Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Når vi ser hvor bred pipeline BioNTech har innenfor mRNA, så kan det godt tenkes at både «BP-kjempen» og BioNTech skal bruke fimaNAC innefor mange ulike indikasjoner.

8 Likes

Hvordan det står til med BP-kjempen aner vi jo ikke.

Og hva BioNTech angår så teller jeg 7 preKliniske forsøk.

Og for alt vi vet kan det kjøres prekliniske forsøke i tillegg der hvor der allerede kjøres kliniske forsøk.

4 Likes

Nye CBDO eller CEO?
Er stillingen annonsert? Ikke?
Blir PW nye CBDO og får vi en nye CEO?

Hvordan kan PCIB få mer anerkjent verdi?

2 Likes

I think you are right, this is a fimaNac patent.

When you click on “prior art”, you get referenced a number of patents, and 2 of the first 4 of those listed are concerning “nucleic acids”

1. The present disclosure provides methods, compositions, and kits for methods that can improve techniques nucleic acid analysis, and can allow fo

COMPOSITIONS AND METHOD FOR DETECTING HUMAN PARVOVIRUS NUCLEIC ACID AND FOR DETECTING HEPATITIS A VIRUS NUCLEIC ACIDS IN SINGLE-PLEX OR MULTIPLEX ASSAYS

Secondly,
Should we put any weight on the fact that it is filed in UK? I think it was you, StockDZ, who put forward the theory that our big pharma partner is Astra Zeneca. As far as I am concerned, AZ is a UK based company.

Andrew Hughes, board member, and member of scientific commitee, is a former AZ employee.

16 Likes
  • AZ må gjerne sparke igang våre Asia sites i fimaChem RELEASE studiet med mål om å bli vår globale partner for GGK den dagen behandlingen event. blir markeds godkjent.

• AZ må oxo gjerne være vår Top10P partner i fimaNAC og ta denne til klinisk nivå.

• Danske Bavarian og Canadiske IMV immuno vaccine kan være de første som skriver avtale med oss innen fimaVACC oxo kan Merck teste Keytruda med oss etterhvert :wink:

var vel i Canada det var høy aktivitet på nettet til å lese om fimaVACC inne på frontiers som @StockDZ fant frem tidligere i uken (101 views in canada in less than 1 week)

god helg folkens :beers:

15 Likes

Why not?

Henrik Lund, internasjonal forskningssjef i giganten AstraZeneca, utelukker ikke at det kan bli aktuelt å investere i PCI Biotech, ifølge artikkelen.

8 Likes

Kan du sitere og linke?

2 Likes

Takk, ja kanskje greit å påpeke at denne artikkelen er fra 2010 @InVivo, jeg satte jo nesten kveldsmaten i halsen :sweat_smile:

3 Likes

Det er jo litt lang beslutningsprosess i disse swære selskapene. Blir spennende å se hva de bestemmer seg for snart. :thinking:

4 Likes

Sorry!:wink: Trodde bare alle hadde den i sin Pcib-ABC;)

3 Likes

Skal vi ta en gjettekonkurranse :wink:?
Hvor mange innlegg vil vi ha registrert på denne tråden, på det tidspunktet PCIB ledelsen melder den første BP avtalen?

2 Likes

Uansett da bare ca halvparten av hva vi har 10 timer etter avtalen er meldt.
Evnt 4 timer etter om glein er på i tidsrommet.
:wink:

2 Likes

Mulig jeg misforstår, men når man søker på prior art, «method» på patents.google.com så får man jo fem millioner treff på alt mellom himmel og jord? At to av de fire siste handler om «nucleic acids» kan vel bare være tilfeldig?

Når man gjør søket på Pci Biotech som eier på patents.google.com så får man 63 treff. 24 av disse er UK patenter fra de siste årene som man ikke får noe mer vettugt opp om (den nyeste av disse er altså den som er omtalt i seneste poster), mens resten er patenter som vi kjenner til og som er registrert i en serie land (inkludert UK), og som man finner utførlig info om. På https://www.ipo.gov.uk/p-ipsum/ får man ikke opp info om de 24 UK patentene (om man altså søker på ref. numre). Ei heller på https://register.epo.org/. Google tipper jeg henter info fra flere steder til denne tjenesten. Kan det være at søkemotoren fanger opp digitalt gibberish fra en database som egentlig ikke betyr noe?

Den AZ/medImmune-koblingen kokte ned til et årstall for oppstart som stemmer. Og MedImmune hadde altså vært «collaborator» på flere titalls prosjekter de siste årene fundet av UK sitt forskningsråd, så veldig lite sannsynlig at er en tilfeldighet er det ikke.

Nå er det sikkert mange som tenker at jeg begynner å bli en skikkelig slitsom baisser, men jeg kan forsikre om at jeg fortsatt har et, for meg, betydelig antall aksjer og ønsker selskapet suksess på alle områder. Jeg tror bare at falske forhåpninger og evt. kursstigning basert på slike hverken er i selskapets eller langsiktige aksjonærers interesse. (Jeg kan klart se for meg at noen i morgen lanserer en teori om at PCIB sammen med AZ har registrert 24 «hemmelige» patenter i UK :crazy_face: )

6 Likes

Polygon du er ingen baisser vel👍.

Men ser ut til at du finner patent søk i flere motorer.

Er sterkt tvilende til at det er tilfeldigheter. Lovende og imponerende patent jobb fra Høgset the wizard🚀

Eksplosiv kursstigning KAN alene komme med bakgrunn av fimachem ggk, førstelinje behandling, finansiert, pivotal fase, unmet need! ANYTIME!

https://patentscope.wipo.int/search/en/result.jsf?_vid=P11-JY2K23-97395

6 Likes

Det har vært mye snakk om noen Mail hos Pho de siste dagene.
Noen burde vel sende norske journalister en Mail med kopi av verdenspatentet på FimaBacc. Da kunne det tatt fyr.

5 Likes

I så fall synes jeg selskapet må lansere dette som et offisielt program først. Man har naturligvis ikke tid og ressurser til å sette i gang med noe stort på egen hånd nå, men man hadde ikke trengt å gjøre stort mer enn å lage en informasjonspakke basert på de studiene som er gjort, patentet etc., og si at det er «åpent for partneravtale». Men for alt vi vet, så er dette i bevegelse allerede under vår radar.

Edit: Ah, du mente at en hvem-som-helst kunne informere en journalist, ikke selskapet selv?

1 Like

Hva med å sende Mail til Asieris og høre om de kjenner til Pcib og deres forsøk med blærekreft?

De var jo veldig ivrig med å svare Photocute-aksjonærene på mail.
Tror kinesiske selskap har rikelig tilgang på kapital, og Asieris satser jo bla annet på blærekreft, så det er nok ikke utenkelig at de kunne tenke seg å inn-lisensiere Pcib sin teknologi.

Ref Kina:

Kom igjen PW og RS, få fart på Kina og Asia!:wink:

6 Likes

Ble det ikke opprettet en stilling i Pcib til dette ?

CMO.
Chief Mailsender Officer? :sweat_smile:

1 Like

Taalmodighet er en dyd sies det. Vi PCIB aksjonaerer, maa vaere de dydigste menneskene paa denne jord.;-))

3 Likes