Jeg har også lastet meg opp betydelig i går og i dag. Vektet ned i Scanship.
Ble litt ekstra eksponering fra meg også, både i går og i dag. Ligger noe i sivet å lusker
Kommer an på årsaken bak kursoppgangen
Flott med nye aksjonærer. Velkommen! Tidspunkt for kjøp kunne ikke vært bedre.
Selv lastet jeg opp alt remmer og tøy kunne bære i Mars/April. Da hadde vi ikke FimaVacc eller første pasient i RELEASE. Så caset er betydelig bedre nå, og kursen ca den samme.
Husk også at VACC suksessen øker sannsynligheten for at NAC også fungerer i mennesker.
Skulle gjerne slengt på et alternativ “Usikker”. I utgangspunktet hadde det vært fint å sikre litt, men spørs også som nevnt tidligere hva årsaken til økningen er.
Legg på en null så kan eg ofre 30% av aksjene
Da forsvant ordredybde fra HO med de nye sidene. Noen som vet om alternativ?
Bruker gode gamle Netfonds. Der ligger ordredybde.
O.
Tror den også ble endret i dag(?)
Tidligere poller har vist at 20-25% av aksjene i PCIB er representert som jevnlige lesere av dette forumet. Så i tilfellet PCIB tror jeg ikke det er uten betydning hva som skrives her.
Nyenhburg som tømmer seg på 28?
Hvor mange aksjer har de igjen? Noen som vet?
Knappe 160.000
Fytti for et shitshow det der har vært.
Synes fortsatt det er rart at ikke de greier å finne en eller to kjøpere utenom børs som tar ut alt. Litt trist at det ikke finnes ekte penger som tør ta imot.
De 160k aksjene kunne de vært kvitt i løpet av et par dager.
Ikke stort nok volum til å holde igjen en oppgang
De vil ikke selge, uten om når de må dræpe oppgang…
Ikkje lett å vite hva Nyenburgh mente med sin inngang i PCIB, og vi får nok aldri vite det.
For å gjenta meg selv; håper de snart er langt til h… ute og at vi får en monsteroppgang uten dem.