bare pinlig

4 Likes

Er bedre at vi kommenterer innholdet i innleggene basert på argumentasjonen i stedet for å tenke på historikken til brukeren man kommenterer innlegget til.

14 Likes

Fremdeles mexican standoff eller?

Hold steady…

1 Like

Kanskje geirans innlegg da passer bedre inn i tråden om teknisk analyse, ville vært ryddigere det.

4 Likes

Nei, kjøperne trakk først…:wink:

1 Like

Hold linja gutter! Ikke noe under 28 nå! Eller aller helst ikke noe i det hele tatt, men nå må vi holde fortet.

3 Likes

La oss nå vente med å huije til vi har sprengt 25 - 28 båndet.
Selv ser jeg fram til - igjen - å kunne se 30 dukke opp i horisonten

4 Likes

Greit å få tatt unna litt aksjer under 30 før det kommer melding. Blir mye bedre effekt.

Er vi litt heldige nå så får vi «den perfekte storm» i ryggen.
Vi ligger an til melding i Chem, Vacc, og NAc alle innen kort tid. Også nasjonale patenter i Bacc kommer snart. Kanskje også en strategiplan for Bacc, samt blærekreft og strupekreft i Chem.

6 Likes

Våre venner våkner alltid rundt 28. Tung sperre.

1 Like

Den sperren er ikke tung. Tror heller ikke det er våre «venner». For rundt tall.
Skulle kjøpt den selv hadde jeg hatt midler.

3 Likes

Hvor mange aksjer har “våre venner” igjen da?

Det begynner vel nærme seg så lite at vi kan se bort ifra de…

4 Likes

Endelig en hyggelig formiddag (NB! sånn børsmessig, mener jeg). Men denne antydningen av en korreksjon var overmoden. En snev av realitetsorientering kan man også kalle den.

I mitt regneark har PCIBs behandlingsløsning for inoperabel perihilar gallegangskreft alene en potensiell verdi tilsvarende 160-200 kroner per aksje. Denne verdien gjelder bare salg i EØS og USA, og altså før jeg regner inn land som Japan og Sør- Korea. Utenom nevnte områder og land bor det mer enn seks milliarder på denne kloden. Sjøl om dessverre et fåtall av disse har utsikter til slik behandling, snakker vi om et betydelig antall.

PS
Jeg har ingen planer om å vise meg på selgersida før lenge etter at aksjekursen har nådd tresifra nivå.

13 Likes

Fint hvis folk kan holde seg til tema og ligge godt unna negativ emojis…

3 Likes

Nærmere og nærmere perfekte storm?

Vår kjære spesialinvestor ingen aksjer igjen eller ubetydelig posisjon og forhåpentligvis gode nyheter i vente?! Imponerende informasjon i de siste presentasjoner som ble holdt i USA!
Herrrlig!

Liker enda bedre at det legges ut noen fine salgsposter som fort blir slukt den senere tid. Det kan tyde på noen kjøpere som gjedda i sivet! Noen forsøker masere fram selgere. Selgerne er det nå endelig få av på disse lave kurser?

Kjøp av 12 000 aksjer så er 28.2 borte​:partying_face::rocket:. Enda mer sikker på oppgang. Nå masserer selgersiden med å legge ut noen fine salgsposter. Likner på forsøk på stagge kursoppgang. Nesten 70 000 aksjer omsatt, rimelig greit. Med andre ord, her er det kjøpere på banen ser det ut til. Glimrende.

9 Likes

Jeg kjøpte også mer i går på grunn av ting jeg leste her. Kanskje det er denne tråden som vil starte oppgangen? :wink:

16 Likes

Skulle gjerne ha hatt 1-2 tusen til selv, men akkurat nå er jeg 100 prosent i PCIB og har ikke muligheten til å kjøpe mer før lønning dessverre.

4 Likes

Prøver meg på en avstemning (via mobil :flushed:)

Hvis kursen runder 100 kr i løpet av høsten etter en eller flere børsmeldinger fra selskapet, vil du da gevinstsikre i det hele tatt?

  • JA
  • NEI

0 stemmegivere

5 Likes