Usikker på om denne har blitt postet (publisert 05 juli), uansett veldig interessant sammenfatning av potensiale, overraskende funn og annet snacks.
“In closing, the presented data clearly demonstrates that PCI-based vaccination is an effective method for stimulation of tumor-specific CTLs, and that these CD8 T cells can suppress tumor growth. Interestingly, the mechanism by which PCI-based vaccination exerted its action was strictly independent of CD4 T-helper cells, at least in mice.”
Dette kan da bety at vaksinasjon med PCI kan fungere i immunsupprimerte personer om dette kan translateres - dette er stort!
https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fimmu.2019.01548/full
På et mer personlig plan har jeg skrevet ingenting i det siste, men lest det meste og har akkumulert videre. Jeg sitter nå med så mange aksjer som min økonomi tillater, og selv om jeg som mange andre begynner å bli veldig utålmodig har jeg fortsatt ikke kommet over noe som skulle tilsi at teknologien ikke fungerer, heller motsatt. Derfor går ferden videre i PCIB, briste eller bære. Nå håper vi på positiv oppdatering på samarbeid med Top-10 Farma og at dette kan være startskuddet for noen fantastiske år.
Jeg har forøvrig også sendt mail til Ronny for å få klarhet i eventuell børsmelding ved terminering av samarbeid og vil dele når jeg har dette.