Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Du regner med 100 % markedsandel; “reint bord” med andre ord.

ehhh nei, jeg opererer med de tallene PCIB opererer med og det er at ca 3000 pasienter i året vil kvalifisere for fimaChem behandling i EU og US av de over “12000” pasientene som får diagnosen GGK.

Artic analysen opererte vel med 5000 pasienter i EU og US som ville kvalifisere for fimaChem behandling.

5 Likes

Den kom før deadline i fjor men etter deadline året før.

Extension of preclinical research collaboration agreement with a top-10 large pharma company

Oslo (Norway), 10 July 2017 – PCI Biotech (OSE: PCIB), a cancer focused biopharmaceutical company today announced that they are extending the preclinical research collaboration with an undisclosed top-10 pharma company, initiated in September 2015. The extended evaluation period spans over six months, until the end of 2017, and may be further extended.

5 Likes

Jo, riktig. Og i analysen er det lagt til grunn en markedsandel stigende fra 8 % til 50 % i løpet av de fem første årene etter markedsadgang.

2 Likes

Blir spennende å se hvordan markedet tar det om det kommer en ny slik melding. Selv om det i utgangspunktet er stort for PCIB at et topp 10 BP selskap ønsker å teste synergier med vår teknologi, ljuger jeg vell litt om jeg sier at jeg ikke håper på noe mer denne gangen.

4 Likes

Primary bile duct cancer is uncommon in the United States. Each year, an estimated 8,000 people in the United States are diagnosed with bile duct cancer. The average age people are diagnosed with intrahepatic bile duct cancer is 70. For extrahepatic bile duct cancer, the average age at diagnosis is 72.

5 Likes

skal det ta 5 år å få en markedsandel på 50% i en indikasjon som:
There is a huge unmet need in the majority of CCA patients, i.e. extrahepatic
► The fimaCHEM PCI procedure can safely be incorporated in SoC treatment, also with two procedures

4 Likes

Hva vil du egentlig? Hvis ledelsen i Pcib sitter og jobber med en videreføring nå, mener du de skal sende børsmelding og fortelle deg at de sitter og jobber med saken?

Oppdatering kommer når Pcib og BP er blitt enig om veien videre, er det så vanskelig å forstå?

16 Likes

Når de har satt seg i den posisjonen at de er forsinket og avtalen har utløpt, så mener jeg faktisk det. Så ja!

2 Likes

Det som er vanskelig å forstå er at selskapet på nærmest alle punkter er bak skjema! Vi snakker om en avtale som har vedvart gjennom flere år og som neppe kommer som julekvelden på kjerringa!

Er det naturlig å begynne å diskutere veien videre etter at avtalen et utløpt!? Jeg ønsker et proaktivt lederteam som er i forkant og som ikke alltid er på etterskudd! Forstår at dette ikke er så viktig for deg, og har ikke noen problemer med å tolerere det, men for meg så er dette ekstremt viktig! Tilliten til ledelsen er for meg faktisk super-viktig!

3 Likes

Kan være så enkelt som at ledelsen har vært opptatt med annet eller tilsvarende hos motpart. Det har jo vært konferanser, strategimøter og mye annet i det siste. Tipper melding kommer neste uke.

11 Likes

Samt sen pinse og mange bevegelige helligdager. Sikkert en og annen Gro-dag også…

5 Likes

Hva vet du om hvordan ledelsen jobber med dette?

7 Likes

Det stemmer og da gikk den fra in vitro og over til ett in vivo samarbeid

Akkurat like lite som deg! Jeg bare registrerer at tidslinjer støtt og stadig sprekker! En proaktiv leder ville kanskje vært «on schedule»?

2 Likes

Ja, skrik, vi er 4 dager på overtid, kriiiise!:scream:

Og har vært med så lenge at du vet at denne fornyelsen pleier å komme ±2 uker fra avtalens slutt.

7 Likes

For ordens skyld, det heter in vitro ikke in vito🤓

7 Likes

Tidsfrister er av de ting her i verden det er helt ok å forholde seg binært til. Særlig når man er et børsnotert selskap.

3 Likes

Svært skuffet over emojiene våre, nå kunne jeg tenkt meg en :grammarnazi:

Litt enig og samtidig helt uenig! Det overordnede er om der kommer positive nyheter. Om det er 5 virkedager etter første halvår er revnende likegyldig?

1 Like