Eller kanskje oppkjøp av hele butikken?
Tror uansett Pcib kommer til å være hardere i klypen under forhandlinger nå som de har penger i kassen.
Eller kanskje oppkjøp av hele butikken?
Tror uansett Pcib kommer til å være hardere i klypen under forhandlinger nå som de har penger i kassen.
Seriøst, hvem er det du har diskutert dette med?
Tillater meg å stjele denne fra @Ramsess og poste hær, lukter fimaVACC laaaang veiii
The rationale for neoantigen vaccines involves the clear shortcomings of checkpoint inhibitors like nivolumab, pembrolizumab (Merck’s Keytruda), and ipilimumab (Bristol’s Yervoy). Each blocks the molecular force field that tumor cells create to fend off immune cells that try to attack them. With the force field removed, T cells and others supposedly have a clear shot at the tumors.
“But checkpoint drugs rely on the T cells that are there,” said Dr. Patrick Ott of Dana-Farber Cancer Institute in Boston, a lead researcher in the Neon trial. In some patients, the natural T cell army is sufficient to eliminate tumors, as Keytruda did when former President Jimmy Carter received it in 2015 for melanoma that had spread to his brain. But in other patients, who for whatever reason do not produce enough T cells or whose T cells eventually lose their oomph (a phenomenon called exhaustion), the checkpoint drugs either do not work in the first place or eventually stop working.
So while the checkpoint drugs rely on an all-volunteer T-cell army, neoantigen vaccines act like a draft board calling up as many recruits as possible.
Ja men da er de vel pliktig til og melde eventuelt bud?
Det er et godt poeng.
Men å være fullfinansiert har dessverre ikkje gitt oss en bedre mostand mot den generelle nedgangen i biotek siden i fjor høst.
Så kartet stemmer ikkje med terrenget.
La oss håpe det bedrer seg…,
Det er ikke penger involvert i avtale med ukjent top 10. Det finnes ingen børstekniske grunner til at opphør av avtalen skal meldes. Ei heller vil kjennskap til navnet sette noen i innside.
Har du innsideinformasjon?
Per har tidligere sagt at de vil melde da de er ferdig med å forhandle uansett utfall…
Spesial og spesial, eg har ihvertfall putta penga der munnen er😉
Eller som eg sa til guttungene .
Ggk går fremover, kursen nedover, alt ved det samme. Men brått kommer meldingen vi venter på ellers blir dette tidenes kreft bidrag fra min side:joy:
Og privat + firma er vi nå topp 20isj.
Du vet godt at dagens avtaler ikke gir penger. Og det er kun fordi det er sexy med top 10 at det meldes.
Ja, de har slått seg på brystet i 4 år no og skapt forventninger.
Så var det det å innfri forventningene…
Og ja, vi forventer at de går videre med topp10 til klinisk.
MEN, vi må nok være forberedt på å bli skuffet…radio silence i biotek ender ofte i skuffelse til slutt.
heier på deg jeg @Longtrader
jeg er vel oxo i samme båt som deg bare at min båt er er kun en oppblåsbar flamingo for øyeblikket. satser på at denne høsten blir det mye sol
Å ja så dt har ingenting med at det koster penger å drive preklinske samarbeid og at de store som satser tungt setter datoer for når det skal evalueres.
skal man gå videre klinisk så lager man en avtale med upfront - milestones - royalty payments
Ja, men det er jo ikke nytt. Poenget er at en ny avtale kan innbære penger, royalties etc
Du var lite på mobilen i dag sa fruen på stranden.
Her er ikke dekning svarte eg…
Å, sa hun - hit skal vi oftere
Er vel et hint om at du må tukkle mer med fruen en mobilen.
Haha, nok unger så får ikke tuklet mye her😂
Det må jo være slik at før pcib går inn i et videre klinisk samarbeide med bp innen fimaNAc så må der foreligge detaljerte avtaler , sansynligvis utlisensiering med upfront og milestones.
Dersom dette ikke er avklart og de finner gull og hvordan og hvor gullåren er , ja , hva skal bp bry seg med hva lilleputt pcib mener da?
Håper de leier inn profesjonell hjelp i den prosessen der.
Hvis det blir avtale med topp 10 BP, og de oensker eksklusivitet, milestones, eller ikke, saa maa de bla opp mye penger. For i saaall maa PCIB si nei til mange andre partnere paa samme kreftomraade som oensker og gi oss penger for aa teste sin immunterapi/kreft/medisin.
@Snoeffelen hvis det er mulig å mene noe om videre BP samarbeid? Hva er din vurdering når vi passerer midten av Juli uten melding? Asia site er det også intet nytt kommet?
Til dere som trekker på skuldrene. Det er slik at snoeffelen er eminent, kunnskapsrik og går de fleste her mangengangeren når det gjelder biotek. Derfor spesielt interessant hva enkelte her skriver. Andre kan en velge å overse. Snoeffelen er en en ikke overser. De fleste er lydhøre da!