Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Kommer an på årsaken bak kursoppgangen

4 Likes

Flott med nye aksjonærer. Velkommen! Tidspunkt for kjøp kunne ikke vært bedre.
Selv lastet jeg opp alt remmer og tøy kunne bære i Mars/April. Da hadde vi ikke FimaVacc eller første pasient i RELEASE. Så caset er betydelig bedre nå, og kursen ca den samme.

8 Likes

Husk også at VACC suksessen øker sannsynligheten for at NAC også fungerer i mennesker.

8 Likes

Skulle gjerne slengt på et alternativ “Usikker”. I utgangspunktet hadde det vært fint å sikre litt, men spørs også som nevnt tidligere hva årsaken til økningen er.

4 Likes

Legg på en null så kan eg ofre 30% av aksjene :joy:

6 Likes

Da forsvant ordredybde fra HO med de nye sidene. Noen som vet om alternativ?

1 Like

Bruker gode gamle Netfonds. Der ligger ordredybde.

O.

1 Like

Tror den også ble endret i dag(?)

https://quotes.hegnar.no/quotes/ppaper.php?paper=PCIB.OSE

4 Likes

Tidligere poller har vist at 20-25% av aksjene i PCIB er representert som jevnlige lesere av dette forumet. Så i tilfellet PCIB tror jeg ikke det er uten betydning hva som skrives her.

2 Likes

Netfonds er oppe og går hos meg, - ennå i hvertfall.

https://quotes.hegnar.no/market.php

O.

Nyenhburg som tømmer seg på 28?

1 Like

Hvor mange aksjer har de igjen? Noen som vet?

1 Like

Knappe 160.000

Fytti for et shitshow det der har vært.

6 Likes

Synes fortsatt det er rart at ikke de greier å finne en eller to kjøpere utenom børs som tar ut alt. Litt trist at det ikke finnes ekte penger som tør ta imot.

1 Like

De 160k aksjene kunne de vært kvitt i løpet av et par dager.

Ikke stort nok volum til å holde igjen en oppgang

De vil ikke selge, uten om når de må dræpe oppgang…

1 Like

Ikkje lett å vite hva Nyenburgh mente med sin inngang i PCIB, og vi får nok aldri vite det.

For å gjenta meg selv; håper de snart er langt til h… ute og at vi får en monsteroppgang uten dem.

5 Likes

Min teori, som jeg tidligere har nevnt, er at de ikke prøver å tømme seg så fort som mulig men prøver bare å stagge oppgangen lengst mulig.

Dette for å sitte med flest mulig opplysninger og data før de går stort inn i pcib.

2 Likes

Det kommer ikke til å være mulig å gå inn med store beløp i pcib(type 2-3 millioner aksjer), med mindre noen kommer med et tilbud skyhøyt over dagens kurs. Vinduet var emisjonen.

Ifølge Ronny Skuggedal etter Q1 presentasjonen finnes det en del internasjonale fond og investorer som er interessert, men kun førstehåndssalg, les emisjoner.

4 Likes