Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Artig at du tok den frem Olafalo. Når ting tar tid begynner man å tville. Som du gjorde jeg det samme igår.

For å huske at jeg 3 dobblet på 5-6 tallet i PCIB for noen år tilbake i July. I tiden som har gått betalte jeg etter skatt på en halv million, tok ut ferier og biler av avkastning. I 2011 hadde jeg 10k askjer i PCIB, idag 150k+ aksjer.

Hele biotek dreier seg ikke om kortsiktighet / TTT. Samtidig er det meget vanskelig å ikke la deg friste.

Lykketil !

6 Likes

Så 4 av 7 i Spania. Ingen grunn til at vi ikke kan være på 20 aktiverte totalt ved neste rapportering.

9 Likes

Blir litt trist når jeg leser dette at Romøren har fått kreft,og at han kunne fått så mye bedre behandling om Pcib hadde vært på markedet.Men cellegift i 40 uker for en svulst som ikke har spredd seg høres da vannvittig ut? Får håpe han blir frisk.

4 Likes

Trist å høre, og kreft rammer tilfeldig og vilkårlig, og heller ikke bare pensjonister, for å si det slik.
Forøvrig så er jo hans mor godt kjent i biotekmiljøet. Bente Lill Romøren satt tidligere i styret i Photocure og sitter vel i styret i Targovax og Radiumhospitalets Forskningsstiftelse.

9 Likes

Haapet er at vi snart vil ha en rekke partnere i klinisk testing, som tester ut hva fimaVacc og fimaNac kan gjoere for deres medisiner fullt ut, og etter en stund kanskje bli i stand til og redde pasienter som Romoeren og mange andre.

3 Likes

skulle nok bare lagt på 28.

men bry meg ikke om tiøringer :wink: Dagens 10k i boks.

12 Likes

er du vår nye spesial investor @Longtrader :handshake::wink:

6 Likes

Det slo meg…resultatene for fimaVACC kan gis BP m.fl. ved å godta en taushets-erklæring…

Virker som at der ligger krutt i dette når resultatene slippes.
Hvorfor ellers så “mye styr” med erklæringer etc

3 Likes

Det brygger opp til noe skikkelig action snart.

FimaVacc
FimaVacc - presentasjon og full offentliggjøring
FimaBac
FimaNAc
FimaChem - første US-site GGK
FimaChem - strategi Asia GGK
FimaChem - partner blære, strupehodet og bukspyttkjertel
Innsidekjøp

15 Likes

Det kan du bare glemme, de sitter på opsjoner

2 Likes

Innside kjøp er ikke mulig så lenge de vet hvem hemmelig BP10 er. Jeg har drøftet dette med børstilsynet.

3 Likes

Joda

Men jeg tror det kommer noen symbolske kjøp når vinduet åpnes for det. Nå er det for mye som foregår i kulissene.
De må gi et «signal» til utslitte/tålmodige aksjonærer. Et lite kjøp ville være en slik gest.

3 Likes

Kommer neppe innsidekjøp, men vi slipper i det minste dumping av aksjer siden ordlyden rundt opsjoner er endret til noe mer “aksjonærvennlig”:

«To ensure long term ownership by executive management, shares shall be held for at least three years after exercise, except shares to be sold immediately to cover transaction costs and tax under a so called cash less exercise».

Ellers er det positivt å se at 4 klinikker i Spania nå er aktive! "Slow and steady wins the race"

11 Likes

Helt vanlig at man signerer ND. Svært uklokt å ikke ha de på plass med kunde og leverandører.

4 Likes

Tror vi får svaret innen juli er over.

Blir enormt spennende å se om de klarer å klemme ut penger av BP i første omgang. Uansett er overgang til klinikken er viktig validering av teknologien, så overgang til kliniske forsøk er muligens denne største triggeren i Pcib i 2019, foruten siter/partner i Asia.

4 Likes

Det var jo en rekke innsidekjøp i forbindelse med emisjonen i hvert fall. Men om du har drøftet det med børstilsynet så…

1 Like

Det blir meldt nokså kjapt hvis avtalen med topp 10 er terminert skulle jeg tro?

Siden vi ikke har hørt noe, så er vel sannsynligheten større med ext. el noe mer!

Noen her sendte mail til RS om dette?

5 Likes

Selvsagt. Intet svar som forventet.

Men de vet i alle fall at vi venter mer eller mindre utålmodige på flere oppdateringer.

Som alltid.

2 Likes

Det er nok mest sansynelig at de er i forandlinger siden dette drøyer.Vi har noen spennende dager uker i vente.

4 Likes

Ingen innsider fikk mer enn sin del. Børsen mente det var riktig gjort.

1 Like